Αρχική / Ψυχολογία / Real Life / Άγχος / Πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί από ποτέ στην εργασία σας, ακόμα και εν μέσω καραντίνας
Πώς-να-γίνετε-πιο-παραγωγικοί-από-ποτέ-στην-εργασία-σας,-ακόμα-και-εν-μέσω-καραντίνας

Πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί από ποτέ στην εργασία σας, ακόμα και εν μέσω καραντίνας

Η καραντίνα σίγουρα μας έχει επηρεάσει ψυχολογικά. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να το βάζουμε κάτω. Φορέστε το πιο όμορφο χαμόγελο σας και σκεφθείτε πιο θετικά, γιατί σίγουρα τα δύσκολα θα περάσουν.

Εύλογο είναι, λοιπόν, ο εγκλεισμός να έχει επιδράσει και στην εργασιακή μας παραγωγικότητα. Γνωρίζετε, όμως, πώς μπορείτε να ανατρέψετε την παρούσα κατάσταση;

Οι συνήθειες των παραγωγικών ατόμων

Είναι πολύ δελεαστικό το να βλέπουμε τον περίγυρο μας παραγωγικό. Παρόλα αυτά, μπορούμε κι εμείς να το πετύχουμε αυτό με πολύ απλά, δραστικά βήματα. Ενδέχεται να χρειάζεται να αντλήσουμε έμπνευση, δύναμη και κουράγιο από τους πετυχημένους και παραγωγικούς ανθρώπους εκεί έξω, για αυτό και παρακάτω παρατίθεται ορισμένες από τις συνήθειες τους.

  1. Μην αφήνετε κάτι που μπορείτε να πραγματοποιήσετε σήμερα για αύριο
  2. Ενεργοποιηθείτε με κάθε δυνατό τρόπο. Γυμναστείτε, ακούστε μουσική και αλλάξτε διάθεση
  3. Εστιάστε στο αποτέλεσμα
  4. Εργαστείτε για να κατακτήσετε τους στόχους σας
  5. Πείτε “όχι” σε κάτι που θα σας αποσπάσει από την εργασία σας

Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας

  • Όχι άλλο multitasking: Έχει αποδειχθεί πως το multitasking, δηλαδή το να κάνετε πολλά και διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα, σας αποσπά από τον πραγματικό σας στόχο και αφήνετε όλες σας τις υποχρεώσεις ημιτελείς. Επομένως, αφιερωθείτε σε κάτι συγκεκριμένο και διεκπεραιώστε το όσο καλύτερα μπορείτε.

 

  • Τα διαλείμματα είναι πολύ σημαντικά: Πολλές φορές θεωρούμε πως η εξαντλητική εργασία, χωρίς κανένα απολύτως διάλειμμα θα φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο, έρευνες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως τα μικρά και συχνά διαλείμματα είναι απαραίτητα και αυξάνουν την παραγωγικότητα μας.

 

  • Θέστε επιτεύξιμους στόχους: Είναι πολύ σημαντικά να θέτετε στόχους που είναι ρεαλιστικοί και μπορούν να επιτευχθούν εντός της διωρίας που σας έχει τεθεί. Με αυτόν τον τρόπο και δεν θα απογοητευθείτε αν δεν τα καταφέρετε και δεν θα εξαντλήσετε όλες σας τις δυνάμεις.

 

  • Θέστε σε εφαρμογή τον κανόνα των 2 λεπτών: Ποιος είναι ο κανόνας των δυο λεπτών; Ξεκινήστε να κάνετε κάτι που θα πάρει μόνο δυο λεπτά. Έτσι, και θα ενεργοποιηθείτε και υπάρχουν πολλές πιθανότητες να σας συνεπάρει η πράξη, στην οποία έχετε προχωρήσει και να συνεχίσετε αργότερα σε κάτι καινούργιο.

 

  • Αυτοσεβασμός: Ο αυτοσεβασμός είναι καίριας σημασίας. Χρειάζεται να εκτιμάτε και να σέβεστε τον εαυτό σας, να μην ξεπερνάτε τα όρια σας, να ακούτε τον οργανισμό σας και τις ανάγκες του και να σας συγχωρείτε. Άλλωστε κανένας δεν είναι αλάνθαστος.

 

  • Μην ξεχνάτε να αποστασιοποιήστε: Όταν εργάζεστε αποστασιοποιηθείτε και απομονωθείτε από όλους και από όλα. Θέστε τα όρια σας και συνεχίστε ανενόχλητοι το έργο σας.

Επομένως, η παραγωγικότητα στην εργασία μας μπορεί να αυξηθεί και να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα, αν παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες εντός της οικίας μας. 

Keep working!

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Δουλεύεις από το σπίτι; Μάθε πως να έχεις την μέγιστη απόδοση

Πηγές:

https://www.nytimes.com/guides/business/how-to-improve-your-productivity-at-work

https://www.activecampaign.com/blog/habits-of-highly-productive-people

https://www.forbes.com/sites/ashleystahl/2018/06/28/5-ways-to-increase-your-productivity-at-work/?sh=6aeb553f2138

Article Image cover fromhttp://www.depositphotos.com/

 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X