Πλησιάζει η ώρα του ύπνου και νιώθεις να πεινάς; Δες τι μπορείς να φας με 100 θερμίδες

Όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι καλό να τρώμε κοντά στην ώρα του ύπνου, αλλά τι κάνουμε αν πεινάμε; Ποια είναι τα λιγότερο επιβλαβή πράγματα που μπορούμε να φάμε – ή να πιουμε -, μια ή δύο ώρες πριν πάμε για ύπνο;

Είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς στις λιγούρες αργά το βράδυ, αλλά σημασία έχει να προσπαθήσουμε να περιορίσουμε το κολατσιό μας πριν από τον ύπνο σε 100 ή 200 θερμίδες, 300 θερμίδες το πολύ, δήλωσε η Isabel Maples, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας. Μπορούμε να επιλέξουμε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά στοιχεία που μπορεί να λείπουν από τη διατροφή μας, όπως φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, δημητριακά ολικής αλέσεως ή ξηρούς καρπούς.

φρούτα και λαχανικά

Ενδεικτικά, μερικές καλές ιδέες για τις τροφές που μπορούμε να φάμε πριν τον ύπνο είναι οι εξής:

  • μια μπανάνα
  • ένα μήλο ή άλλα φρέσκα φρούτα
  • μια μικρή μερίδα τυρί cottage χαμηλών λιπαρών
  • απλό γιαούρτι με φέτες φρούτων
  • πλιγούρι βρώμης ή κάποιο άλλο δημητριακό υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες με αποβουτυρωμένο γάλα
  • ωμά λαχανικά
  • μερικά κράκερ ολικής άλεσης με μια μικρή φέτα τυρί
  • μια χούφτα αμύγδαλα ή άλλους ξηρούς καρπούς
  • μπαστουνάκια σέλινου αλειμμένα με μια ή δύο κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου (μετρήστε τους ξηρούς καρπούς και τα βούτυρα – μην τα τρώτε κατευθείαν από το δοχείο).
  • ποπ κορν

Ο συνδυασμός υδατανθράκων με πρωτεΐνες δημιουργεί ένα χορταστικό αίσθημα, ακόμη και από ένα μικρό σνακ, είπε η κ. Maples.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πολλοί άνθρωποι πεινάνε τη νύχτα επειδή «τρώνε πολύ λίγο κατά τη διάρκεια της ημέρας και, στη συνέχεια, μέχρι να φτάσουν στο σπίτι, αρχίζουν να τρώνε ακατάπαυστα, επειδή νιώθουν πως έχουν μια τεράστια πείνα», δήλωσε η Susan B. Roberts, επιστήμονας και καθηγήτρια στο Κέντρο Διατροφής του U.S.D.A., στο Πανεπιστήμιο Tufts και ιδρύτρια του διαδικτυακού προγράμματος διαχείρισης βάρους iDiet. Για άλλους, είπε, το τσιμπολόγημα πριν από τον ύπνο μπορεί να είναι απλώς μια κακή συνήθεια.

Ρωτήστε επίσης τον εαυτό σας αν πεινάτε πραγματικά

Οι άνθρωποι συχνά μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα.

Δοκιμάστε να πίνετε περισσότερο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας και στο δείπνο σας, είτε νερό βρύσης είτε ανθρακούχο.

Πριν από τον ύπνο, επίσης, μπορείτε να δοκιμάστε ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, ζεστό ή κρύο, μη καφεϊνούχο τσάι, χαμομήλι ή, το καλύτερο από όλα, σκέτο νερό.

«Το πόσιμο νερό είναι σαφώς το λιγότερο επιβλαβές στοιχείο που πρέπει να πίνετε πριν από τον ύπνο», δήλωσε ο Barry Popkin, καθηγητής στη Σχολή Παγκόσμιας Δημόσιας Υγείας Gillings του U.N.C..

Σχετικά άρθρα