Cheesecake με ανανά: Τα 7 οφέλη του ανανά που προστατεύουν τα κύτταρα και αυξάνουν το κολλαγόνο

Υλικά:

  • 2 συσκευασίες τυρί κρέμα, μαλακωμένο
  • 1/2 φλ. ζάχαρη
  • 1 κονσέρβα θρυμματισμένος ανανάς, στραγγισμένος
  • 1 κουτί παγωμένη σαντιγί
  • 2 πακέτα σαβαγιάρ

Εκτέλεση:

  1. Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπήστε το τυρί κρέμα και τη ζάχαρη μέχρι να ομογενοποιηθούν
  2. Ανακατεύετε και τον ανανά και ρίχνετε και την σαντιγί
  3. Τοποθετήστε τα σαβαγιάρ γύρω- γύρω και στο κάτω μέρος ενός ταψιού
  4. Ρίχνουμε τη γέμιση στο ταψί, σκεπάζετε και βάζετε στο ψυγείο για 8 ώρες ή όλη τη νύχτα
  5. Αφαιρέστε προσεκτικά τις πλευρές του τηγανιού και ρίχνετε από πάνω τις φράουλες

Οφέλη

Τα γλυκά τα έχουμε συνδυάσει κυρίως με πολλές θερμίδες και αρκετή ζάχαρη και λιπαρά. Ωστόσο, το γλυκό δεν συνδυάζεται πλέον με τις θερμίδες αλλά μπορεί να είναι και μία πιο υγιεινή επιλογή όπως είναι αυτό το cheesecake με ανανά. Ένα κομμάτι έχει 366 θερμίδες, 20 γρ. λιπαρά (13 γρ. κορεσμένα λιπαρά), 41 γρ υδατάνθρακες, 33 γρ. σάκχαρα, 1 γρ. φυτικές ίνες, 5 γρ. πρωτεΐνη.

Τα 7 οφέλη του ανανά

Ο ανανάς προέρχεται από τη Νότια Αμερική και είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που μπορούν να καταπολεμήσουν φλεγμονές και να προλάβουν ασθένειες. Έχει πολλά οφέλη για την υγεία που μπορούν να βοηθήσουν στην καλή πέψη και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό. Είναι επίσης καλός για τα μαλλιά, το δέρμα και τα οστά.

Περιέχει βιταμίνη Α, βιταμίνη Κ, φώσφορο, ασβέστιο και ψευδάργυρο που μπορούν να κάνουν θαύματα στην καταπολέμηση πολλών ασθενειών. Η πλούσια πηγή βιταμίνης C του βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ η περιεκτικότητά του σε μαγγάνιο βοηθά στον υγιή μεταβολικό ρυθμό. Έτσι, οι δύο κύριες ενώσεις που κάνουν τον ανανά μια υγιεινή τροφή είναι το μαγγάνιο και η βιταμίνη Α.

1. Υψηλή ποσότητα βιταμίνης C

Παρά το τραχύ εξωτερικό του, ο ανανάς είναι σύμβολο καλωσορίσματος και φιλοξενίας για τους λαούς που τον καλλιεργούν. Αυτό χρονολογείται από τον 17ο αιώνα, όταν οι Αμερικανοί άποικοι επικίνδυνες εμπορικές διαδρομές για να εισάγουν ανανά από τα νησιά της Καραϊβικής και να τον μοιραστούν με τους επισκέπτες τους. Ο ανανάς είναι χρήσιμο για το ανοσοποιητικό σας σύστημα καθώς ένα φλιτζάνι έχει περισσότερο από το 100% της καθημερινής σας αξίας βιταμίνης C που προστατεύει τα κύτταρα και παράγει κολλαγόνο.

2. Υψηλή περιεκτικότητα σε Μαγγάνιο

Το ορυκτό μαγγάνιο παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο το σώμα σας μεταβολίζει την τροφή, πήζει το αίμα και διατηρεί τα οστά  υγιή. Ένα φλιτζάνι ανανά περιέχει περισσότερη από την μισή ποσότητα μαγγάνιο που χρειάζεστε κάθε μέρα. Αυτό το ορυκτό υπάρχει επίσης στα δημητριακά ολικής αλέσεως, τις φακές και το μαύρο πιπέρι.

3. Φορτωμένο με βιταμίνες και μέταλλα

Προηγουμένως, αναφέραμε μερικά από τα θρεπτικά συστατικά του. Όμως, εκτός από μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C και μαγγανίου, ο ανανάς προσφέρει στην καθημερινή διατροφική σας πρόσληψη βιταμίνη Β6, χαλκό, θειαμίνη, φυλλικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο, νιασίνη, ριβοφλαβίνη και σίδηρο.

4. Βοηθά στην πέψη

Ο ανανάς είναι η μόνη γνωστή τροφή που αποτελεί πηγή βρωμελίνης, ενός συνδυασμού ενζύμων που αφομοιώνουν την πρωτεΐνη. Γι’ αυτό ο ανανάς λειτουργεί ως μαλακτικό κρέας: Η βρωμελίνη διασπά την πρωτεΐνη και μαλακώνει το κρέας. Στο σώμα, η βρωμελίνη σας διευκολύνει να αφομοιώσετε τα τρόφιμα και να τα απορροφήσετε.

5. Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά

Όταν τρώτε, το σώμα σας διασπά καλύτερα την τροφή. Αυτή η διαδικασία δημιουργεί μόρια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες. Το ίδιο ισχύει και για την έκθεση στον καπνό και την ακτινοβολία του τσιγάρου. Ο ανανάς είναι πλούσιος σε φλαβονοειδή και φαινολικά οξέα, δύο αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να προκαλέσουν χρόνιες ασθένειες.

6. Αντιφλεγμονώδεις και αναλγητικές ιδιότητες

Η βρωμελίνη, το πεπτικό ένζυμο του ανανά, έχει αντιφλεγμονώδεις και αναλγητικές ιδιότητες. Αυτό βοηθάει όταν υπάρχει κάποια λοίμωξη, όπως ιγμορίτιδα ή τραυματισμό, όπως διάστρεμμα ή έγκαυμα. Αντισταθμίζει επίσης τον πόνο στις αρθρώσεις της οστεοαρθρίτιδας. Η βιταμίνη C στον χυμό συμβάλλει στην διατήρηση των χαμηλών επίπεδων φλεγμονής.

7. Αποκατάσταση μετά από προπόνηση

Εάν κάνετε έντονη προπόνηση τα αντιφλεγμονώδη οφέλη της βρωμελίνης στον ανανά μπορούν να βοηθήσουν τους μύες σας να ανακάμψουν γρηγορότερα και να σας εμποδίσουν να αισθάνεστε εύκολα πόνο.

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X