μέση δαχτυλίδι

Πως θα αποκτήσεις μέση δαχτυλίδι (Μόνο σε 7 λεπτά)

Η μέση και γενικότερα η περιοχή της περιφέρειας, είναι κάτι που απασχολεί πολύ έντονα το γυναικείο φύλλο και ιδιαίτερα την Ελληνίδα γυναίκα και φυσικά όχι άδικα. Όπως και να το κάνουμε, οι καμπύλες είναι ένα κληρονομικό στοιχείο του λαού μας και πορευόμαστε με αυτό.

Κάποιες την αγαπούν, ενώ κάποιες άλλες την απαρνιούνται. Κάποιες είναι τυχερές, ενώ κάποιες άλλες λιγότερο τυχερές. Σε όποια κατηγορία όμως και να είσαι, πρέπει να τη γυμνάζεις συστηματικά, γιατί λίγο η ηλικία, λίγο η γέννα, λίγο η καθιστική ζωή τώρα με την καραντίνα, δεν βοηθούν την κατάσταση.

Το σημερινό πρόγραμμα λοιπόν, έχει σαν στόχο την αύξηση της μυϊκής μάζας, και τη μείωση του περιττού λίπους από τα γύρω σημεία.

Το αποτέλεσμα δεν θα είναι άμεσο, ωστόσο με την επανάληψη η διαφορά θα είναι αισθητή

Οι ασκήσεις εκτελούνται κυκλικά. Ο χρόνος άσκησης είναι 45 δευτερόλεπτα και 15 δευτερόλεπτα ξεκούραση.

Όσο περνάει ο καιρός και η φυσική σας κατάσταση βελτιώνεται, μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο άσκησης και να μειώσετε τον χρόνο ξεκούρασης.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα χαλάκι γυμναστικής, πρόσβαση στο ίντερνετ και την καλή σας διάθεση.

Το πρόγραμμα διαρκεί 7 λεπτά οπότε

Stay Fit, Stay Healthy!!!

Δείτε ολόκληρο το βίντεο με τις ασκήσεις εδώ

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Έχεις πεσμένο ή μικρό στήθος; Ακολούθησε τις ασκήσεις αυτές και δες διαφορά, χωρίς αισθητικές επεμβάσεις

Πρόγραμμα γυμναστικής για γλουτούς (σε 5 λεπτά χωρίς εξοπλισμό)

Γυμναστική για καλλίγραμμα πόδια (Μόνο σε 9 λεπτά χωρίς εξοπλισμό)

Καλλίγραμμοι κοιλιακοί με τη βοήθεια μιας πετσέτας (Μόνο σε 9 λεπτά)

 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X