Είδαμε το Sabotage, κριτική από το Χρήστο Μήτση

<p style="text-align: justify;">Γράφει ο Χρήστος Μήτσης για το Αθηνόραμα.</p>
<p style="text-align: justify;">Μετά την έφοδο μιας ειδικής ομάδας δίωξης ναρκωτικών στο κρησφύγετο ενός μεξικανικού καρτέλ, 10 εκατ. δολάρια εξαφανίζονται. Οι ανακρίσεις αποδεικνύονται άκαρπες, τα μέλη της απαλλάσσονται των κατηγοριών κι επανασυνδέονται, αλλά ένα ένα αρχίζουν να δολοφονούνται με άγριο τρόπο. Περιπετειώδες θρίλερ-αποθέωση μιλιταριστικής λογικής και σεναριακής αυθαιρεσίας. Σεναριογράφος («Οι Μαχητές των Δρόμων», «Ημέρα Εκπαίδευσης» ) και κατόπιν σκηνοθέτης («Η Εξουσία της Νύχτας», «Περιπολία» ) σκληροτράχηλων αστυνομικών περιπετειών, ο Ντέιβιντ Άγερ περιγράφει έναν κινηματογραφικό κόσμο βίαιης αντιπαράθεσης ενστίκτων επιβίωσης. Υπερασπιστές του νόμου που μετά δυσκολίας ισορροπούν στα όριά του, οι ήρωές του ξεπερνούν πάντα τα όποια ηθικά διλήμματα με δυο-τρεις (δεσμίδες από ) σφαίρες παραπάνω, ακριβώς όπως και τα μέλη της ειδικής ομάδας δίω­ξης ναρκωτικών του βετεράνου Τζον «Μπρίτσερ». <br /> Τα οποία –όταν 10 εκατ. δολάρια ενός μεξικανικού καρτέλ ναρκωτικών που πέφτουν στα χέρια τους εξαφανίζονται– ανακρίνονται, απαλλάσσονται των κατηγοριών κι επανασυνδέονται, ωστόσο ένα ένα αρχίζουν να δολοφονούνται. Με μια ιδέα που φέρνει στους «Δέκα μικρούς νέγρους» της Αγκάθα Κρίστι, το περιπετειώδες θρίλερ ξεκινά υποσχόμενα, αν και μπερδεύεται γρήγορα ανάμεσα σε φτηνές κοινοτοπίες, macho υπερβολές και κακο-μερεμετισμένες σεναριακές εμπνεύσεις, για να παραδοθεί τελικά σε μια μιλιταριστικής λογικής, απόλυτα αυθαίρετη γραφικότητα. Βαρύς, ασήκωτος και χαμένος μέσα σε όλα αυτά, ο «Άρνι» μάταια ψάχνει έναν ρόλο που να δικαιολογεί τη σινε-επιστροφή του ως 67χρονου action hero. <br /> <br /> <strong><em>ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.</em></strong></p>

Σχετικά άρθρα