Naomi Campbell, Shalom Harlow και Ιrina Shayk με κεφαλές ζώων στην πασαρέλα της εβδομάδας μόδας του Παρισιού!

Η εβδομάδα μόδας του Παρισιού έχει ξεκινήσει και ήδη έχουμε δει αρκετές εντυπωσιακές παρουσίες και δημιουργίες  από διάσημους σχεδιαστές! Σάλο έχει προκαλέσει ωστόσο η καμπάνια του οίκου Schiaparelli, ο οποίος κόσμησε με κεφαλές ζώων τα φορέματα του οίκου του.

Έτσι είδαμε παγκοσμίου φήμης μοντέλα να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην πασαρέλα, απλώς αυτή την φορά λίγο διαφορετικές απ’ ότι τις είχαμε συνηθίσει. Πάντα οι διάσημοι σχεδιαστές μας εκπλήσσουν με τις πρωτοποριακές τους δημιουργίες, αυτή τη φορά μας άφησαν όμως με το στόμα ανοιχτό.  Ο λόγος για την Naomi Campbell που περπάτησε φορώντας  ένα κεφάλι λύκου,  την Shalom Harlow με κεφάλι λεοπάρδαλης και την Ιrina Shayk με ένα επιβλητικό κεφάλι λιονταριού, για την  παρουσίαση των ρούχων του οίκου Schiaparelli.

H Kylie Jenner με την κεφαλή λιονταριού

Πριν αρχίσει η επίδειξη του οίκου μόδας για την ανοιξιάτικη- καλοκαιρινή κολεξιόν για το 2023, όπου και παρουσιάστηκε αυτή η κάπως αμφιλεγόμενη τάση με τις κεφαλές ζώων, είδαμε και την Kylie Jenner. Όχι στην πασαρέλα αλλά κατά την είσοδο της, με μακρύ εντυπωσιακό βελούδινο μαύρο φόρεμα και την κεφαλή λιονταριού στο πάνω δεξί μέρος του φορέματος.

Οι αντιδράσεις των fans

Όπως ήταν φυσικό σάλος ξέσπασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιλογή του οίκου μόδας να κοσμήσει τα φορέματά του με κεφάλια ζώων. Οι αντιδράσεις των απανταχού φιλόζωων ήταν έντονες, γιατί η κίνησή τους αυτή θεωρήθηκε ως υποστήριξη στην κακομεταχείριση των ζώων. Οι χιλιάδες ακόλουθοι της διάσημης τηλεπερσόνας υπήρξαν το ίδιο επικριτικοί, θεωρώντας πως δεν σεβάστηκε την προστασία των ζώων.  Υπήρξαν αρκετά αποδοκιμαστικά σχόλια κάτω από την ανάρτηση της 25χρονης δισεκατομμυριούχου!

Tι δήλωσε ο οίκος Schiaparelli

Ο οίκος Schiaparelli σε απάντηση του σε αυτά τα σχόλια, απευθύνθηκε στο κοινό- μέσα από ανάρτησή του- εξηγώντας πως οι κεφαλές ζώων ήταν φτιαγμένες στο χέρι με αφρό, μαλλί και ψεύτικη γούνα. Ο διάσημος οίκος υψηλής ραπτικής ήθελε να πετύχει αληθοφάνεια στις δημιουργίες για αυτό και η δουλειά έγινε εξολοκλήρου στο χέρι. Σκοπός της εν λόγω καμπάνιας ήταν να παρουσιάσει μέσα από την αλληγορία του Δάντη τα τρία αυτά «θηριώδη φαντασιακά φορέματα», και όπως είπε και ο  Daniel Roseberry, ως creative director οίκου Schiaparelli ήθελε «να γιορτάσει την δόξα της φύσης…».

Αν και οίκος Schiaparelli ξεκαθάρισε πως για την συγκεκριμένη επιλογή “κανένα ζώο δεν πληγώθηκε”, η αμφιλεγόμενη αυτή κολεξιόν σίγουρα θα μείνει αξέχαστη και θα σχολιαστεί για πολύ καιρό ακόμα! Αναμένουμε να δούμε αν η καμπάνια του διάσημου οίκου μόδας θα πρωταγωνιστήσει τελικά μεταξύ των υπόλοιπων εμφανίσεων στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού.

Σχετικά άρθρα