Οι 4 διατροφικές αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσετε αν είστε άνω των 50

Nutrition: Οι 4 διατροφικές αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσετε αν είστε άνω των 50

Όσο μεγαλώνουμε οι ανάγκες μας διαφοροποιούνται και ο τρόπος, με τον οποίο λειτουργεί ο οργανισμός μας αλλάζει. Για αυτόν τον λόγο, χρειάζεται να τροποποιήσουμε και το καθημερινό, διατροφικό μας πρόγραμμα. 

Εσείς γνωρίζετε ποιες είναι οι αλλαγές που οφείλετε να πραγματοποιήσετε αν είστε άνω των 50 ετών;

Κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν πως η αποφυγή των υδατανθράκων θα συμβάλλει στην διατήρηση ή μείωση του σωματικού τους βάρους. Δυστυχώς ή ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτό που μπορείτε να κάνετε όσο μεγαλώνετε είναι να στραφείτε σε πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα προϊόντα ολικής άλεσης που είναι σημαντικά για την προάσπιση της υγείας σας. Μερικά από αυτά τα τρόφιμα είναι η κινόα, το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, η βρώμη και το καστανό ρύζι.

Αναπληρώστε τη χαμένη μυϊκή σας μάζα

Η αλήθεια είναι πως όσο μεγαλώνουμε δεν αφιερώνουμε τόσο πολύ χρόνο στην εκγύμναση του σώματος μας, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Αν βρίσκεστε κι εσείς σε μια παρόμοια κατάσταση, τότε δεν έχετε παρά να καταναλώσετε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνης, ώστε να αναπληρώσετε τη χαμένη σας μυϊκή μάζα. Ωστόσο, οι ανάγκες πρόσληψης σε αυτήν εξαρτώνται από το σωματικό σας βάρος. Ορισμένες πηγές είναι το αυγό, το κρέας, το κοτόπουλο, τα μανιτάρια και τα όσπρια.

Τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο

Το ασβέστιο είναι ένα πολύ βασικό συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Παρόλα αυτά, αρκετοί καταναλωτές δεν το λαμβάνουν στις απαραίτητες δοσολογίες, ιδιαίτερα αν έχουν μειώσει από τη διατροφή τους τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Αξίζει να γνωρίζετε, πως η δεδομένη θρεπτική ουσία συμβάλλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και στην προάσπιση της υγείας της καρδιακής κοιλότητας, αλλά και των πνευμόνων. Ορισμένες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο είναι η σόγια, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα φασόλια, το μπρόκολο και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.

Μικρά και συχνά γεύματα

Έχουμε αναφέρει ουκ ολίγες φορές πως η κατανάλωση συχνών και μικρών γευμάτων είναι σωτήρια για εσάς, καθώς σας βοηθά να διατηρήσετε το σωματικό σας βάρος σε σταθερά επίπεδα, αφού με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να το ελέγξετε. Αξίζει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο, πως η παράλειψη τους επιβραδύνει τον μεταβολικό ρυθμό, επηρεάζει το σάκχαρο στο αίμα, αλλά και τη διάθεση σας, για αυτό καλό θα ήταν να θέσετε ένα οργανωμένο πρόγραμμα διατροφής, ώστε να τρέφεστε όσο πιο σωστά και ισορροπημένα γίνεται.

Συνεπώς, όσο μεγαλώνουμε ο οργανισμός μας αποκτά άλλες ανάγκες, κάτι το οποίο είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν πρέπει να μας ανησυχεί. Αν επιθυμείτε να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, τότε στραφείτε σε κάποιον ειδικό, ώστε να συμβουλευτείτε έγκυρα και έγκαιρα. Αγαπήστε το σώμα σας και φροντίστε το, όπως ακριβώς του αξίζει.

Πηγές

https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/nutrition-and-healthy-eating/in-depth/3-diet-changes-women-over-50-should-make-right-now/art-20457589

https://www.aarp.org/health/healthy-living/info-2020/nutrition-after-age-50.html

https://www.thedailymeal.com/healthy-eating/diet-changes-after-50

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X