Ο Βιολιστής στη Στέγη στο Θέατρο Badminton

<p style="text-align: justify;">Το <strong><span class="taglink">Θέατρο Badminton</span></strong> γιορτάζει την Χρυσή Επέτειο ενός από τα πιο αγαπημένα <span class="taglink">μιούζικαλ</span> όλων των εποχών, 50 χρόνια μετά την <span class="taglink">πρεμιέρα</span> του στη Νέα Υόρκη. <strong>Ο Βιολιστής στη Στέγη</strong> ανεβαίνει, με μια μεγάλη παραγωγή  στο Θέατρο Badminton, σε <span class="taglink">σκηνοθεσία</span> του βραβευμένου Αμερικανού σκηνοθέτη <strong>Rob Ruggiero</strong>, ο οποίος το καλοκαίρι του 2014 σκηνοθέτησε τον «Βιολιστή» στο γνωστό ως <strong>«Σπίτι του αμερικανικού μιούζικαλ» Goodspead Opera House</strong> και πήρε διθυραμβικές κριτικές. Στον κεντρικό ρόλο του Τεβιέ ο <strong>Γρηγόρης Βαλτινός</strong>, ο οποίος μ’ αυτή την αφορμή, επιστρέφει σ’ έναν από τους πιο <strong>αγαπητούς ρόλους</strong> της πλούσιας διαδρομής του.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Ο Βιολιστής στη Στέγη ήταν το πρώτο μιούζικαλ στην ιστορία του Broadway που ξεπέρασε τις 3000 συνεχείς παραστάσεις. <strong>Με 3.242 για την ακρίβεια παραστάσεις ήταν για πολλά χρόνια το μακροβιότερο μιούζικαλ του Broadway.</strong>  Τη <span class="taglink">μουσική</span> έχει συνθέσει ο <strong>Jerry Bock</strong>, τους στίχους ο <strong>Sheldon Harnick </strong>και το <span class="taglink">κείμενο</span> ο <strong>Joseph Stein</strong>, βασισμένο σε ιστορίες του συγγραφέα <strong>Sholem Aleichem (1859-1916</strong>). Το μιούζικαλ απέσπασε <strong>9 <span class="taglink">βραβεία</span> «Tony»</strong> από 10 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων της Σκηνοθεσίας και της Χορογραφίας του σπουδαίου <strong>Jerome Robbins</strong>. Το 1971 ο «Βιολιστής» έγινε ταινία και κέρδισε <strong>οκτώ υποψηφιότητες  Όσκαρ</strong>, με πρωταγωνιστή τον Chaim Topol, αντί για τον Zero Mostel που το είχε κάνει επιτυχία στο Broadway.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Η οικεία, σε εμάς τους Έλληνες, ιστορία του φιλόσοφου – γαλατά Τεβιέ με τις πέντε κόρες, την λαχτάρα για ζωή, την αγάπη για την οικογένεια και τους συγχωριανούς, <strong>τον ξεριζωμό και τη μετανάστευση, την πίστη στις παραδόσεις και την αναπόφευκτη σύγκρουση ανάμεσα στην παράδοση και την αλλαγή, την πίστη και την πραγματικότητα, πλέκουν τον καμβά της ιστορίας του μιούζικαλ</strong>, με μερικά από τα πιο γνωστά τραγούδια των τελευταίων 50 χρόνων: «If I Were a Rich Man», «Sunrise, Sunset», «Tradition», «Matchmaker».</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Ο Τεβιέ – <strong>Γρηγόρης Βαλτινός</strong> γνωρίζει καλύτερα από καθέναν τον ρόλο, καθώς τον ερμήνευσε για πρώτη φορά το <strong>1997</strong> στο θέατρο Αθήναιον υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του <strong>Κώστα Τσιάνου</strong>, σε μια από τις <strong>πιοδημοφιλείς ελληνικές παραγωγές των τελευταίων είκοσι ετών</strong>. Ο <strong>καλλιτεχνικός και εισπρακτικός θρίαμβος</strong> του <em>Βιολιστή</em> με τον Γρηγόρη Βαλτινό ήταν τέτοιος, που η παράσταση <strong>επαναλήφθηκε το 2005, </strong>σε μια μεγάλη <span class="taglink">περιοδεία</span> κι ένα<strong> κατάμεστο Ηρώδειο</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Ένα από τα δημοφιλέστερα μιούζικαλ όλων των εποχών, ο <em>Βιολιστής στη στέγη</em>, ανεβαίνει για πρώτη φορά στη <span class="taglink">σκηνή</span> του Badminton. Η θρυλική <span class="taglink">παράσταση</span> των δέκα βραβείων Tony, που <strong>εδώ και πενήντα χρόνια παρουσιάζεται με αμείωτη επιτυχία σ’ όλον τον κόσμο, </strong>αποτελεί μια ακόμη μεγάλη παραγωγή του Badminton με έντονη την ελληνοαμερικανική συνεργασία. Εκτός από τον σκηνοθέτη <strong>Rob Ruggiero,</strong> τη <span class="taglink">χορογραφία</span> του Jerome Robbins αναπαράγει ο <strong>Parker Esse</strong>, τη μουσική διδασκαλία και διεύθυνση της 20μελούς ζωντανής ορχήστρας έχει αναλάβει ο <strong>Αλέξιος Πρίφτης</strong> και τα σκηνικά και τα κοστούμια ο <strong>Γιώργος Πάτσας</strong>. Μαζί με τον <strong>Γρηγόρη Βαλτινό, η Ρένια Λουϊζίδου, ο Μέμος Μπεγνής, ο Μιχάλης Μαρίνος, η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, η Μαριάννα Πολυχρονίδη, ο Ιβάν Σβιτάιλο  και 30 ακόμη ηθοποιοί και χορευτές.</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong><br /></strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ο Βιολιστής στη Στέγη, μετά το Badminton, θα ανέβει στο <strong>Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, </strong>από τις<strong> 5 </strong>έως τις<strong> 14  Ιουνίου 2015.</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Η ιστορία του «Βιολιστή»</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ο <em>Βιολιστής στη στέγη </em>είναι μια <strong>συγκινητική, αστεία μα πάνω απ’ όλα βαθιά αισιόδοξη ιστορία</strong> γύρω από το αιώνιο δίλημμα μεταξύ <strong>παράδοσης και αλλαγής</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;">Με αφετηρία το <strong>διήγημα «Οι κόρες του Τεβιέ»</strong> του συγγραφέα <strong>Sholem Aleichem</strong>, ο <em>Βιολιστής στη στέγη</em> μάς μεταφέρει στη <strong>Ρωσία του 1905</strong>, στο χωριό Ανατέβκα. Το μιούζικαλ αφηγείται την περιπέτεια του <strong>Τεβιέ</strong>, ενός φτωχού <strong>Εβραίου γαλατά. </strong>Η καθημερινότητα του Τεβιέ, ο οποίος ζει ευτυχισμένος τηρώντας πιστά τις <strong>εβραϊκές παραδόσεις</strong>, διαταράσσεται όταν η κόρη του αρνείται να τον υπακούσει, ζητώντας του να την αφήσει να παντρευτεί έναν φτωχό νέο αντί για το μεσήλικα χασάπη, τον οποίον εκείνος της προξενεύει. Επιπλέον, ο <strong>δοκιμασμένος</strong> επί αιώνες <strong>τρόπος ζωής</strong> τού γαλατά και των χωρικών <strong>απειλείται</strong> από τις <strong>ριζικές κοινωνικές αλλαγές</strong> και τους <strong>διωγμούς των Εβραίων </strong>στη Ρωσία.</p>
<p style="text-align: justify;">Η ιστορία του <em>Βιολιστή στη στέγη</em>, πλημμυρισμένη από <strong>χιούμορ και καλοσύνη,</strong> θέτει τα <strong>οικουμενικά ζητήματα της παράδοσης έναντι της αλλαγής</strong>, της <strong>πίστης έναντι της πραγματικότητας</strong>, της <strong>ελευθερίας έναντι της υποταγής</strong>. Το ταξίδι αυτογνωσίας του Τεβιέ, της οικογένειάς του και των χωρικών συνοδεύεται από <strong>πασίγνωστες και αγαπημένες μελωδίες</strong>, όπως τα <strong>«</strong><strong>IfIwerearichman»</strong> και <strong>«</strong><strong>Matchmaker», </strong>αλλά και αξεπέραστες <strong>χορογραφίες που έχουν αφήσει εποχή</strong>, όπως ο απολαυστικός <strong>«Χορός των μπουκαλιών»</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Ο <em>Βιολιστής στη στέγη</em>: το εμβληματικό μιούζικαλ των ρεκόρ</strong></p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Ο <em>Βιολιστής στη στέγη </em>έκανε την πρεμιέρα του στο Broadway το 1964, σε <strong>μουσική του </strong><strong>Jerry </strong><strong>Bock</strong>, <strong>στίχους του </strong><strong>Sheldon </strong><strong>Harnick</strong> και <strong>σκηνοθεσία-χορογραφία </strong>του<strong>Jerome </strong><strong>Robbins</strong>, και αναδείχθηκε σε <strong>μια από τις μεγαλύτερες <span class="taglink">επιτυχίες</span> όλων των εποχών</strong>, κερδίζοντας <strong>εννέα </strong><strong>Tony</strong> και σημειώνοντας <strong>ρεκόρ παραστάσεων</strong>: ο <em>Βιολιστής στη στέγη </em>υπήρξε το <strong>πρώτο <span class="taglink">έργο</span> στην ιστορία του </strong><strong>Broadway που ξεπέρασε τις 3000 παραστάσεις</strong> και σύντομα έγινε το <strong>μακροβιότερο μιούζικαλ όλων των εποχών</strong> (ρεκόρ που διατήρησε για 10 χρόνια, όταν ξεπεράστηκε από το <em>Grease</em>). Το έργο <strong>επανήλθε με τεράστια επιτυχία</strong> στο Broadway το <strong>1976, </strong>το<strong> 1990 </strong>και το<strong> 2004</strong>, ενώ πολλές παραγωγές ανέβηκαν στο <strong>Λονδίνο</strong>, σε θέατρα των <strong>ΗΠΑ</strong> και σε <strong>όλον τον κόσμο</strong>. Πολύ γνωστή παραμένει και η <strong>κινηματογραφική διασκευή του το 1971</strong> από τον <strong>Norman </strong><strong>Jewison</strong>, η οποία τιμήθηκε με <strong>τρία Όσκαρ</strong> ενώ ήταν <strong>υποψήφια συνολικά για οκτώ</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Το ανέβασμα του «<em>Βιολιστή» </em>στη σκηνή του<em> </em></strong><strong>Goodspeed Opera House με σκηνοθέτη τον</strong><strong> Rob Ruggiero</strong></p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Ο <em>Βιολιστής στη Στέγη</em> έρχεται στο Θέατρο Badminton λίγους μήνες μετά από μια πολύ επιτυχημένη παράσταση που ανέβηκε το καλοκαίρι του 2014 σε ένα πολύ σημαντικό στην ιστορία των μιούζικαλ χώρο, το Goodspeed Opera House στο Κοννέκτικατ. Η παράσταση ανέβηκε στη σκηνή του Goodspeed Opera House τον Ιούνιο του 2014, σε σκηνοθεσία του <strong>αμερικανού σκηνοθέτη</strong><strong>Rob </strong><strong>Ruggiero</strong>, ενθουσιάζοντας τους <span class="taglink">θεατές</span> και αποσπώντας <strong>διθυραμβικές κριτικές</strong>: οι <strong>New </strong><strong>York </strong><strong>Times</strong> επαίνεσαν την παράσταση ως <strong>«<em>μια άψογη και τρυφερή αναβίωση του Βιολιστή […] μια θριαμβευτική παραγωγή, που περιβάλλει με σεβασμό το έργο και ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι απολύτως πρωτότυπη</em>»</strong>.<strong></strong></p>
<p style="text-align: justify;">Για την παράσταση της Goodspeed Musicals, ο σκηνοθέτης RobRuggiero επέλεξε να προσεγγίσει το κλασικό μιούζικαλ <strong>δίνοντας έμφαση στο στοιχείο της οικογένειας</strong>, και εστιάζοντας κυρίως στον <strong>ευαίσθητο </strong>και<strong> ανασφαλή </strong>χαρακτήρα του Τεβιέ και στις σχέσεις με τις κόρες του.</p>
<p style="text-align: justify;">Η παραγωγή ανεβαίνει στο Badminton και πάλι σε σκηνοθεσία του Ruggiero και βασίζεται στο πρόσφατο ανέβασμα στο Goodspeed, ωστόσο είναι <strong>δουλεμένη εκ νέου</strong>, προσαρμοσμένη στις <strong>μεγαλύτερες δυνατό</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>τητες</strong> που παρέχει η σκηνή του Badminton, ένω βέβαια <strong>όλο το έργο</strong>  – πρόζα και τραγούδια– εκτελείται στα <strong>ελληνικά από έναν πολυπληθή θίασο.</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ο <em>Βιολιστής στη Στέγη</em> του Badminton φέρει, επίσης, την υπογραφή του <strong>Parker</strong><strong> </strong><strong>Esse</strong><strong>, ο οποίος επιμελείται </strong>την <strong>αναπαραγωγή</strong> της διάσημης αυθεντικής <strong>χορογραφίας</strong> του Jerome Robbins <strong>και συμμετείχε στην ίδια δημιουργική ομάδα του </strong><strong>Goodspeed </strong><strong>Opera </strong><strong>House,</strong> που <strong>κατέπληξε</strong> το <strong>απαιτητικό κοινό</strong> του.</p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Goodspeed </strong><strong>Opera </strong><strong>House, το «σπίτι» του αμερικάνικου μιούζικαλ</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;">Το <strong>Goodspeed </strong><strong>Opera </strong><strong>House</strong>είναι μια από τις <strong>σημαντικότερες αμερικανικές σκηνές,</strong> που είναι αφιερωμένες αποκλειστικά στο μιούζικαλ. Για την <strong>πολύτιμη προσφορά</strong> του, ο <span class="taglink">οργανισμός</span> του Goodspeed <strong>έχει τιμηθεί με δύο ειδικά βραβεία </strong><strong>Tony</strong> – ένα το 1980 για την <strong>εξαιρετική του συμβολή στο αμερικανικό μιούζικαλ</strong> και ένα το 1995 για το <strong>υψηλό καλλιτεχνικό</strong> του επίπεδο ως περιφερειακού θεάτρου.</p>
<p style="text-align: justify;">Η  Goodspeed Musicals <strong>ιδρύθηκε το 1963</strong> στο East Haddam του Κονέκτικατ με σκοπό να <strong>ανακαλύψει</strong> και να <strong>επανασυστήσει</strong> στο κοινό <strong>άγνωστα μιούζικαλ</strong>, που παρά την αξία τους δεν είχαν αναγνωριστεί όσο τους άξιζε. Στην πορεία, <strong>ο οργανισμός επεκτάθηκε</strong> και σε πιο σύγχρονα έργα, πολλά από τα οποία έκαναν την <strong>πρεμιέρα</strong> τους στη σκηνή του. Από τη σκηνή της Goodspeed παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά ορισμένα <strong>από τα πιο διάσημα μιούζικαλ όλων των εποχών</strong>, όπως τα <strong><em>Annie</em></strong><strong>, </strong><strong><em>Man</em></strong><strong><em> </em></strong><strong><em>of</em></strong><strong><em> </em></strong><strong><em>La</em></strong><strong><em> </em></strong><strong><em>Mancha</em></strong> και <strong><em>Shenandoah</em></strong>, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο Broadway και σ’ όλον τον κόσμο. Σήμερα, η Goodspeed ανεβάζει ετησίως <strong>έξι πρωτότυπα ή διασκευασμένα</strong> μιούζικαλ, δίνοντας περισσότερες από <strong>400 παραστάσεις κάθε σεζόν</strong>. Ταυτόχρονα, διατηρεί τη <strong>δεύτερη μεγαλύτερη <span class="taglink">βιβλιοθήκη</span> στις ΗΠΑ με αντικείμενο το μιούζικαλ</strong>, ενώ ενισχύει την έρευνα γύρω από το <span class="taglink">μουσικό</span> θέατρο. Δίκαια, λοιπόν, το Goodspeed αποκαλείται <strong>«το σπίτι του αμερικανικού μιούζικαλ».</strong></p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><span style="text-decoration: underline;">Συντελεστές</span></p>
<p style="text-align: justify;">Σκηνοθεσία:<strong> </strong><strong>Rob </strong><strong>Ruggiero</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Απόδοση Κειμένου:<strong> Πάνος Αμαραντίδης</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Απόδοση Στίχων:<strong> Γεράσιμος Ευαγγελάτος</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><span class="taglink">Μουσική</span> Διδασκαλία &amp; Διεύθυνση Ορχήστρας:<strong> Αλέξιος Πρίφτης</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Σκηνικά &amp; Κοστούμια:<strong> Γιώργος Πάτσας</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Θεατρική Προσαρμογή Χορογραφίας:<strong> </strong><strong>Curtis </strong><strong>Schroeger</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Resident Director – Επιμέλεια Χορογραφίας:<strong> Σοφία Σπυράτου</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Σχεδιασμός Ήχου:<strong> </strong><strong>Matt </strong><strong>Grounds</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Σχεδιασμός Φωτισμού:<strong> Ελευθερία Ντεκώ</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Παραγωγοί:<strong> Μιχάλης &amp; </strong><strong>Vanessa Αδάμ</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong> </strong></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="text-decoration: underline;">Διανομή με σειρά εμφάνισης</span></p>
<p style="text-align: justify;">Βιολιστής: <strong>Max Chucker</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Τέβιε ο γαλατάς:  <strong>Γρηγόρης Βαλτινός</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Γκόλντε η γυναίκα του Τέβιε: <strong>Ρένια Λουϊζίδου</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Αβραάμ ο βιβλιοπώλης: <strong>Κώστας Βελέντζας</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Νάχουμ ο ζητιάνος: <strong>Στάθης Νικολαϊδης</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Λάζαρ <span class="taglink">Γούλφ</span> ο χασάπης: <strong>Γιάννης Αναστασάκης</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Μέντελ ο γιός του Ραββίνου: <strong>Δημήτρης Γαλάνης</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ραββίνος: <strong>Σωτήρης Τσόγκας</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Σπρίντζε κόρη του Τέβιε: <strong>Στεφανία Χούγια</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Χόντελ κόρη του Τέβιε: <strong>Μαριάννα Πολυχρονίδη</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Μπίλκε κόρη του Τέβιε:  <strong>Άννα- Μαρία  Κόρνια / Δανάη Βασιλοπούλου</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Τζάϊτελ κόρη του Τέβιε: <strong>Ιωάννα Τριανταφυλλίδου</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Χάβα κόρη του Τέβιε:  <strong>Μαρίνα Σάττι</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Γέντε η προξενήτρα: <strong>Στέλλα Γκίκα</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Μότελ ο ράφτης: <strong>Μιχάλης Μαρίνος</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Μόρντχα ο ταβερνιάρης: <strong>Γιώργος Χαλεπλής</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Πέρτσικ ο φοιτητής επαναστάτης : <strong>Μέμος  Μπεγνής</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Φιέτκα ο Ρώσος: <strong>Ιβάν Σβιτάιλο</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ρώσος τραγουδιστής: <strong>Μπάμπης Αλεξανδρόπουλος</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Ενωμοτάρχης: <strong>Τάσος Κωστής</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Γιαγιά Τζάϊτελ &amp; Σάντελ η μητέρα του Μότελ : <strong>Μαρία Γράμψα</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Φρούμα Σάρα το φάντασμα της γυναίκας του Λάζαρ Γούλφ: <strong>Ελένη Καρακάση</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Γιάσελ ο καπελάς: <strong>Βασίλης Λέμπερος</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Σάσα ο φίλος του Φιέτκα: <strong>Λάμπρος Κτεναβός</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Γυναίκα του ταβερνιάρη: <strong>Ζηνοβία Πουλή</strong></p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><span style="text-decoration: underline;">Χωρικοί &amp; Ρώσοι (με αλφαβητική σειρά)</span></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Νώντας Δαμόπουλος</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Μαριλού Κατσαφάδου</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Αλέξανδρος Λασκαράτος</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Tadeu Liesenfeld</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Πάνος  Μαλικούρτης</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Εύα Μιχελιδάκη</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Γιώργος Πελαγίας / Γιάννης Στέφος</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Πάνος Πολίτης</strong></p>
<div class="articleInfoMid">
<p><strong>Τοποθεσία:</strong> Θέατρο Badminton, Άλσος Στρατού, Γουδή </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Ημερομηνία:</strong> Από 17 Απριλίου 2015</p>
<p>Μέρες και Ώρες παραστάσεων: Τετάρτη &amp; Κυριακή: 19.30, Πέμπτη &amp; Παρασκευή: 20.30, Σάββατο: 17.00 &amp; 21.00</p>
<p> </p>
<p><strong>Εισιτήρια: </strong>Α Ζώνη 45€, Β Ζώνη 35€, Γ Ζώνη 25€, Δ Ζώνη 15€, Σπουδαστικό 10€</p>
<p> </p>
<p><strong>Προπώληση: </strong>210 8840600 | www.abcd.gr</p>
<p><br /><br /><strong>Πληροφορίες</strong>: <a href="http://www.badmintontheater.gr" rel="nofollow" target="_blank">http://www.badmintontheater.gr</a></p>
</div>
<p style="text-align: justify;"><strong><br /></strong></p>

Σχετικά άρθρα