Ο Πέτρος Γαϊτάνος εξηγεί γιατί είπε το «ναι» στην πολυσυζητημένη πασχαλινή διαφήμιση

Χαμός έχει γίνει το τελευταίο διάστημα με τη νέα διαφήμιση των πολυκαταστημάτων Jumbo που παρουσιάζει φέτος το Πάσχα ο Πέτρος Γαϊτάνος, γνωστός στο ευρύ κοινό κυρίως για τις ερμηνείες του σε ύμνους και εκκλησιαστικές ψαλμωδίες.

Πολύς κόσμος αναρωτήθηκε γιατί επέλεξε να κάνει κάτι τέτοιο, καθώς οι διαφημίσεις του συγκεκριμένου πολυκαταστήματος έχουν ένα ιδιαίτερο… χιούμορ. Η διαφήμιση αυτή, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν ήταν δυνατόν να ξεφύγει από τα δίχτυα της σάτιρας των “Ράδιο Αρβύλα” και όχι μόνο…

Τι απαντά όμως ο ίδιος στο καίριο ερώτημα γιατί είπε εντέλει το “ναι” στην εν λόγω πρόταση;

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής ρωτήθηκε για τη συγκεκριμένη απόφαση.

Η εµφάνισή σας στην πασχαλινή διαφήµιση του Jumbo µάς αιφνιδίασε, µας εξέπληξε. Είναι µια διαφήµιση που βασίζεται στο χιούµορ και στον αυτοσαρκασµό. Ενυπάρχουν αυτά τα στοιχεία στον χαρακτήρα σας;

Πάρα πολύ! Πιθανόν αρκετοί να µην το γνωρίζουν αυτό. Άλλωστε όταν κάποιος έχει να µιλήσει για σοβαρά και ιερά πράγµατα, δεν µπορεί αυτό να το κάνει µε χιούµορ και µε πλάκα. Επίσης, προσωπικά, θέλω να χρησιµοποιώ τον δηµόσιο λόγο για κάτι το οποίο ωφελεί κυρίως τους άλλους. Όσοι έρχονται στις συναυλίες µου γνωρίζουν ότι και ανέκδοτα λέω, και χιούµορ κάνω, και χαβαλέ κάνω, και κατεβαίνω κάτω στις κερκίδες και χορεύουµε µαζί. Η γενική µου εικόνα όµως, επειδή ασχολούµαι πολύ µε ρεπερτόρια που θέλουν σοβαρή αντιµετώπιση, έχει περάσει πιο πολύ ως σοβαρή και ατσαλάκωτη.

Τι ήταν εκείνο που σας έπεισε να πείτε το «ναι» σε αυτή την πρόταση;

Κατ’ αρχάς ήθελα ο κόσµος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά µου. Επίσης, θέλησα να κάνω αυτό το διαφηµιστικό σποτάκι για να επισηµάνω ότι ακόµα και µέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εµπορικά κριτήρια, µπορεί να γίνει και κάτι που έχει ποιότητα. Για µένα αυτό ήταν κάτι πολύ σηµαντικό. Θέλω να πω πως η συνεργασία µου µε τη διαφηµιστική ήταν θαυµάσια, σεβάστηκαν κάθε επιθυµία και κάθε παρατήρησή µου. Όταν µου έγινε η πρόταση, η πρώτη µου αντίδραση ήταν αυτή που ακούγεται και στο σποτ: «Αν είναι κάτι που µου ταιριάζει…». Είχαν λοιπόν την ευφυΐα να περάσουν τις αντιδράσεις µου στο σενάριο, γιατί ήθελαν η εικόνα που θα βγει προς τα έξω να είναι αυθεντική. Αρχικά, µου πρότειναν τρία διαφορετικά σενάρια, απέρριψα τα δύο πρώτα και επέλεξα το τελευταίο, το οποίο βέβαια το περάσαµε για πολύ καιρό από συνεχή έλεγχο. Άλλωστε γνώριζαν καλά αυτοί οι άνθρωποι ότι δεν επρόκειτο να κάνω κάτι που δεν έχει ποιότητα. ∆εν ήταν η προτεραιότητά µου τα χρήµατα. Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουµε έσοδα για να µπορούµε να βιοποριστούµε, ειδικά εµείς οι καλλιτέχνες που κάνουµε µια δουλειά πολυέξοδη. Οµως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό µε αυτό που είµαι εγώ.

Τι αντιδράσεις εισπράττετε από τον κόσµο έπειτα από αυτό το διαφηµιστικό;

Καταπληκτικές και πολύ αστείες. Το 95% των αντιδράσεων είναι πολύ θετικές. Αν και δεν είµαι άνθρωπος του Διαδικτύου, ούτε παρακολουθώ τα σχόλια στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, εισπράττω µια πολύ θερµή ανταπόκριση. Λες και ο κόσµος µε αγάπησε άλλο τόσο.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 

Πηγή: ethnos.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Το ξεκαρδιστικό βίντεο του Ράδιο Αρβύλα για τον Πέτρο Γαϊτάνο!

Η ανάρτηση της Έλλης Στάη για το Ράδιο Αρβύλα και η απάντηση του Κανάκη

 

Σχετικά άρθρα