Αυτός είναι ο «μνηστήρας» για τον Απόλλωνα

Είναι ο «ισχυρός άντρας» μεγάλης αλυσίδας φούρνων και φιλοδοξεί να γίνει ο «ισχυρός άντρας» του Απόλλωνα Σμύρνης.
Ο λόγος για τον Παναγιώτη Μονεμβασιώτη, ο οποίος φέρεται να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση των μετοχών της ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης.
Γεννημένος στις 14 Ιουλίου 1960 στην Αθήνα, κατάγεται από τη Σμύρνη, είναι φίλαθλος του Απόλλωνα και πρόεδρος της Πεύκης, που φέτος μετέχει στο πρωτάθλημα του 5ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας. Είχε ενδιαφερθεί για την απόκτηση του Απόλλωνα και πριν από αρκετά χρόνια.
Θεωρείται το μυαλό μιας επιχείρησης, η οποία μετά από περίπου 65 χρόνια λειτουργίας διαθέτει 70 καταστήματα, προσφέροντας δουλειά σε 700 και πλέον εργαζομένους. Στοχεύει μάλιστα έως το 2016 να εκατοστήσει τα καταστήματά της.
Το… στρατηγείο του βρίσκεται στα εντυπωσιακά “headquarters” της Βενέτης στη Λυκόβρυση.
Η ιστορία των φούρνων Βενέτης άρχισε το 1939 όταν ο Γιώργος Βενέτης από τα Γιάννενα άνοιξε ένα μικρό φούρνο στην Δραπετσώνα για να τον μεταφέρει το 1948 στη Νέα Ερυθραία. Αργότερα, ο φούρνος πέρασε στα χέρια του γιου του, Μπάμπη Βενέτη, ο οποίος συνδύασε δημιουργικά την ελληνική παράδοση στο ψωμί με την ευρωπαϊκή. Επένδυσε σε τεχνολογικό εξοπλισμό, πρωτοποριακό για την εποχή του. Δημιούργησε και την κεντρική  μονάδα παραγωγής στη Λυκόβρυση που λειτουργεί και σήμερα.
Την τελευταία δεκαετία, ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης συνεργάζεται με τον Μπάμπη Βενέτη και αλλάζει μορφή στα γνωστά καταστήματα. Με καινοτόμες ιδέες, αξιοπιστία των προϊόντων και νέα concept καταστημάτων, η ΒΕΝΕΤΗΣ κατάφερε τα τελευταία χρόνια να μηδενίσει τον τραπεζικό της δανεισμό, σημειώνοντας εντυπωσιακά οικονομικά μεγέθη. Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2013 οι λιανικές πωλήσεις σε όλα τα καταστήματα έφτασαν τα 47 εκατ. από 40 εκατ. το 2012 σημειώνοντας αύξηση κατά 18%, ενώ ο τζίρος της μητρικής ΒΕΝΕΤΗΣ ΑΒΕΕΤ εκτιμάται στα 23,55 εκατ. έναντι 20,3 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16%.
Παράλληλα, η κερδοφορία αναμένεται ξεπέρασε τα 1,3 εκατ. από 986 χιλ. το 2012, σημειώνοντας αύξηση 31,7%. Η εταιρεία σημείωσε τα μεγέθη αυτά έχοντας μειώσει από πέρσι τις τιμές σε 200 προϊόντα της ως και 18%, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική δυσχέρεια που αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια.
Σημειώνεται ότι η ΒΕΝΕΤΗΣ έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο 70 καταστημάτων. Από αυτά τα 30 είναι ΒΕΝΕΤΗ FOOD HALL, τα 3 ΒΕΝΕΤΗ 1948 και τα υπόλοιπα οι κλασικοί φούρνοι ΒΕΝΕΤΗ. Το πλάνο προβλέπει, τα επόμενα δύο χρόνια, τη λειτουργία 20 νέων σημείων, που αναμένεται να φτάσουν τα 100 μέχρι το 2016.
Μάλιστα, η εταιρεία στοχεύει να αναπτυχθεί για πρώτη φορά και στο εξωτερικό, ξεκινώντας από χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Εκτός από νέα καταστήματα, το επενδυτικά πλάνα περιλαμβάνουν μεταφορά μέρους της παραγωγικής διαδικασίας σε νέα μονάδα στη Βοιωτία το 2015. Η αξία της επένδυσης στις νέες γραμμές παραγωγής ήταν 20 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα