Η L’Oréal αποκαλύπτει την ομορφιά του μέλλοντος

Στη Viva Technology Paris, η L’Oréal θα παρουσιάσει το όραμά της για το μέλλον της ομορφιάς και της εμπειρίας των καταναλωτών, με τίτλο «Limitless Beauty» / «Απεριόριστη Ομορφιά», μέσα από τις τελευταίες καινοτομίες του Ομίλου οι οποίες βασίζονται στην τεχνολογία φωνητικών εντολών, Τεχνητή Νοημοσύνη και Επαυξημένη Πραγματικότητα.

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συμμετέχουμε στο Viva Technology, το ετήσιο ραντεβού του τεχνολογικού κόσμου στη Γαλλία, τη γενέτειρά μας. Είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να μοιραστούμε το όραμά μας για την ομορφιά, το οποίο είναι πολυδιάστατο και προσιτό σε όλους, ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις φιλοδοξίες που δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο και βασισμένο στην ψηφιακή τεχνολογία. Νέες τεχνολογίες όπως Επαυξημένη Πραγματικότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη και τεχνολογία φωνητικών εντολών μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε πιο εξατομικευμένες και εξελιγμένες υπηρεσίες σε όλους, να παράγουμε με πιο ευέλικτο και βιώσιμο τρόπο, να συμπεριλαμβάνουμε τους καταναλωτές στη διαδικασία της δημιουργίας και να τους παρέχουμε μία εμπειρία η οποία είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, παντού.»

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν 4 χώρους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάσουν την ομορφιά του μέλλοντος

Limitless Tech/Απεριόριστη Τεχνολογία:

– Ανάμεσα στις φετινές μεγάλες καινοτομίες, η L’Oréal θα παρουσιάσει το Virtual Hair Advisor, το
οποίο αποτελεί μία εμπειρία που έχει δημιουργηθεί από τη ModiFace, την εταιρεία Επαυξημένης
Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης της. Το Virtual Hair Advisor θα δώσει την ευκαιρία
στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν τεχνολογία φωνητικών εντολών για να δοκιμάσουν
διαφορετικά χρώματα μαλλιών όπως επίσης να λάβουν επαγγελματικές συμβουλές από τους
ειδικούς της LOréal Professionnel.

– Το SkinConsult AI από τη Vichy, μία ψηφιακή διαγνωστική τεχνολογία επιδερμίδας η οποία έχει
αναπτυχθεί σε συνεργασία με δερματολόγους ώστε να ανιχνεύει σημάδια γήρανσης και να
παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές φροντίδας. Σχεδιασμένη σε συνεργασία με τη ModiFace και
το τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας της L’Oréal, αυτή η τεχνολογία έχει βασιστεί σε
επιστημονική έρευνα 15 ετών για τη γήρανση της επιδερμίδας και την Τεχνητή Νοημοσύνη.

– Το Effaclar, Spotscan από τη La Roche-Posay είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή η οποία έχει
αναπτυχθεί σε συνεργασία με δερματολόγους για την ανάλυση επιδερμίδας που είναι επιρρεπής
σε ακμή. Βασισμένη σε Τεχνητή Νοημοσύνη και επιστημονικά δεδομένα, αυτή η υπηρεσία
παρέχει συμβουλές και εξατομικευμένες συστάσεις για την αντιμετώπιση της ακμής, την
πρόληψη της επιδείνωσης και την παραπομπή σε δερματολόγο σε περίπτωση που χρειάζεται.

Limitless Personalization/Απεριόριστη Εξατομίκευση:

– Το Shade Finder από τη Lancôme είναι μία προηγμένη τεχνολογία βασισμένη σε τεχνητή
νοημοσύνη. Το Shade Finder μπορεί να προτείνει την κατάλληλη απόχρωση foundation για να
καλύψει ιδανικά τις ανάγκες του καταναλωτή, κατευθείαν στο σημείο πώλησης. Αυτή η
εξατομικευμένη υπηρεσία επεκτείνεται αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 1000
σημεία πώλησης να είναι διαθέσιμα έως και το τέλος του 2019.

– Για πρώτη φορά η L’Oréal θα παρουσιάσει το My Little Factory, μία τεχνολογική καινοτομία η
οποία θα επιτρέψει την παραγωγή εξατομικευμένων foundations σε μεγάλη κλίμακα στο μέλλον.

Limitless Creativity/Απεριόριστη Δημιουργικότητα:

Μία ζώνη 360 ο ενημέρωσης θα δώσει την
ευκαιρία στους επισκέπτες να ανακαλύψουν τάσεις ομορφιάς από όλο τον κόσμο, όπως αυτές
ανιχνεύονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Limitless Agility/Απεριόριστη Ευελιξία:

Οι επισκέπτες θα ενημερωθούν σχετικά με τις 3D
εκτυπώσεις και την εξατομίκευση, ανακαλύπτοντας το σχεδιασμό των νέων αρωμάτων της Lancôme
και της Viktor&Rolf, ή χρησιμοποιώντας το νέο μηχάνημα αυτόματης πώλησης κραγιόν του Giorgio
Armani το οποίο έχει ενσωματωμένη τεχνολογία εικονικής δοκιμής (testing) από την ModiFace.

Σημαντικά δρώμενα της L’Oréal στη Viva Technology:

Παρασκευή 17 Μαΐου
11:40 – 12:20: CMO Forum: “Next Move for the Next Big Thing” συζήτηση στρογγυλής
τραπέζης με τη Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal

14:00 – 14:25: CEO Forum με τον Jean-Paul Agon, Chairman και CEO της L’Oréal και τη
Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal

 

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Ποια είναι η κατάλληλη μάσκαρα για τις δικές σου βλεφαρίδες;

Δωρεά 200 εκατ. ευρώ από τη L’ Oréal για την Παναγία των Παρισίων!

Σχετικά άρθρα