Τα κάνει πάνω του: Μπορεί να είναι ψυχολογικό;

<p style="text-align: justify;"><span>Αναγνώστριά μας ρωτά: </span></p>
<p style="text-align: justify;"><em>Γεια σας. Εχουμε ενα προβλημα με την ανηψουλα μου.Ειναι 6 χρονων και εδω και 2 χρονια κανει πανω της κακα και τον τελευταιο καιρο και τσισα. Η αδελφη μου την πηγε σε παιδογαστρεντερολογο τους εδωσε μια αγωγη αλλα δεν λυνεται το προβλημα. Δυστυχως η αδελφη μου αρνειται να το παει σε ψυχολογο αν και εγω πιστευω οτι κατι δεν παει καλα με το παιδι παραπονιεται για πονοκεφαλους και εκει που παιζει με τα αδελφια του αφαιρειται και το βλεμμα του γινεται απλανες. Ειναι γενικως προκλητικη στη συμπεριφορα της και με τα αλλα παιδακια αλλα και με τους μεγαλους. Ποια ειναι η γνωμη σας να επιμεινω για ψυχολογο η ειμαι υπερβολικη;Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας…</em></p>
<p style="text-align: justify;"><span>Στο ερώτημά σας απαντά ο Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής Στέλιος Μαντούδης </span></p>
<div style="text-align: justify;"><span><br /></span><span>Έχετε δίκιο που ανησυχείτε. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται να κάνει τα κακά και τα τσίσα πάνω της. Αυτό που περιγράφεται με το απλανές βλέμμα θα με κατεύθυνε εκτός από ψυχολόγο ότι ίσως χρειάζεται να πάρετε και τη γνώμη ενός παιδονευρολόγου.</span></div>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><span>Λίγα λόγια για τον συνεργάτη μας… </span></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Ο Στέλιος Μαντούδης είναι  Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής με Μετεκπαίδευση στο Royal Free Hospital του Λονδίνου  </strong><br /><strong>με Eξειδίκευση στην Αναπτυξιακή Εκτίμηση με την κλίμακα  Bayley, movement ABC</strong></p>
<p style="text-align: justify;" align="left">Γεννήθηκα στην Αθήνα όπου τελείωσα το Λύκειο Βύρωνα.</p>
<p style="text-align: justify;" align="left">Μετά από εισαγωγικές εξετάσεις φοίτησα στο ΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και πήρα το πτυχίο μου με επίδοση "Λίαν Καλώς".</p>
<p style="text-align: justify;" align="left">Από τα πρώτα χρόνια της αποφοίτησης μου από τη σχολή ενδιαφερόμουν για τον Παιδιατρικό κλάδο της Εργοθεραπείας και ειδικότερα την Αναπτυξιακή Εργοθεραπεία. Από το 1989 που αποφοίτησα, άρχισα να εργάζομαι με την εποπτεία μιας έμπειρης Εργοθεραπεύτριας κάνοντας θεραπείες παιδιών με εγκεφαλική παράλυση αλλά και αναπτυξιακές δυσκολίες κατ’οίκων.  Από το 1990 και μετά, απέκτησα τη δική μου επαγγελματική στέγη και δούλευα παράλληλα στο γραφείο μου και κατ’οίκων. Το 1991 επισκέφτηκα για πρώτη φορά την κα Λωρέττα Θωμαίδου και ξεκίνησα μια συνεργασία ως επιστημονικός συνεργάτης μέχρι το 2008 στην Α' Παιδιατρική του Παν/μίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων "Αγία Σοφία", ως Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής.</p>
<p style="text-align: justify;">Έκανα εκπαίδευση στην Αγγλία στη χορήγηση και εφαρμογή της Αναπτυξιακής Δοκιμασίας BayleyScalesofInfantDevelopmentστο RoyalFreeHospitalτου Λονδίνου με γνωστικό αντικείμενο την Αναπτυξιακή Εκτίμηση Βρεφών και νηπίων.</p>
<p style="text-align: justify;">Μετά την επιστροφή μου από την Αγγλία, συνεργάστηκα παράλληλα και με το με Ιατρείο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣόπου ήταν καθηγήτρια η X Τζουμάκα-Μπακούλα και διευθύντρια η Λωρέττα Θωμαίδου και εφάρμοσα το Αναπτυξιακό τεστ Bayleyστα παιδιά που επισκεπτόντουσαν το Ιατρείο Αναπτυξιακής Παιδιατρικής και είχαν ανάγκη από αναπτυξιακή εκτίμηση. Ενώ, συγχρόνως μία φορά την εβδομάδα  συμμετείχα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας των Πρόωρων Παιδιών του ΙΑΣΩ. Διευθυντής ήταν ο κος Κωνσταντίνου και υπεύθυνη του follow-upτων Πρόωρων Παιδιών ήταν η Παιδονευρολόγος Ελένη Σκουτέλη. Σκοπός του follow-upήταν να εντοπιστούν έγκαιρα πιθανές Νευρολογικές και Αναπτυξιακές δυσκολίες, να γίνει συμβουλευτική στους γονείς και σύσταση προγράμματος πρώιμης παρέμβασης κατά περίπτωση.</p>
<p style="text-align: justify;">Το 2008 και μετά την εκλογή της κας Λωρέττα Θωμαίδου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών μεταφέρθηκα στην Β' Παιδιατρική Κλινική, του Παν/μίου Αθηνών, ως Επιστημονικός Συνεργάτης με την ομάδα της.</p>
<p style="text-align: justify;"><strong><em>Επιστημονικός Συνεργάτης στη Μονάδα</em></strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong><em>Αναπτυξιακής Παιδιατρικής</em></strong></p>
<p style="text-align: justify;">Η συμβολή μου στη Μονάδα της Αναπτυξιακής Παιδιατρικής επεκτάθηκε συγκεκριμένα μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της Μονάδας. Είχαμε σαν στόχο την:</p>
<p style="text-align: justify;">·         Προώθηση των Αναπτυξιακών Ελέγχων και ευαισθητοποίηση των Παιδιάτρων σε θέματα γύρω από την παιδική ανάπτυξη.</p>
<p style="text-align: justify;">·         Δημιουργία νέων Αναπτυξιακών Δοκιμασιών που να ελέγχουν με αντικειμενικό τρόπο τις Αναπτυξιακές ικανότητες των παιδιών σχολικής-προσχολικής ηλικίας.</p>
<p style="text-align: justify;">·         Μελέτη και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα νέων θεραπευτικών μεθόδων.</p>
<p style="text-align: justify;">·         <strong>Δημιουργία πρότυπης Δοκιμασίας Ελέγχου της Σχολικής Ετοιμότητας</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>« Α' ΤΕΣΤ » για την έγκαιρη πρόληψη των Μαθησιακών Δυσκολιών.</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (5-6 χρόνων) λίγο πριν αρχίσουν</p>
<p style="text-align: justify;">την φοίτησή τους στην Α' Δημοτικού.</p>
<p style="text-align: justify;"><span><br /></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span><br /></span></p>

Σχετικά άρθρα