Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / Η ιδανική δίαιτα για επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη!

Η ιδανική δίαιτα για επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη!

Λογικό είναι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης να έχεις πάρει μερικά ή αρκετά κιλά παραπάνω και μια κοιλιά πιο… φουσκωμένη από ό, τι μπορεί να είχες συνηθίσει. Το βασικό ερώτημα που μάλλον σε απασχολεί είναι το εξής: Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, αμέσως μετά την εγκυμοσύνη σου και τον τοκετό;

Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζεται κανένας πανικός. Είτε θηλάζεις είτε όχι, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η απώλεια των περιττών κιλών θα γίνει σταδιακά. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι μια προσεγμένη διατροφή και ήπια άσκηση, εφόσον έχει αποκατασταθεί το περίνεό σου.

«Όχι» στις εξαντλητικές δίαιτες

Ενώ κατά το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σου, οι θερμιδικές σου ανάγκες είχαν αυξηθεί κατά 300 θερμίδες παραπάνω, μετά τον τοκετό επιβάλλεται να επανέλθεις στις 2.000 θερμίδες την ημέρα, που είναι περίπου ένα φυσιολογικός μέσος όρος, εκτός κι αν είσαι ακόμα στη φάση που θηλάζεις το μωράκι σου.

Για να το πετύχεις αυτό, η διατροφή σου θα πρέπει να κάνει στροφή προς το… υγιεινότερο. Τι σημαίνει αυτό;

Ότι θα πρέπει να ξεχάσεις τις μικρές… γαστριμαργικές «αμαρτίες», όπως τα παγωτά, τα γλυκά, τη σοκολάτα, τα χάμπουργκερ και στη θέση του να επιλέξεις μια ισορροπημένη διατροφή που θα περιέχει περισσότερα φρούτα και λαχανικά, με 3-4 γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και αν χρειάζεται κολατσιό ενδιάμεσα), πάντα βάση των δικών σου αναγκών βάσει της λειτουργία του οργανισμού σου.

Σε αυτό, θα σε βοηθήσει πολύ ένας πιστοποιημένος διαιτολόγος – διατροφολόγος, που θα σε κατευθύνει αρμοδίως, λαμβάνοντας υπόψη τις εξατομικευμένες διατροφικές σου ανάγκες.

Τι να φας;

Αυτή η διατροφική διαδικασία ξεκινά με επαρκή ποσότητα φρούτων (3 ανά ημέρα ή 450 γραμμάρια έως 500 γραμμάρια) συμπληρωμένη με δύο μερίδες λαχανικών (ακατέργαστο / μαγειρεμένο), κρέας ή ψάρι, οστρακοειδή ή αυγά, μια ή δυο φορές την ημέρα (150 έως 200 γραμμάρια), άμυλο ή δημητριακά με κάθε γεύμα, αλλά σε ποικίλες ποσότητες ανάλογα και με τη σωματική σου δραστηριότητα (4 έως 6 κουταλιές σούπας μαγειρεμένο).

Παράλληλα, φρόντισε να ενσωματώσεις δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια υψηλότερα σε φυτικές ίνες, καθώς και γαλακτοκομικά προϊόντα σε κάθε γεύμα, περιορίζοντας το τυρί σε μία φορά την ημέρα, συμπληρωμένο με γιαούρτι ή τυρί cottage με 20 % λιπαρά.

Ο μόνος πιθανός περιορισμός θα αφορά στα γλυκά προϊόντα (ποτά, αρτοσκευάσματα, αρτοσκευάσματα, επιδόρπια κρέμας, παγωτό, σοκολάτα κ.λπ.).

Καλύτερα κάνε… συνήθεια το να καταναλώνεις μια μικρή χούφτα ελαιούχων καρπών (αμύγδαλο, καρύδι, φουντούκια κλπ.) συνοδευόμενα ή όχι με αποξηραμένα φρούτα (1 κουταλιά της σούπας μαζί με 2 σύκα ή 2 αποξηραμένα βερίκοκα για παράδειγμα).

Αναφορικά με έλαια και λίπη, το ελαιόλαδο και το κραμβέλαιο πρέπει να βρίσκονται στο μενού (μέχρι 4 κουταλιές της σούπας ανά ημέρα) ενώ το βούτυρο και η κρέμα μπορούν να μειωθούν (10 g ή 1 κουταλιά της σούπας με ημέρα). Τέλος, μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι επαρκώς με νερό ή με αφεψήματα, όπως το τσάι, χωρίς όμως καθόλου ζάχαρη.

Επιστροφή στην άσκηση!

Ακόμα κι αν η επιθυμία σου να χάσεις την κοιλίτσα της εγκυμοσύνης είναι πολύ έντονη, θα πρέπει μετά τη γέννα να κάνεις υπομονή 4 με 6 εβδομάδες, ώστε ο οργανισμός σου να επανέλθει στη αρχική του κατάσταση.

Σε αυτή τη φάση, το συγκεκριμένο διάστημα κρίνεται απαραίτητο κυρίως για την πλήρη αποκατάσταση του περινέου, που είναι το βασικό σημείο του σώματός σου το οποίο και ταλαιπωρείται κατά τη σωματική δραστηριότητα μιας γυναίκας.

Αρχικά ξεκίνα με κάποια ήπια μορφή άσκησης, όπως περπάτημα, κολύμβηση και γιόγκα.

Τι να κάνεις με τις ραγάδες;

Μολονότι για μια γυναίκα που γυμναζόταν πριν την εγκυμοσύνη της είναι πιο εύκολη η απώλεια της κοιλιάς και η επαναφορά του σώματος στην αρχική του φάση, το δέρμα είναι ένα άλλο ζήτημα, του οποίου η αποκατάσταση απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο και ακόμα περισσότερη υπομονή.

Ραγάδες και χαλάρωση είναι τα πιο… ορατά σημάδια που αφήνει η εγκυμοσύνη σε μια γυναίκα. Μην διστάσεις να απευθυνθείς σε κάποιον φυσιοθεραπευτή, που θα σου προτείνει την κατάλληλη μέθοδο για να ξεπεράσεις το ζήτημα της κατακράτησης υγρών που επηρεάζει το δέρμα σημαντικά.

Με πληροφορίες από e-sante.fr

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική; Κι όμως γίνεται!

Συμβουλές για επίπεδη κοιλιά μετά την καισαρική!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X