Αρχική / Υγεία / Πρόληψη / Είσαι άρρωστη; 5 συμβουλές για να κοιμηθείς καλά!

Είσαι άρρωστη; 5 συμβουλές για να κοιμηθείς καλά!

Δεν είναι εύκολο να κοιμηθείτε όταν είστε άρρωστοι: Βουλωμένη μύτη, πόνος, δυσφορία, κλπ. είναι μερικές από τις ιώσεις και ασθένειες, από τις οποίες μπορεί να υποφέρετε και να μην σας αφήνουν να κοιμηθείτε με την ησυχία σας.

Προκειμένου να προωθηθεί η καλή αποκατάσταση του σώματος, είναι απαραίτητο να κοιμηθείτε καλά.

Ακολουθούν, λοιπόν, 5 σχετικές συμβουλές για καλύτερο ύπνο σε περίπτωση που πάσχετε από κάποια ίωση ή κρυολόγημα.

Αερίστε το δωμάτιο πριν πάτε για ύπνο

Για να ανανεώσετε τον αέρα, είναι απαραίτητο να αερίσετε το δωμάτιό του τουλάχιστον 10 λεπτά την ημέρα. Μια εύκολη συνήθεια να παίρνετε το καλοκαίρι, λίγο λιγότερο το χειμώνα. Αυτή η κίνηση πρέπει να εφαρμόζεται κάθε μέρα, ειδικά όταν κάποιος είναι άρρωστος, για την εξάλειψη των μικροβίων και την προώθηση ενός καλού ύπνου.

Χρησιμοποιήστε έναν υγραντήρα

Όταν ο αέρας είναι πολύ ξηρός, οι φωνητικές χορδές και οι βλεννώδεις μεμβράνες στεγνώνουν. Σε περίπτωση λοίμωξης του αναπνευστικού, οδηγεί σε βήχα και πόνο. Με την προσθήκη μερικών σταγόνων αιθέριων ελαίων ή δέντρου τσαγιού, ο ατμοσφαιρικός αέρας θα καθαριστεί και θα σας βοηθήσει να αναπνεύσετε καλύτερα. Ο υγραντήρας θα πρέπει να ενεργοποιηθεί 30 λεπτά πριν τον ύπνο και να απενεργοποιηθεί για τη νύχτα.

Ρινικές πλύσεις

Τίποτα δεν είναι πιο δυσάρεστο από το ύπνο όταν έχετε βουλωμένη μύτη. Η δυσκολία στην αναπνοή εμποδίζει τον ύπνο ή προκαλεί μικροαγγείωση.

Πριν πάτε για ύπνο, συνιστάται να πλένετε τη μύτη σας με αλατούχο διάλυμα. Ο ορός απομακρύνει την βλέννα που παράγεται σε περίσσεια και ξεπλένει τα βακτηρίδια και τους ιούς από τη ρινική κοιλότητα.

Μην υπερθερμαίνετε το δωμάτιο

Η ιδανική θερμοκρασία δωματίου δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 19 βαθμούς. Όταν είμαστε άρρωστοι, τείνουμε να αυξήσουμε τη θέρμανση. Αυτό δεν είναι καλή ιδέα, επειδή μειώνει την υγρασία και στεγνώνει τους αεραγωγούς, γεγονός που δεν ευνοεί τον ύπνο και την αποκατάσταση της υγείας.

Σηκώστε το μαξιλάρι σας

Στην ύπτια θέση, η πίεση στα ιγμόρεια είναι μέγιστη. Εάν έχετε ιγμορίτιδα ή βουλωμένη μύτη, μόλις ξαπλώσετε θα προκληθεί δυσφορία ή ακόμα και πονοκέφαλος.

pesmeni-psuxologia-arrostia-astheneia-provlima-ugeias

Ανασηκώστε τα μαξιλάρια και ισιώστε το σώμα σας, για να κοιμηθείτε σε κεκλιμένη θέση και να μειώσετε έτσι την πίεση.

Με πληροφορίες από passeportsante.net

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Κρυολόγημα: 3 διατροφικά… μυστικά για να γίνεις περδίκι!

Κρυολόγημα: 7 απλές συμβουλές για να το προλάβεις!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X