Μαντόνα: Το αποτυχημένο comeback της Βασίλισσας της Ποπ στη Eurovision, ο θάνατος που τη σημάδεψε, οι γυμνές φωτογραφίες και ο θυελλώδης έρωτας με τον Γκάι Ρίτσι που την έκανε «σκύλα»

Comeback προσπαθεί να κάνει τα τελευταία χρόνια η Βασίλισσα της Ποπ, Μαντόνα. Εμφανίσεις σε πασίγνωστες εκδηλώσεις, κυκλοφορία νέων τραγουδιών καθώς και η Eurovision μαρτυρούν πως όλο προς τη δόξα τραβά ξανά αλλά δεν σηκώνεται ποτέ.

Σκληρή είναι κριτική- και όχι άδικη θα λέγαμε- που ασκεί η γερμανική Welt στην εμφάνιση της ποπ σταρ στον τελικό της 64ης Eurovision, με ένα άρθρο της εφημερίδας που κλείνει με τη φράση: «Ήταν το βράδυ που η Γερμανία τραγούδησε καλύτερα από τη Μαντόνα».

https://www.instagram.com/p/Bxnc8AnicUC/

Ξέχασε να τραγουδάει;

Έτσι ένα τόσο σημαντικό γεγονός για τη διοργάνωση, αυτό της εμφάνισής της, ήταν αρκετό για να επισκιάσει ακόμα και τον Ολλανδό νικητή Duncan Laurence. Πολλοί ήταν εκείνοι που σχολίασαν πως η Μαντόνα ξέχασε να τραγουδάει.

Και σαν να μην έφτανε η παγκόσμια απογοήτευση του κοινού αλλά το μήνυμα που θέλησε να περάσει δεν άρεσε καθόλου στο Ισραήλ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προβεί σε δηλώσεις η υπουργός Πολιτισμού της χώρας, Miri Regev! «Η εμφάνισή της ήταν ένα λάθος. Τα πολιτικά και τα πολιτιστικά events δεν χρειάζεται να μπλέκουν, με όλο τον σεβασμό».

Απέτυχε το κρυφό μήνυμα ειρήνης

Αφορμή για αυτή του τη δήλωση είναι η επιλογή της τραγουδίστριας να εμφανιστούν δύο χορευτές της με δύο σημαίες στην πλάτη τους. Ο ένας είχε του Ισραήλ και ο άλλος της Παλαιστίνης. Και μάλλον φαίνεται πως το κρυφό μήνυμα ειρήνης που αποπειράθηκε να περάσει, απέτυχε.

«Αυτό το κομμάτι της performance δεν υπήρχε στις πρόβες και γενικά είχαμε δώσει τη συμβουλή στη Μαντόνα να αποφύγει τις πολιτικές αναφορές», ξεκαθάρισε η Regev. Πάντως, δεν ήταν η μόνη που έστειλε το δικό της… μήνυμα αφού και το μουσικό συγκρότημα Hatari σήκωσαν σημαία της Παλαιστίνης την ώρα της Eurovision.

https://www.instagram.com/p/BxZ_-nwBQ1X/

Κάποτε έκανε… τρελή επιτυχία

Είναι όμως, αλήθεια πως κάποτε η Ιταλοαμερικανιδα μουσικός είχε σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία. Πολυβραβευμένοι δίσκοι, διαχρονικά τραγούδια, πρωτοποριακά μουσικά βίντεο, έντονη φιλανθρωπική δράση και κραυγαλέες δηλώσεις κοινωνικού περιεχομένου συνθέτουν την αμφιλεγόμενη προσωπικότητά της.

Έχοντας πατήσει τα 60 έτη πλέον, είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας. Έχει δύο μεγαλύτερα αδέλφια, τον Άντονυ και τον Μάρτιν, και τρία μικρότερα, την Πώλα, τον Κρίστοφερ και τη Μέλανι. Μεγαλωμένη με καθολικές αρχές, ο πατέρας της, Σίλβιο Άντονυ Τσικκόνε, είναι πρώτης γενιάς Ιταλοαμερικανός και η μητέρα της, Madonna Louise, γαλλοκαναδικής καταγωγής.

https://www.instagram.com/p/BxFnIqRhzmn/

Ο θάνατος της μητέρας της τη σημάδεψε

Η πασίγνωστη συνθέτρια έχασε τη μητέρα της από από καρκίνο του μαστού. Μήνες πριν πεθάνει, παρατήρησε αλλαγές στη συμπεριφορά και την προσωπικότητά της, αν και δεν είχε καταλάβει το λόγο. Η μητέρα της δεν μπορούσε και δεν ήθελε να της εξηγήσει την κατάστασή της.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξεσπάει σε κλάματα όταν η μικρή Μαντόνα τη ρωτούσε τι έχει. Τελικά πέθανε το 1963 στα 31 της έτη. Όπως έχει αποκαλύψει και η ίδια η χορεύτρια, η απώλεια της μάνας της είναι κάτι που σημάδεψε ανεπανόρθωτα τη ζωή της και την έκανε αυτό που είναι σήμερα.

https://www.instagram.com/p/BxC-jpCBJgL/

«Πολεμούσε» τον πατέρα της

Τότε στράφηκε προς τη γιαγιά της, με την ελπίδα να βρει κάποια παρηγοριά. Κάθε φορά που ο πατέρας τους έφερνε καινούργια οικονόμο στο σπίτι, μαζί με τα αδέλφια της επαναστατούσαν γιατί νόμιζαν ότι θα αντικαθιστούσε την αγαπημένη τους μητέρα.

Σε μια συνέντευξη με το Vanity Fair, φανέρωσε πως έβλεπε τον εαυτό της όταν ήταν μικρή ως «ένα μοναχικό κορίτσι που έψαχνε για κάτι». «Δεν ήμουν επαναστατική με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Με ένοιαζε να είμαι καλή σε κάτι. Δεν ξύριζα τις μασχάλες μου και δεν φορούσα make-up όπως έκαναν τα υπόλοιπα κορίτσια. Όμως μελετούσα και είχα άριστους βαθμούς… Ήθελα να γίνω κάποια».

https://www.instagram.com/p/BwXNazmBIR8/

Έγινε επαναστάτρια

Και ο φόβος της έγινε πραγματικότητα. Το 1966, ο πατέρας της παντρεύτηκε την τότε οικονόμο της οικογένειας Joan Gustafson, και έκαναν δύο παιδιά, την Jennifer και τον Μάριο. Τότε ήταν που άρχισε να εκφράζει άλυτα συναισθήματα θυμού προς τον εκείνον και ανέπτυξε μια επαναστατική στάση.

Παρότι φοίτησε στα καθολικά δημοτικά σχολεία St. Frederick και St. Andrew και ήταν γνωστή για τους υψηλούς βαθμούς της, η αντισυμβατική συμπεριφορά της ήταν φανερή. Έκανε τροχούς και κατακόρυφους στους διαδρόμους μεταξύ των τάξεων, και σήκωνε τη φούστα της στην τάξη της, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να δουν το εσώρουχό της.

https://www.instagram.com/p/BvcFs_Kh4aB/

Ξεκίνησε την καριέρα της ως χορεύτρια

Αργότερα, παρακολούθησε μαθήματα στο Rochester Adams High School, όπου ήταν και εκεί άριστη φοιτήτρια και μέλος στις μαζορέτες. Μετά την αποφοίτησή της, έλαβε μια υποτροφία χορού στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Έπεισε τον πατέρα της να της επιτρέψει να πάρει μαθήματα μπαλέτου, ενώ πείστηκε από τον Christopher Flynn, δάσκαλό της, να ακολουθήσει μια καριέρα στο χορό.

Και σιγά σιγά ξεκίνησε να «σκαρφαλώνει» προς τη δόξα, μετακομίζοντας το 1978 στη Νέα Υόρκη. Είχε λίγα χρήματα και για λίγο καιρό ζούσε στην εξαθλίωση, κάνοντας δουλειές, όπως σερβιτόρα στο Dunkin’ Donuts. «Ήταν η πρώτη μου φορά για όλα. Και ήρθα με 35 δολάρια στο πορτοφόλι μου. Είναι το πιο γενναίο πράγμα που έκανα στη ζωή μου».

https://www.instagram.com/p/BvK9g4JBttE/

Άνδρες την υποχρέωσαν να τους κάνει πεολειχία

Όντας εφεδρική χορεύτρια για άλλους καταξιωμένους καλλιτέχνες, αποκάλυψε ότι ένα βράδυ όταν γύριζε από μία πρόβα δύο άντρες την έσυραν σε ένα σοκάκι. Υπό την απειλή μαχαιριού την ανάγκασαν να τους κάνει πεολειχία. «Το επεισόδιο ήταν μια γεύση της αδυναμίας μου. Μου έδειξε ότι ακόμα δεν μπορούσα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Ποτέ δεν θα το ξεχάσω…».

Εργαζόμενη ως χορεύτρια για τον Γάλλο Patrick Hernandez, στην περιοδεία του το 1979, γνώρισε και ερωτεύτηκε τον μουσικό Dan Gilroy. Μαζί δημιούργησαν ένα ροκ συγκρότημα, το Breakfast Club. Η Μαντόνα τραγουδούσε και έπαιζε ντραμς και κιθάρα. Ένα χρόνο αργότερα έφυγε από το συγκρότημα και με τον πρώην φίλο της Stephen Bray ως ντράμερ, σχημάτισαν το δικό τους σχήμα.

https://www.instagram.com/p/Butu-1thiBV/

Άρχισε τη σόλο καριέρα της

Η δεκαετία του 1980 είναι η περίοδος που η κάποτε εντυπωσιακή τραγουδίστρια άρχισε να κάνει τα σόλο βήματα στην καριέρα της. Κυκλοφορόρησε το πρώτο της single «Everybody» και κέρδισε τα πρώτα της 5.000 δολάρια αφού αμέσως σχεδόν έγινε μεγάλη επιτυχία.

Το «Holiday» είναι το τρίτο της single και η πρώτη παγκόσμια επιτυχία της. Μολονότι ο συνολικός ήχος της Μαντόνα στο άλμπουμ ήταν παράφωνος, το άλμπουμ της το 1984 έφτασε στο Νο8 στο Billboard. Και η φήμη της διαρκώς μεγάλωνε, με τη μια επιτυχία μετά την άλλη.

https://www.instagram.com/p/BuXnDNJhN6R/

Ήταν πρότυποα για χιλιάδες άτομα

Και όπως κυλούσε ο καιρός και η έμπνευση, άρχισε να πειράζει και την εμφάνισή της. Στιλιστικά μόνο, τότε. Εξάλλου τόσο ο τρόπος ντυσίματος όσο και τα μουσικά της βίντεο επηρέασαν εκατοντάδες χιλιάδες έφηβα κορίτσια και γυναίκες.

Το επιμελήθηκε η στυλίστρια και σχεδιάστρια κοσμημάτων Maripol. Το λουκ της αποτελείται από δαντελωτές μπλούζες, φούστες πάνω από κάπρι παντελόνια, δικτυωτό καλσόν, κοσμήματα σε σχήμα σταυρού και πολλά βραχιόλια.

https://www.instagram.com/p/BuQSz3xh37Q/

Γιατί είναι αμφιλεγόμενος ο δίσκος «Like a Virgin»;

Ο επόμενος δίσκος της «Like a Virgin», κυκλοφόρησε το 1984 και είναι μια διεθνής επιτυχία. Έγινε ο πρώτος της δίσκος που έφτασε Νο1 στα charts των ΗΠΑ. Πολλοί πάντως, παραπονέθηκαν ότι το ομότιτλο τραγούδι και το συνοδευτικό βίντεο προωθούσε το προγαμιαίο σεξ και υπονόμευε τις αξίες της οικογένειας.

Έτσι ηθικολόγοι ζητούσαν την απαγόρευσή του. «Έμεινα έκπληκτη από το πώς οι άνθρωποι αντέδρασαν. Όλοι θεώρησαν ότι δεν θέλω να είμαι πια παρθένα», είχε δηλώσει για τη μέχρι και σήμερα μεγαλύτερη επιτυχία της. Μάλιστα, έγινε θέμα συζήτησης μετά την εμφάνισή της στα πρώτα MTV Video Music Awards, όπου τραγούδησε πάνω σε μια γιγαντιαία γαμήλια τούρτα, φορώντας ένα νυφικό και λευκά γάντια με σήμα κατατεθέν της, τη ζώνη «Boy Toy».

Ξεκίνησε την πρώτη της περιοδεία

Οι επιτυχίες συνεχίζονταν και το 1985, άρχισε την πρώτη περιοδεία της. Όμως, τον Ιούλιο, τα περιοδικά «Penthouse» και «Playboy» δημοσίευσαν μια σειρά από γυμνές φωτογραφίες. Πόζαρε γυμνή σε φωτογράφους γιατί χρειαζόταν λεφτά εκείνη την εποχή πληρώνοντάς τη μόνο με 25 δολάρια για καθεμιά. Η δημοσίευσή τους προκάλεσε σάλο στα ΜΜΕ. Αλλά εκείνη παρέμεινε προκλητική και απολογητική». Τελικά, πουλήθηκαν για $100,000.

Το 1986, θεωρούσαν τη Μαντόνα ως μια από τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες όλων των εποχών. Σε αυτό βοήθησε και η κυκλοφορία του τρίτου άλμπουμ της «True Blue», το οποίο ήταν εμπνευσμένο και αφιερωμένο στον Σον Πεν. Και αυτός ο δίσκος έφτασε στην κορυφή των charts σε πάνω από 28 χώρες σε όλο τον κόσμο, ένα πρωτοφανές επίτευγμα για εκείνη την εποχή.

Η διαφωνία με τον Πάπα

Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, κυκλοφόρησε το «Like a Prayer». Το αντίστοιχο μουσικό βίντεο χαρακτηρίζεται από πολλά καθολικά σύμβολα, όπως ανάφλεξη σταυρών και τη Μαντόνα να ονειρεύεται ότι κάνει έρωτα με έναν μαύρο άγιο με αποτέλεσμα να καταδικαστεί από το Βατικανό ως βλάσφημο. Τότε ήταν που σημειώθηκε η πρώτη διαμάχη με τον Πάπα ο οποίος προέτρεψε τους θαυμαστές της να μην παρακολουθήσουν τις συναυλίες της στην Ιταλία.

Η διαμάχη με θρησκευτικές ομάδες συνεχίστηκε όσο αφορά στην περιοδεία της «Blond Ambition World Tour». Δύο άντρες χορευτές χάιδευαν το σώμα της λες και αυνανιζόντουσαν. Η Εκκλησία της Αγγλίας και η Καθολική Εκκλησία το επέκρινε. Για άλλη μια φορά ο Πάπας ζήτησε από το ευρύ κοινό και τη χριστιανική κοινότητα να μην παρακολουθήσουν τη συναυλία.

Η Μαντόνα ήταν η… αγαπημένη των ΜΜΕ

«Η περιοδεία σε καμία περίπτωση δεν βλάπτει τα συναισθήματα κανενός. Είναι για ανοιχτά μυαλά και για τους ανθρώπους που θέλουν να δουν τη σεξουαλικότητα με έναν διαφορετικό τρόπο», σχολίασε η ίδια για την περιοδεία που κέρδισε ένα βραβείο Γκράμι το 1992.

Όποια κι αν ήταν η κριτική που της ασκούσαν, εκείνη έμειν προσηλωμένη στον στόχο της που δεν ήταν άλλος από τη μουσική της. Στο τέλος των ’00s ανακηρύχθηκε η καλλιτέχνης με τις περισσότερες πωλήσεις της δεκαετίας στην Αμερική και η πιο πολυπαιγμένη καλλιτέχνης στην Αγγλία. Εξάλλου, είναι η celebrity που έχει απασχολήσει περισσότερο τα ΜΜΕ μέχρι τότε, με 46.017 άρθρα!

https://www.instagram.com/p/BtkFBXqhzsP/

Η καριέρα της άρχισε να φθίνει

Ωστόσο, η καριέρα της άρχισε να φθίνει και με συναυλίες, περιοδείες και συνεργασίες με καταξιωμένους νέους καλλιτέχνες όπως τη Miley Cyrus και τον Justin Timberlake προσπαθεί να μείνει στο προσκήνιο. Και το καταφέρνει. Να σημειωθεί πως μεταξύ των μουσικών της επιτυχιών, ήταν και ηθοποιός πρωταγωνιστώντας σε πολλές ταινίες όπως οι «Evita», «Dick Tracy», «Βody of Evidence», «The Making of Sex», «The Next Best Thing» και «Die Another Day».

Βέβαια, είναι η καλλιτέχνις που κατέχει πολλά ρεκόρ. Με πάνω από 315 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως, το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες την αναγνώρισε ως άτομο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, πίσω από The Beatles, Elvis Presley και Michael Jackson. Επίσης, το Billboard ανακοίνωσε ότι από το 1990 έχει κερδίσει συνολικά περίπου 1,5 δισ. δολάρια από τις περιοδείες της.

https://www.instagram.com/p/BtHoJJThvJz/

Είχε σχέση με τον γιο του Κένεντι

Έκανε τον πρώτο της γάμο, το 1985, σε ηλικία 28 ετών, με τον Αμερικανό ηθοποιό, Σον Πεν, με τον οποίο χώρισαν το 1989. Λίγο αργότερα, άρχισε να συναντιέται με τον μικρό γιο της Τζάκι. Υπήρχε η πεποίθηση πως η ομοιότητά της με τη Μέριλιν Μονρόε ήταν εκείνη που την έφερε σε επαφή με τον γιο του Κένεντι. Έλεγε σε φίλους τους πως η σχέση της με τον John – John δεν ήταν απλώς «κοσμική», παρότι οι σεξουαλικές επαφές τους ήταν σε τακτικές.

Από το 1995 εως το 1997, διατηρούσε δεσμό με τον προσωπικό γυμναστή της Κάρλος Λέον με τον οποίο έζησε ένα θυελλώδη έρωτα. Μαζί απέκτησαν μια κόρη, την Λούρδες Μαρία Τσικόνε Λέον, γνωστή και ως Λόλα Λέον, την οποία ο Κάρλος λατρεύει και χαρακτηρίζεις «έρωτα της ζωής του». Το πρώην ζευγάρι έχει φιλικές σχέσεις, περνώντας χρόνο όλοι μαζί.

https://www.instagram.com/p/BtEIsqKhpr2/

Έζησε ένα θυελλώδη έρωτα με τον Γκάι Ρίτσι

Το 2000, παντρεύτηκε τον Βρετανό σεναριογράφο Γκάι Ρίτσι σε μια υπέροχη τελετή στη Σκωτία και απέκτησαν τρία παιδιά. Έναν βιολογικό γιο, τον Ρόκο και δύο θετά παιδιά από το Μαλάουι, τον Ντέιβιντ Μπάντα και τη Μέρσι Τζέιμς.

Η υιοθεσία από το Μαλάουι δέχθηκε ισχυρή κριτική καθώς ο νόμος της περιοχής απαιτεί να κατοικήσεις στο εκεί για ένα έτος προτού ολοκληρωθεί η διαδικασία. Και είναι κάτι που η Μαντόνα δεν έκανε. Μάλιστα, απευθύνθηκε και στο σόου της Oprah Winfrey, λέγοντας ότι δεν υπήρχαν γραπτοί νόμοι έγκρισης στο Μαλάουι περί ξένης υιοθεσίας, η οποία τελικά ολοκληρώθηκε το 2008.

Έχασε την κηδεμονία του γιου της, Ρόκο

Η Μαντόνα πρωταγωνίστησε στην ταινία «Swept Away», που τη σκηνοθέτησε ο ίδιος αλλά αποδείχθηκε μια εμπορική αποτυχία. Και τα περαιτέρω προβλήματα, πέρα από τα θέματα με την υιοθεσία, δεν άρχισαν να φανούν με τα σκανδαλοθηρικά περιοδικά να κάνουν λόγο για χωρισμό. Εν τέλει, το 2008 αποφάσισαν να πάρουν διαζύγιο.

Αλλά τα προβλήματα δεν σταμάτησαν γιατί ο χωρισμός τους σήμαινε πως κάποιος έπρεπε να αναλάβει την κηδεμονία του Ρόκο. Ο νεαρός είχε δηλώσει πως προτιμά να μείνει με τον πατέρα του στο Λονδίνο παρά με τη μητέρα του στη Νέα Υόρκη. Αν και φαίνεται πως τα βρήκαν δικαστικώς το 2016 για την κηδεμονία, οι λεπτομέρειες δεν έγιναν ποτέ γνωστές.

https://www.instagram.com/p/BKEI5i0BU8s/?utm_source=ig_embed

Η ίδια αρκέστηκε να ποστάρει μια σειρά από παράξενες φωτογραφίες στο Instagram, όπως ότι είναι «σκύλα» σχολιάζοντας πως είναι μια χαμένη μαμά που απέτυχε. Ωστόσο, η ζωή συνεχίζεται, τα χρόνια πέρασαν και η Μαντόνα κοιτά μόνο μπροστά.

Οι άνδρες και οι πλαστικές είναι οι δύο μεγάλες της αδυναμίες

Μεγάλη της αδυναμία οι μικρότεροι άντρες. «Βγαίνω με μικρότερους επειδή… μπορώ. Τι νόημα έχει η ηλικία; Η αλήθεια είναι ότι μπορώ να το κάνω και για αυτό θα το κάνω. Αν ήμουν άνδρας, κανείς δεν θα έλεγε τίποτα. Ο ρατσισμός για την ηλικία συναντάει τον σεξισμό», είχε προτάξει στο Vanity Fair.

https://www.instagram.com/p/Bw8e06EBceZ/

Αλλά μάλλον δεν είναι πολυ συμφιλιωμένη με τον χρόνο καθώς πέρα από τα νεαρά αγόρια, αγαπάει και τους πλαστικούς χειρουργούς οι οποίοι την κάνουν να δείχνει νεότερη. Αλλά από τις τόσες πλαστικές έχει παραμορφωθεί τόσο το πρόσωπό της όσο και η φωνή της. Φήμες θέλουν πως το στυλ της έχει αλλάξει ώστε να κρύψει τα σημάδια του… πειραγμένου χρόνου.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Luke Perry: Οι 216 αποτυχημένες οντισιόν, το φιλί με τη Μαντόνα, ο μυστικός αρραβώνας και ο μεγάλος ρόλος που δεν ήρθε ποτέ…

Σον Πεν: Ο αντισυμβατικός ηθοποιός με τα 2 Όσκαρ- Ο γάμος με τη Μαντόνα και οι φήμες για κακοποίηση, η Σαρλίζ Θερόν και η συνέντευξη από τον μεγαλύτερο βαρόνο ναρκωτικών

Γκάι Ρίτσι: H ζωή του σκηνοθέτη πριν και μετά τη Μαντόνα μεχρι τα δικαστήρια για την επιμέλεια του Ρόκο

Duncan Laurence: Νικητής στη Eurovision 2019 το μεγαλύτερο φαβορί – Τα δύσκολα εφηβικά χρόνια, το bullying εναντίον του και ένα τραγούδι γεμάτο πόνο

Κατερίνα Ντούσκα: Η ταλαντούχα, Ελληνοκαναδή που μένει στο Παγκράτι και τραγουδά για μια «Καλύτερη Αγάπη» στη Eurovision 2019 – Η βελούδινη φωνή που θυμίζει Amy Winehouse και Adele έχει έναν αγιάτρευτο… έρωτα

Lady Gaga: Η εκκεντρική «νέα βασίλισσα της ποπ» – Ο βιασμός στα 19, η ινομυαλγία, ο χωρισμός λίγο πριν τον γάμο και οι Χρυσές Σφαίρες

Μπράντλεϊ Κούπερ: Από το «Hangover» στις υποψηφιότητες των Όσκαρ- Η αμοιβή των 5 εκατ. για μία ταινία, η συνεργασία με τη Lady Gaga και ο έρωτας με το μοντέλο Ιρίνα Σάικ

Σχετικά άρθρα