![]() |
Το μέλλον της δημόσιας τηλεόρασης θα συζητηθεί στην επόμενη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών όπου εκεί θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις τόνισε ο Φ. Κουβέλης σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή της ΝΕΤ “Η Άλλη Όψη
Σχετικά άρθρα ×
|
