Αρχική / Υγεία / Δερματολογία / Αφαίρεση τατουάζ με λέιζερ: «Το χρώμα του δέρματος έχει ατονίσει. Θα επανέλθει στο φυσιολογικό του»;

Ο Κυριάκος ρωτά

Αφαίρεση τατουάζ με λέιζερ: «Το χρώμα του δέρματος έχει ατονίσει. Θα επανέλθει στο φυσιολογικό του»;

Μετά από αφαίρεση τατουάζ που έχω σχεδόν ολοκληρώσει, έχω και εγώ παρατήσει αυτή την «ασπρίλα» από το λέιζερ στην περιοχή, που λογικά θα οφείλεται σε ατονία των μελανοκυττάρων. Αυτό θα επανέλθει με το χρόνο ή θα παραμείνει έτσι;

Στο ερώτημά σας απαντά ο Δημήτρης Καπετανάκης, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από την εμπειρία μου πρέπει να πω πως ποτέ σχεδόν δεν επανέρχεται τελείως το χρώμα της επιδερμίδας κι αυτό γιατί με τα laser καταστρέφονται και κάποια μελανοκύτταρα. Σίγουρα χρειάζεται χρόνος για τα οριστικά αποτελέσματα.

Δημήτρης Καπετανάκης

Δερματολόγος-Νος.ΥΓΕΙΑ

www.e-dermatology.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Πρώτο τατουάζ: Τι πρέπει να προσέχεις στην έκθεσή σου στον ήλιο;

Θες να κάνεις τατουάζ αλλά δε θέλεις να το βαρεθείς; Αυτά είναι τα σημεία που πρέπει να «χτυπήσεις»

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X