Νέες ταινίες: Μια Γαλλίδα στο Μανχάταν, ένας Αμερικανός στο Παρίσι

<p>Ο Μάικλ Κέιν είναι από τους κορυφαίους Βρετανούς ηθοποιούς που πέρασαν από τα κινηματογραφικά πλατό από τη δεκαετία του ’60 μέχρι σήμερα. Η περίπτωσή του δε ενίοτε ταιριάζει στην παροιμία «κοντά στον βασιλικό ποτίζεται η γλάστρα». Ο Κέιν σού προσφέρει ένα σοβαρό λόγο να προσέξεις ταινίες που χωρίς αυτόν θα τις παρέσερνε η πλήξη μιας ευπρόσωπης μετριότητας. Αυτό συμβαίνει και στον πρόσφατο <strong>«Απρόσμενο έρωτα» (**) </strong>της Γερμανίδας Σάντρα Νέτελμπεκ, από το μυθιστόρημα της Φρανσουάζ Ντορνέ «La douceur assassine» <br />(η δολοφόνος γλυκύτητα).</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/yiVaH488TLY" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Ο Αμερικανός Μάθιου Μόργκαν, συνταξιούχος καθηγητής της Φιλοσοφίας που ζει στο Παρίσι, πέφτει σε κατάθλιψη μετά τον θάνατο της Γαλλίδας γυναίκας του. Η τυχαία γνωριμία του με τη νεαρή Πολίν, καθηγήτρια χορού, θα προκαλέσει ένα ρήγμα στον γκρίζο κόσμο του. Λίγο μετά, ο Μάθιου θα επιχειρήσει ανεπιτυχώς ν’ αυτοκτονήσει. Ο γιος του και η κόρη του, που ζουν στην Αμερική, φτάνουν στο Παρίσι και ο «Απρόσμενος έρωτας» μετατρέπεται σε οικογενειακό δράμα. Η σκηνοθεσία της Νέτελμπεκ διεκπεραιώνει ένα σενάριο που δεν τολμά να τσαλακώσει τους ήρωές του.</p>
<p><strong>Επίσης</strong></p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/_XEPn85YHl4" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Φιλόδοξη προσπάθεια της Ζιλί Ντελπί, που πέφτει στο κενό, είναι το <strong>«2 μέρες στη Νέα Υόρκη» (* 1/2)</strong>.  Η Γαλλίδα Μαριόν ζει στη Νέα Υόρκη με τον έγχρωμο Μίνγκους και τα δυο τους παιδιά από προηγούμενους γάμους. Ο ερχομός του πατέρα της και της αδελφής της, που συνοδεύεται από τον φίλο της, θα προκαλέσει σεισμό. Η ηθογραφική κομεντί και η φάρσα όμως θα γίνουν σαλάτα. Φανταστείτε ένα Γούντι Αλεν να αλληθωρίζει με στυλ προς το χιούμορ του Σάσα Μπάρον Κόεν.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/tm-Ezphne_w" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Ο <strong>«Λευκός ελέφαντας» (** 1/2)</strong> του Πάμπλο Τραπέρο κυλάει σαν ντοκιμαντέρ σε μια πραγματική κόλαση: μια παραγκούπολη στο Μπουένος Αϊρες όπου δύο ιερείς και μία κοινωνική λειτουργός δίνουν μάχες για τους αποκλεισμένους ανθρώπους. Με Ρικάρντο Ντάριν, Ζερεμί Ρενιέ, Μαρτίνα Γκούσμαν.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/ighEBjUWkNw" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Στον αντίποδα της ταινίας του Τραπέρο βρίσκεται το <strong>«Brick Mansions» (* 1/2)</strong> του Καμίλ Νταλαμάρ (στο σενάριο και στην παραγωγή ο Λικ Μπεσόν). Ο Πολ Γουόκερ (στον προτελευταίο ρόλο της σύντομης ζωής του) ζει μια καταιγιστική περιπέτεια στο γκέτο ενός δυστοπικού Ντιτρόιτ.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/SzPk4oSr3vc" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Από τον Δημήτρη Μπούρα, εφημερίδα Καθημερινή</p>

Σχετικά άρθρα