Αρχική / Διατροφή / Θες να φας κάτι πολύ απολαυστικό αλλά με λίγες θερμίδες; 4 πανεύκολες συνταγές

Θες να φας κάτι πολύ απολαυστικό αλλά με λίγες θερμίδες; 4 πανεύκολες συνταγές

Θέλετε να μαγειρέψετε κάτι πολύ διαιτητικό αλλά και εύκολο στην προετοιμασία; Σάς έχουμε 4 πανεύκολες και γευστικές συνταγές με ελάχιστες θερμίδες αλλά με όλα τα θρεπτικά που χρειάζεστε.

Μακαρονοσαλάτα

Τι θα χρειαστείτε: 1/2 φλιτζάνι βραστά μακαρόνια (κοφτά-πένες-κοχυλάκια ή ότι άλλο), προαιρετικά 2 – 3 ροδέλες ή φέτες κρεμμύδι, 1 ½ φλιτζάνι μαρούλι, 3 – 4 λεπτές φέτες ντομάτα, 5 καρυδόψυχες

Πώς θα το φτιάξετε: Κόβουμε το μαρούλι και πάνω από αυτό βάζουμε ½ φλιτζάνι βραστά μακαρόνια,που έχουμε βράσει προηγουμένως, την ντομάτα, τις φέτες κρεμμύδι,5 καρυδόψυχες αλλά και το cottage cheese

Η ενέργεια που παρέχει η μερίδα είναι 250 θερμίδες.

Σούπα μινεστρόνε

Τι θα χρειαστείτε: 1/2φλιτζάνι βραστό κοφτό μακαρόνι ολικής αλέσεως,2κ.σ.καλαμπόκι κατεψυγμένο, 2 κ.σ. κόκκινα φασόλια κονσέρβας, 2 κ.σ. αρακάς κατεψυγμένος, 1/2 καρότο σε μικρά κυβάκια, κρεμμύδι λεπτοκομμένο και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Πώς θα το φτιάξετε: Βράστε όλα τα υλικά μαζί και η σούπα είναι έτοιμη σε 10 λεπτά

Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 200 θερμίδες.

Tονοσαλάτα

Τι θα χρειαστείτε: 80 γρ.τόνο,  κρεμμύδι κομμένο σε λεπτές φέτες, 1 κ.γ. ξύδι μπαλσάμικο, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 1 πιπεριά, 3 με 4 φέτες ντομάτα και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Πώς θα το φτιάξετε: Πλύντε το μαρούλι, τοποθετήστε το στη βάση, βάλτε την πιπεριά, το κρεμμύδι και τις φέτες ντομάτας. Πάνω στη σαλάτα ρίξτε το ελαιόλαδο και το μπαλσάμικο.

Η ενέργεια που παρέχει η μερίδα είναι 250 θερμίδες.

Γαριδομακαρονάδα

Τι θα χρειαστείτε: 1 1/2φλ. βραστά μακαρόνια ολικής αλέσεως, χυμός από 1 ντομάτα, 5 – 8 γαριδούλες μετρίου μεγέθους, φέτες κρεμμύδι, λίγο σκορδάκι και μαϊντανό

Πώς θα το φτιάξετε: Βράζω τα μακαρόνια, ενώ ταυτόχρονα σε άλλο σκεύος, βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά, τα βράζω για 5 – 10 λεπτά και με αυτή τη σάλτσα, περιχύνω τη μακαρονάδα μου.

Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 260 θερμίδες.

Βασιλική Παπαδοπούλου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Από την επιστημονική ομάδα του Διαιτολόγου – Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Έχεις λιγούρα; Ιδού μια συνταγή για εύκολο κέικ με λίγες θερμίδες

Οδηγός διατροφής για να μην κολλήσεις τον κορωνοϊό. 12 ωφέλιμες τροφές για τον οργανισμό

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X