γυμναστική στο σπίτι

Τέλος πια ο ανυπόφορος πόνος στη πλάτη. 15 λεπτά είναι αρκετά για να διορθώσουμε τη στάση μας και να δυναμώσουμε τους μύες του κορμού

Τέλος πια ο ανυπόφορος πόνος στη πλάτη, αφού σήμερα θα μάθουμε πως μπορούμε μέσα από μερικές εύκολες και γρήγορες ασκήσεις να διορθώσουμε τη στάση μας και να δυναμώσουμε τους μύες του κορμού.

15 λεπτά είναι αρκετά για ένα τέλειο αποτέλεσμα και πιστέψτε με δεν είναι τίποτα μπροστά στη διαφορά που θα δείτε στο σώμα σας. Πολλοί είναι εκείνοι που συχνά παραπονιούνται για πόνους στη μέση και στη πλάτη, λόγω της κούρασης της δουλειάς, όμως η λύση είναι απλή και δεν είναι άλλη από τη γυμναστική, προκειμένου να δυναμώσουμε το σώμα μας και να μειώσουμε όσο μπορούμε την καταπόνηση του.

Οι ασκήσεις είναι 14 και εκτελούνται κυκλικά. Ο χρόνος άσκησης είναι στα 45 δευτερόλεπτα για τους πιο προχωρημένους, ενώ στα 30 δευτερόλεπτα για τους αρχάριους. Ενώ ο χρόνος ξεκούρασης είναι στα 15-30 δευτερόλεπτα.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα χαλάκι γυμναστικής, πρόσβαση στο ίντερνετ και την καλή σας διάθεση.

Το πρόγραμμα διαρκεί 15 λεπτά οπότε

Stay Fit, Stay Healthy!!!

Δείτε το βίντεο με τις ασκήσεις εδώ:

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Καλλίγραμμοι κοιλιακοί με τη βοήθεια μιας πετσέτας (Μόνο σε 9 λεπτά)

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X