DepositPhotos

5λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων για την ανακούφιση των πόνων του αυχένα

Ο αυχένας ανήκει στα μέρη του σώματος που πιάνονται πολύ εύκολα και είναι αρκετά επιρρεπής στους τραυματισμούς. Η κακή στάση του σώματος με το κεφάλι πολύ μπροστά μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιο ή επαναλαμβανόμενο πόνο στον αυχένα. Συγχρόνως, μπορεί συνοδεύεται από δύσκαμπτες αρθρώσεις, πόνο στο άνω μέρος της πλάτης, πόνο στην ωμοπλάτη και συχνούς πονοκεφάλους.

Όταν οι μύες του λαιμού, του στήθους και του άνω μέρους της πλάτης εξασθενούν, σφίγγονται ή επιμηκύνονται, οι ώμοι μπορεί να στρογγυλεθούν και το κεφάλι να πέφτει προς τα εμπρός. Αυτή η κακή στάση ασκεί επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τις αρθρώσεις και στους μεσοσπονδύλιους δίσκους της αυχενικής μοίρας της σπονδυλικής στήλης, καθώς και στους μύες και τους συνδέσμους.

Με τις παρακάτω ασκήσεις θα αυξηθεί η ροή του αίματος στους μαλακούς μύες της πλάτης, χαλαρώνοντας έτσι τους μύες και αυξάνει το εύρος κινήσεων του αυχένα.

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X