Αρχική / Ομορφιά / Fitness tips / Διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης με αντίσταση σε μόλις 30 λεπτά
Διαλειμματική-άσκηση-υψηλής-έντασης-με-αντίσταση-σε-μόλις-30-λεπτά
Smiling athletic woman pumping up muscules with dumbbells and stretching legs

Διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης με αντίσταση σε μόλις 30 λεπτά

Αυτό το πρόγραμμα στοχεύει στην αύξηση της μυϊκής μάζας (σε ολόκληρο το σώμα), των καρδιακών παλμών, καθώς και του μεταβολικού ρυθμού, που έχει ως αποτέλεσμα τη απώλεια λίπους.

Το μόνο που χρειάζεστε, είναι ένα σετ βαράκια για αντίσταση, καθώς και ένα χαλί γυμναστικής.

Εάν το επίπεδο σας είναι χαμηλό, τότε ξεκινήστε με χαμηλού βάρους βαράκια.

Οι ασκήσεις θα εκτελούνται κυκλικά, με όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείτε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια ακολουθεί ξεκούραση για 45 δευτερόλεπτα.

Καθώς θα περνάει ο καιρός και θα βελτιώνεται την φυσική σας κατάσταση, μπορείτε να λιγοστέψετε τον χρόνο ξεκούρασης στα 30 δευτερόλεπτα ή να αυξήσετε τον χρόνο τω επαναλήψεων στην άσκηση.

Τέλος επαναλάβετε τον κύκλο των ασκήσεων 3 με 5 φορές για 30 λεπτά ανάλογα το επίπεδο σας.

Οι ασκήσεις είναι οι εξής:

Έλξεις με βαράκια

έλξεις-με-βαράκια

Image from DepositPhotos

Καθίσματα με βαράκια

καθίσματα-με-βαράκια

Image from DepositPhotos

Κάμψεις ώμου με βαράκια

κάμψεις-ώμου-με-βαράκια

Image from DepositPhotos

Προβολές με βαράκια

προβολές-με-βαράκια

Image from DepositPhotos

Κάμψεις δικεφάλου με βαράκια

κάμψεις-δικεφάλου-με-βαράκια

Image from DepositPhotos

Article Image cover from http://www.depositphotos.com

 

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X