Αρχική / Υγεία / Η Υγεία μου / Ουρολογία / Στυτική δυσλειτουργία: «Το αγόρι μου, μόλις βάζει προφυλακτικό, χάνει την στύση του…»

Η 20χρονη Κάτια ρωτά

Στυτική δυσλειτουργία: «Το αγόρι μου, μόλις βάζει προφυλακτικό, χάνει την στύση του…»

Προσπαθούμε να κάνουμε σεξ με το αγόρι μου, αλλά ενώ αρχικά έχει στύση, μόλις βάζει το προφυλακτικό χάνει την στύση του. Τι συμβαίνει;

Στο ερώτημά σας απαντά ο Δημήτρης Μπορούσας, Ουρολόγος Ανδρολόγος (Androclinic.gr

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από την περιγραφή, φαίνεται να είναι ψυχολογικής αιτιολογίας στυτική δυσλειτουργία, ειδικά αν συμβαίνει το τελευταίο διάστημα μόνο, και δεν έχει μεσολαβήσει κάποιο τραύμα ή λήψη φαρμάκων.

Χρειάζεται απλά ένας κλινικός έλεγχος από ειδικό ουρολόγο-ανδρολόγο, για να αποκλειστεί η μικρή πιθανότητα οργανικής βλάβης, αλλά και να δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες για τη λύση του παροδικού προβλήματος , που όσο παραμένει διογκώνεται με το μηχανισμό του φαύλου κύκλου και του άγχους της επίδοσης σε κάθε νέα προσπάθεια.

Δημήτρης Μπορούσας

Ουρολόγος-Ανδρολόγος

AndroClinic

2103387393-4

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Κιρσοκήλη όρχεων: «Έχω έντονους πόνους στον ένα όρχι και είναι μεγαλύτερος σε μέγεθος…»

Ανδρολογικά προβλήματα: Τι απασχολεί τους άνδρες;

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X