Αρχική / Ψυχολογία / Κρίσεις πανικού / Κρίσεις πανικού: Φταίω εγώ; Γιατί σκέφτομαι μόνο αρνητικά;

Κρίσεις πανικού: Φταίω εγώ; Γιατί σκέφτομαι μόνο αρνητικά;

Εδώ και αρκετό καιρό έχω συνέχεια άγχος. Για κάποιο λόγο ό,τι και να σκέφτομαι, αγχώνομαι. Δεν τρώω σωστά από το άγχος και παθαίνω κρίσεις πανικού. Δεν αναπνέω, έχω εξάψεις. Δεν ξέρω…

Ίσως φταίω εγώ γιατί συνέχεια σκέφτομαι αρνητικά και ότι θα συμβεί κάτι κακό. Δεν μπορώ να το σταματήσω και άρχισα να κουράζομαι με αυτό. Ενώ είμαι χαρούμενος άνθρωπος, σκέφτομαι μόνο αρνητικά. Πώς να το διαχειριστώ και να διώξω αυτή την αρνητικότητα;

Στο ερώτημα απαντά η ψυχοθεραπεύτρια Δήμητρα Φιλοπούλου

Αγαπητή αναγνώστρια,

Στο ερώτημα σας μου μεταφέρετε πολύ καλά το πώς νιώθετε και μπορώ να καταλάβω ότι περνάτε πολύ δύσκολα και είστε σε μια κατάσταση σχεδόν ασφυκτική. Όμως, δεν έχω αρκετές πληροφορίες ώστε να καταλάβω γιατί σας συμβαίνει αυτό.

Έχει γίνει κάτι τον τελευταίο καιρό; Έχει αλλάξει με οποιοδήποτε τρόπο η καθημερινότητα σας; Είχατε κάποιο στρεσογόνο γεγονός (π.χ. ένα χωρισμό, μετακόμιση, εξεταστική);

koritsi kinito

Προσέξτε την ψυχική σας υγεία

Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να σας δώσω κάποια συγκεκριμένη συμβουλή. Το μόνο που μου δίνετε να καταλάβω είναι ότι δεν προσέχετε τον εαυτό σας όσο θα έπρεπε.

Η σωστή και κυρίως ποιοτική διατροφή, η ελαφριά σωματική άσκηση, ο αρκετός και ικανοποιητικός ύπνος είναι βασικά στοιχεία και για την ψυχική μας υγεία. Ξεκινήστε από αυτό το σημείο.

Ταυτόχρονα, «ταΐστε» και την ψυχή σας. Κάντε πράγματα που σας ευχαριστούν και σας ηρεμούν. Βγείτε με φίλους, πάτε μία βόλτα σε ένα μέρος που βρίσκετε ευχάριστο.

Κάντε ένα διάλειμμα από τα social media

Αν η αρνητικότητα σας «ταΐζεται» από τις αναρτήσεις στα social media, κάντε ένα διάλειμμα από αυτά ή ακόμα καλύτερα, κάντε ένα ξεκαθάρισμα. Επιλέξτε να ακολουθείτε ανθρώπους και σελίδες που σας δημιουργούν όμορφα συναισθήματα.

Αν δείτε πως το άγχος σας δεν υποχωρεί ή αν νιώσετε πως συνεχίζετε να υποφέρετε, τότε αναζητήστε άμεσα τη βοήθεια ενός ειδικού ψυχικής υγείας έτσι ώστε να σας βοηθήσει με το άγχος σας. Ελπίζω να νιώσετε σύντομα καλύτερα.

Δήμητρα Φιλοπούλου
Ψυχοθεραπεύτρια MSc
Παπαδιαμάντη 7, Άνω Πατήσια
Τηλ.: 213 0 292167, 6956 297109
Facebook: dimitraefilopoulou

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Άγχος αποχωρισμού στην εφηβεία; Νιώθω ανασφάλεια όταν η μάνα μου λείπει…

Η κόρη μου δίνει αύριο εξετάσεις και… παραλύει από το άγχος

Άγχος και στρες στην εγκυμοσύνη: Κάνει κακό στο μωρό μου;

Άγχος, ταχυκαρδία, τρέμουλο: Πώς να τα διαχειριστώ τώρα που δίνω Πανελλήνιες;

10 απίθανοι τρόποι για να διώξεις το άγχος σου σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X