The North Face x Gucci : Η συνεργασία που ξεπέρασε κάθε προσδοκία

Με ένα μικρο teaser που έδειχνε μια σημαία να ανεμιζει με το λογότυπο ¨The North Face x Gucci¨ είχε ανακοινωθεί η συνεργασία τον Σεπτέμβριο. Επιτέλους μετά από τόσους μήνες αυτή η πολυπόθητη συνεργασία είναι εδώ ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)


Γιορτάζοντας το πνεύμα της εξερεύνησης, οι λόφοι των Άλπεων ζωντανεύουν με τον ήχο του “Bad Moon Rising”, ένα τραγούδι του συγκροτήματος της δεκαετίας του ’70 Creedence Clearwater Revival. Δεκαετία αναφορά του βίντεο αφού αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον Alessandro Michele η αισθητική των ’70s. Ο φακός του Daniel Shea μέσα από καρέ και βίντεο μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στη φύση παρέα με ορειβάτες ντυμένους με The North Face x Gucci, που κατασκηνώνουν στις λίμνες των Άλπεων. Η ξεχωριστή συλλογή για άντρες και γυναίκες αποτελείται από ready-to-wear φουσκωτά λουλουδάτα παλτό, σακάκια και γιλέκα σε φωτεινές αποχρώσεις όπως το kelly green και το γαλάζιο, μαλακά αξεσουάρ, αποσκευές και παπούτσια, καθώς επίσης και μερικά πιο αναπάντεχα κομμάτια που συνδέονται με τον κόσμο της The North Face, όπως σκηνές, sleeping bags, σακίδια πλάτης και σετ ψαρέματος μέσης.

“Είμαστε ένα μεγάλο brand, οπότε έχουμε την ευθύνη να φροντίσουμε τη βιομηχανία μας”, εξήγησε ο Michele για τη μετατόπιση του οίκου προς τη «μόδα που έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής». Η διάδοση αυτού του μηνύματος με σύνδεση με άλλη επωνυμία είναι μια έξυπνη κίνηση. Πόσο μάλλον όταν το όνομά σου συνδέεται με brand όπως  North Face που από την ίδρυση του στο Σαν Φρανσίσκο το 1966, έχει αφοσιωθεί σε μια πρωτοποριακή παραγωγή προϊόντων που αντέχουν στο χρόνο για κάθε μορφή εξερεύνησης. Επίσης έχει δημιουργηθεί στο πνεύμα πάντα της δέσμευσης και των δυο brands σε φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες, καθώς οι αποσκευές περιέχουν ECONYL® – ένα νάιλον ύφασμα που προκύπτει από υλικά, όπως δίχτυα ψαρέματος, χαλιά και άλλα άχρηστα υλικά, τα οποία μπορούν να ανακυκλωθούν και να χρησιμοποιηθούν εκ νέου στην παραγωγή.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη απο τις 22/1/2021 στα official site των brands.

Σχετικά άρθρα