Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / 7 διατροφικές συνήθειες που σε εμποδίζουν να χάσεις κιλά!

7 διατροφικές συνήθειες που σε εμποδίζουν να χάσεις κιλά!

Υπάρχουν κάποιες μικρές καθημερινές συνήθειες που όλοι έχουμε αναφορικά με το γεύμα μας, οι οποίες θέτουν σε… κίνδυνο την προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα και να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Παρακάτω θα δούμε μερικούς απλούς τρόπους, ώστε να αλλάξουμε τις καθημερινές διατροφικές μας συνήθειες στο τραπέζι και να δώσουμε το κάτι παραπάνω στον εαυτό μας, βοηθώντας τον να απαλλαγεί από τα κιλά που θέλουμε.

Κλείσε την τηλεόραση

Ο μεγαλύτερος εχθρός της δίαιτας είναι το γεύμα μπροστά στην τηλεόραση ή, τέλος πάντων, σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οθόνη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το γεγονός ότι εστιάζουμε στη διάρκεια του γεύματος στην οθόνη μας κάνει να χάνουμε την αίσθηση της ποσότητας του φαγητού, οπότε και μηχανικά τρώμε περισσότερο. Αντίθετα, εφόσον τρώμε με άλλους στο τραπέζι μας, μας βοηθάει να μην τρώμε υπερβολικά.

Μικρότερα πιάτα

Όσο μεγαλύτερο είναι το πιάτο τόσο περισσότερο τείνουμε να το γεμίζουμε, ενστικτωδώς καμιά φορά, με αποτέλεσμα να τρώμε παραπάνω φαγητό από το απαραίτητο στα γεύματά μας, με αποτέλεσμα το ζύγισμά μας να μην είναι και τόσο ευχάριστη διαδικασία.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι τροφές στο πιάτο μας πρέπει να είναι ισορροπημένες. Σημειώνεται ότι το μισό πιάτο μας πρέπει να έχει λαχανικά, ¼ πρωτεΐνης (κρέας, πουλερικά, ψάρι, αυγό, λαχανικά) και, τέλος,  ¼ σε πλήρη δημητριακά.

Αλάτι με μέτρο

Εάν μέχρι σήμερα συνηθίζατε να βάζετε αλάτι στο φαγητό σας, χωρίς καν να το δοκιμάζετε, αυτή τη συνήθεια θα πρέπει να την κόψετε! Αντί για αλάτι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλα μπαχαρικά ή λεμόνι, ώστε να δώσετε γεύση στο φαγητό σας, ενώ θα πρέπει να θυμάστε ότι το αλάτι συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού μας βάρους, λόγω και της κατακράτησης υγρών που κάνει, ειδικά στις γυναίκες.

Ψωμί στο τραπέζι

Είστε ανάμεσα σε εκείνους για τους οποίους ένα καλάθι με ψωμί πρέπει να «κάθεται» πάντα στο κέντρο του τραπεζιού. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί; Το ψωμί δεν είναι απαραίτητο για όλα τα γεύματα, ειδικά εάν έχετε ζυμαρικά στο πιάτο σας, όπως τα μακαρόνια ή το ρύζι.

Αυτό το κομμάτι ψωμιού που τρώμε, αν και δεν πεινάμε, στο τέλος του γεύματος μας φέρνει περιττές θερμίδες. Βάλτε το καλάθι με το ψωμί στην άκρη και θυμηθείτε ότι μόνο το 1/4 του πάτου πρέπει να έχει προϊόντα σιτηρών.

Μην αδειάζετε το πιάτο σας

Μπορεί να επικρατεί η αντίληψη ότι πρέπει να αδειάζουμε το πιάτο μας, όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι απαραίτητο ή ακόμα και υγιεινό. Θα πρέπει πάντα να έχουμε στο νου μας ότι δεν χρειάζεται να αδειάζει το πιάτο, μιας και αυτό επιβαρύνει ιδιαίτερα τα περιττά κιλά που μπορεί να πάρουμε, χαλώντας τη δίαιτά μας.

Μειώστε το αλκοόλ

Εάν συνηθίζετε μαζί με το γεύμα σας να πίνετε και ένα ποτηράκι κρασί, καλό θα είναι να τη σταματήσετε αυτή τη συνήθεια, γιατί το μόνο που σας… χαρίζει είναι μερικά κιλά παραπάνω στο τέλος του μήνα! Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι θερμίδες του αλκοόλ δεν είναι αμελητέες, κάτι που σημαίνει ότι καλό θα είναι να αντικαταστήσεις το κρασί ή οποιοδήποτε άλλο αλκοολούχο προτιμάς με ένα ποτήρι νερό. Μην ξεχνάμε ότι η σωστή ενυδάτωση βοηθάει τα μέγιστα στην απώλεια κιλών.

Πάρτε τον χρόνο σας

Δεν πρέπει να βιαζόμαστε όταν τρώμε, μιας και οι ειδικοί τονίζουν ότι καλό είναι να παίρνουμε τον χρόνο μας και να τρώμε όσο το δυνατό πιο αργά, για να βοηθήσουμε το σώμα μας, αλλά και τον εγκέφαλό μας να αντιληφθούν το αίσθημα του κορεσμού, με απλά λόγια ότι είμαστε χορτάτοι. 20 λεπτά κατά μέσο όρο διάρκειας είναι ο ιδανικός χρόνος για ένα γεύμα.

Με πληροφορίες από e-sante.fr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Αποτυχημένες δίαιτες: Γιατί ξαναπαίρνεις τα κιλά που έχεις χάσει;

Σε ποιες δίαιτες πρέπει να λες ΟΧΙ!

 

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X