Σκέφτεσαι να δεις μια καλή θεατρική παράσταση; 2+1 λόγοι για να πας άμεσα σε αυτό το έργο!

Ο «Άμλετ» είναι μια παράσταση που αξίζει να δεις για τη σκηνοθετική ευρηματικότητα, το «σπάσιμο» των κλασικών θεατρικών δομών, το αφαιρετικό σκηνικό, που κάνουν ευδιάκριτη τη συμβολική σκηνοθετική ικανότητα της Κατερίνας Ευαγγελάτου και τη διαφοροποίηση της από τις κλασικές φόρμες.

Ένας «Άμλετ» όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί που, όμως διατηρεί τη συναισθηματική του προσκόλληση στον χαμένο πατέρα, τη δίψα του για εκδίκηση, αναζητώντας στον μονόλογο του, απάντηση στο ερώτημα «να ζει κανείς ή να μην ζει».

Εξαιρετικός ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ως «Άμλετ»

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ως «Άμλετ» αναδεικνύει περίτεχνα την πολυπλοκότητα του ρόλου του και τα υπαρξιακά αδιέξοδα. Καλείται να αποδώσει δικαιοσύνη, να αποσυνδεθεί ψυχικά και να εκφράσει τη δύναμη αυτής της αναγκαίας τρέλας.

Η υπόλοιπη διανομή δεν με ικανοποίησε, με εξαίρεση την Οφηλία (Αμαλία Νίνου) που κατόρθωσε να προκαλέσει το συναίσθημα μας, μεταβιβάζοντας το αίσθημα του αφόρητου ψυχικού πόνου και την ερμηνεία του νεκροθάφτη (Γιάννη Κότσιφα) που κατέστησε εφικτή την εξοικείωση μας με τη διαδικασία του περάσματος στον θάνατο.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική πρόταση!!

Άννα Δρούζα

Λίγα λόγια για την παράσταση «Άμλετ»

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου επέστρεψε στο «σπίτι» της με μια ομάδα εκλεκτών συντελεστών. Στον «Άμλετ» συναντά κανείς όλα τα θεμελιώδη ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης.

Μια ιστορία εκδίκησης αποτελεί τη βάση για να αναπτυχθεί ένα πολυσύνθετο έργο, που άλλαξε την πορεία της ανθρώπινης σκέψης και επηρέασε όσο σχεδόν κανένα άλλο, ένα ευρύτατο φάσμα στοχαστών, επιστημόνων και δημιουργών από την εποχή που γράφτηκε μέχρι σήμερα.

Ποια είναι τα όρια ανάμεσα στο «είναι» και το «φαίνεσθαι»; Πώς εκφράζεται η λειτουργία του πένθους; Υπάρχει ταμπού στην επιθυμία; Γιατί δρω ή δεν δρω; Η τέχνη του Θεάτρου πώς αποκαλύπτει την πυρηνική μας αλήθεια; Ποιος φόβος κινεί την ύπαρξή μας;

Να σημειωθεί πως η παράσταση ανεβαίνει στο «Αμφι-θέατρο» οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμό του αλλά και 28 χρόνια μετά την παράσταση του «Άμλετ» σε σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου.

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου με τους συνεργάτες της κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επαναλειτουργία της ιστορικής σκηνής, μόνο για την παραγωγή του «Άμλετ» και μόνο για μια σεζόν, ενώ θα διατηρηθεί η φυσική φθορά του χώρου, ο οποίος παραμένει κλειστός ως σήμερα.

Πληροφορίες για την παράσταση

Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς
Δραματουργία-σκηνοθεσία: Κατερίνα Ευαγγελάτου
Σκηνικό: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Κίνηση: Πατρίσια Απέργη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Φωτισμοί-Βίντεο-Φωτογραφίες: Σίμος Σαρκετζής
Φωτογραφίες παράστασης: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Artwork αφίσας: Ιφιγένεια Βασιλείου – Σταύρος Μπιλιώνης
Διεύθυνση Παραγωγής: Όλγα Μαυροειδή

Πού

Αγγελικής Χατζημιχάλη 15 (και Αδριανού 111) – Πλάκα, τηλ. 211-2131301

Πότε

Τετάρτη & Κυριακή 20:00
Πέμπτη 20:30
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 17:30 & 21:30

Πόσο

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή:
Διακεκριμένη: 17€ | Α Ζώνη: 15€, μειωμένο 12€ (*) | Β Ζώνη: 12€

Σάββατο & Κυριακή:
Διακεκριμένη: 20€ | Α Ζώνη: 17€, μειωμένο 15€ (*) | Β Ζώνη: 15€

(*) Μειωμένο: Φοιτητικό, Ανέργων

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

«Η Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ»: Η ταινία – ύμνος για τον μέσο άνθρωπο που έγινε ήρωας αλλά τον… έφαγε ο Τύπος

«Bombshell»: Μια ταινία για το σκάνδαλο του FOX που τάραξε μια… αυτοκρατορία

Κατερίνα Ευαγγελάτου: Η νέα διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου λατρεύει τον ελληνικό πολιτισμό – Οι αλησμόνητοι γονείς της και η σύλληψη στη Ρωσία

Σχετικά άρθρα