Αρχική / Ψυχολογία / Αυτογνωσία / Έτοιμος για ένα «ταξίδι» στον εαυτό; Μάθε πώς να ζεις τη ζωή σου

Έτοιμος για ένα «ταξίδι» στον εαυτό; Μάθε πώς να ζεις τη ζωή σου

Ο εαυτός είναι ο πιο σημαντικός. Και συχνά στις ημέρες δεν είμαστε σε επαφή μαζί του. Λίγο ο γρήγορος ρυθμός της πόλης, λίγο η μεταβολή στις ανθρώπινες σχέσεις, λίγο τα καθημερινά προβλήματα.

Όλα αυτά επιδρούν αρνητικά και η αλήθεια είναι πως τα αφήνουμε να επιδράσουν τόσο έντονα πάνω μας. Για αυτό ήρθε η ώρα να κάνουμε χώρο και να δώσουμε χρόνο σε εμάς τους ίδιους. Και πώς θα γίνει αυτό; Με τα κατάλληλα «εργαλεία» και τους σωστούς ειδικούς.

Πώς να ζω τη ζωή μου

Ανακαλύπτοντας τον εαυτό (χαρακτηριστικά, εργαλεία, εφόδια) και του τρόπους που έχει να αντιμετωπίζει/διαχειρίζεται καταστάσεις. Οι συναντήσεις, γεμάτες με εργαλεία και έννοιες από τα 4 καλλιτεχνικά ρεύματα, μας ταξιδεύουν στις εμπειρίες και τα βιώματά μας. Διερευνούμε πως ο εαυτός αντιδρά, αλληλεπιδρά, δημιουργεί και διαμορφώνει την καθημερινή του πραγματικότητα.

1η στάση: ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ( Τρίτη 26 Noεμβρίου 2019)

Χρωματίζω τις στιγμές μου με συναισθήματα; Ποια η σχέση μου με τα μεγάλα και έντονα συναισθήματα, τις μεγάλες ιδέες και το πάθος; Πόσο έντονα αισθάνομαι την ανάγκη να αισθανθώ ζωντανός βιώνοντας κάτι μεγάλο; Τι σημαίνει για μένα συν-κίνηση, συν-αίσθημα και υπερβολή; Πιάνω τον εαυτό μου να ωραιοποιεί καταστάσεις ή να αποφεύγει τη διαχείριση των αρνητικών γεγονότων της ζωής (κοινωνικά κλπ) δίνοντας έμφαση στο ρομαντικό; ¨Εχω ανάγκη την ελευθερία και να ξεφεύγω από τα περιγράμματα;

2η στάση: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ-ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ( Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019)

Είμαι παρών στο εδώ και τώρα; Αντιλαμβάνομαι την πραγματική πραγματικότητα; Πώς μεταφέρω ένα μήνυμα; Είμαι ακριβής και συγκεκριμένος; Απεμπλέκομαι από ερμηνείες, συναισθήματα και αναμνήσεις που χρωματίζουν την οπτική μου; Μπορώ να παρατηρώ και να αποστασιοποιούμαι; Έχω τη δυνατότητα να «φωτογραφίζω» τη στιγμή ρεαλιστικά, καθημερινά;

3η στάση: ΝΤΑΝΤΑΙΣΜΟΣ (Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019)

Ποιες είναι οι αντιδράσεις μου απέναντι στα κοινωνικά ερεθίσματα; Ποια είναι η σχέση μου με την σκληρότητα; Πώς αντιμετωπίζω μια σκληρή συνθήκη; Νιώθω ασφάλεια με το εφήμερο; Μετουσιώνω σε τέχνη τη διαμαρτυρία μου;

4η στάση: ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ-ΥΠΕΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ (Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019)

Τι σχέση έχω με το αφηρημένο και τη δομή; Ποια η επαφή μου με το χάος και το άγνωστο; Σε ποιο βαθμό λειτουργώ υποσυνείδητα; Ποια η σχέση μου με την εικόνα (αυτοεικόνα/εικόνα κοινωνίας κλπ) και με ποιους τρόπους αντιδρώ, την αρνούμαι, δημιουργώ μια άλλη όταν δεν την εγκρίνω; Ποια είναι η δική μου φανταστική πραγματικότητα;

Η σημασία της Δραματοθεραπείας

Η Δραματοθεραπεία αναφέρεται στο δράμα ως μορφή θεραπείας και ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των Ψυχοθεραπειών μέσω Τέχνης. Στόχος της Δραματοθεραπείας είναι η ανάπτυξη της ψυχικής έκφρασης και εξέλιξης του ατόμου μέσα από τη βιωματική διαδικασία και τη συνεχή χρήση όλων των μορφών της τέχνης.

Ενισχύει το άτομο να δημιουργήσει μια παλέτα ποικίλων τρόπων διαπραγμάτευσης και αντιμετώπισης καταστάσεων, επιτυγχάνοντας την ανάπτυξη του φάσματος των κοινωνικών ρόλων που διαδραματίζει στη ζωή του. Βοηθά και αναπτύσσει την έκφραση, και πέρα από το λόγο, διευρύνει τον επικοινωνιακό ορίζοντα του ατόμου αισθητηριακά, σωματικά και συμβολικά.

Κινητοποιεί τη φαντασία, τη χαρά του παιχνιδιού και της δημιουργικότητας. Μέσα από τις τεχνικές της (role-playing, κίνηση, ζωγραφική, μουσική, κατασκευές, αφήγηση ιστοριών, μάσκες κτλ.) αναδεικνύεται και ο ρόλος του σώματος στην κατεύθυνση της ψυχοσωματικής θεώρησης του ανθρώπου.

Πληροφορίες

Για δηλώσεις συμμετοχής: 6988378627 και info@psychotherapycenter.gr

Κόστος συνάντησης: 25 ευρώ, συν ΦΠΑ

Στο Κέντρο Συστημικής Ψυχοθεραπείας και Έρευνας, Ηρακλείτου 1, Κολωνάκι.

Σύντομα βιογραφικά συντονιστριών

Λουκία Αποστολίδη

Ψυχολόγος (Φ.Π.Ψ, κατεύθυνση Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ), με MSc στην Ψυχολογία της Υγείας (London Metropolitan University) και PGCert στην Ψυχολογία των Εξαρτήσεων (London Southbank University). Είναι Συστημική- Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια ξεκινώντας το πρώτο μέρος της εκπαίδευσής της στο Tavistock & Portman Clinic του Λονδίνου όπου ολοκλήρωσε το PGDiploma. Συνέχισε την εκπαίδευσή της στην Συστημική Ψυχοθεραπεία στην Ελλάδα στο ΕΠΙΨΥ, στο Ιατρείο της Οικογένειας όπου δούλεψε στο θεραπευτικό του πλαίσιο με οικογένειες. Τέλος, είναι Δραματοθεραπεύτρια, ολοκληρώνοντας την εκπαίδευσή της στο Ινστιτούτο Αιών.Είναι συνιδρύτρια και επιστημονική συνεργάτης του ΚεΣυΨε. Στο Λονδίνο έχει εργαστεί στο Wimbledon Guild, ένα κέντρο παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας στο τμήμα Οικογενειακής Θεραπείας. Έχει υπάρξει σύμβουλος σε δημόσιο σχολείο για παιδιά σχολικής ηλικίας σαν μέλος του Place2Be. Έχει εργασθεί στη διαχείριση ομάδων Δραματοθεραπείας στον ΟΚΑΝΑ και στο ΚΕΘΕΑ. Είναι εξωτερική συνεργάτης στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, στο τμήμα Παιδικής Ενδοκρινολογίας και Διαβήτη αλλά και στο Ιδρυμα Θεοχαράκη όπου δημιουργεί προγράμματα για παιδιά και ενήλικες. Είναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (ΒPS).

Μαίρη Κάρδαρη

Ψυχοθεραπεύτρια ειδικευμένη στην Δραματοθεραπεία (Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας Αιών), Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού, Εκπαιδευόμενη με υποτροφία Θεραπευτικού Θεάτρου Playback Theater (Centre for Playback Theater New Paltz New York, κάτοχος διπλωμάτων Core training και Conducting). Έκανε σπουδές θεωρητικών της μουσικής, κλασικής κιθάρας, μοντέρνου τραγουδιού και δραματοποιημένου τραγουδιού (Ωδείο Φίλιπος Νάκκας) και Οικονομικών (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Συντονίζει θεραπευτικές και καλλιτεχνικές ομάδες καθώς και σεμινάρια/εργαστήρια παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Έχει εργασθεί σε κλινικά, εκπαιδευτικά, καλλιτεχνικά πλαίσια και δομές με πληθυσμό εξαρτημένων ατόμων, ψυχωσικό πληθυσμό, άτομα με αυτισμό και νοητική στέρηση, προσφυγικό πληθυσμό και εργαζόμενους στο προσφυγικό πεδίο (Ξενώνας ΕΠΑΨΥ Αριάδνη, Κέντρο Ημέρας Βαβέλ, ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ,ΕΑΤΑ Δήμου Αθηναίων, ΚΔΑΠ Δήμου Ζωγράφου κ.α.). Συνεργάζεται με δημόσια και ιδιωτικά κέντρα υπηρεσιών ψυχικής υγείας και από τον Σεπτέμβρη του 2019 είναι ελεύθερη επαγγελματίας ψυχοθεραπεύτρια και σύμβουλος ψυχικής υγείας πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες ιδιωτικά.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

5 συμβουλές για να «χτίσεις» το πνεύμα σου αν έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση

Η κρίση ως ένα παράθυρο που ανοίγει στην αυτογνωσία

Μοναξιά ή μοναχικότητα; Βάσανο ή δρόμος προς την αυτογνωσία;

Φοβάσαι να… δοκιμάσεις νέα πράγματα; Έτσι θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση

Walk Tall: Ο πιο όμορφος εαυτός σου είναι μέσα σου! Αγάπησέ τον!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X