Η Carrefour έβγαλε την Pepsico από τα ράφια της: “Δεν πωλούμε πλέον τα προϊόντα αυτού του ομίλου λόγω της απαράδεκτης αύξησης της τιμής”

Παρελθόν είναι πλέον από τα ράφια της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour στη Γαλλία τα προϊόντα του ομίλου Pepsico. Αντιδρώντας για τις υπέρογκες αυξήσεις στα πατατάκια Lay’s, τα σνακ Bιnιnuts και Doritos, τα αναψυκτικά Pepsi και 7up, τα Quaker, τα γκαζπάτσο Alvalle και το τσάι Lipton, η Carrefour αποφάσισε να βγάλει τα προϊόντα από τα ράφια της αντί να μετακυλήσει την απαράδεκτη αύξηση στους καταναλωτές.

“Δεν πωλούμε πλέον τα προϊόντα αυτού του ομίλου λόγω απαράδεκτης αύξησης της τιμής”, αναγράφουν από σήμερα ταμπέλες που είναι τοποθετημένες στα ράφια όπου  πωλούνταν.

Ο όμιλος Pepsico ζητά αύξηση των τιμών κατά 7% σε όλα τα προϊόντα του

H διεύθυνση των σούπερ μάρκετ Carrefour αποφάσισε μια κατά μέτωπο ρήξη με τον όμιλο Pepsico, στην προσπάθειά της να καταπολεμήσει την αύξηση των τιμών και να υπερασπιστεί την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Η Carrefour είναι έτοιμη να ασκήσει πίεση στους προμηθευτές της προκειμένου να τους αποτρέψει να αναθεωρήσουν προς τα πάνω τις ήδη αυξημένες τιμές. Πρόκειται για μια κίνηση άνευ προηγουμένου που καταδεικνύει την αποφασιστικότητα του σούπερ μάρκετ να περιορίσει την αύξηση των τιμών των τροφίμων.

Το σημαντικότερο είναι ότι η κίνηση αυτή γίνεται πολύ νωρίς μέσα στο έτος, θέλοντας να δώσει ένα στίγμα του πως θα πρέπει να κινηθεί η αγορά μέσα στο 2024. Έχοντας υποστεί ένα ράλι τιμών τους τελευταίους μήνες και σκεπτόμενη ότι η Carrefour θα ήταν αναγκασμένη να μετακυλήσει το κόστος των αυξήσεων στους καταναλωτές, αποφάσισε να θέσει ψηλά τον πήχη της διαπραγμάτευσης για τον καθορισμό των τιμών, φιλοδοξώντας να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα στις άλλες εταιρείες, σε ένα περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού. «Η Carrefour σκοπεύει να αποδείξει ότι δεν θα υποχωρήσει στις αυξήσεις των τιμών και παίζει το χαρτί της αποφασιστικότητας», αναφέρουν δημοσιεύματα.

Το αποτέλεσμα του “εμπάργκο” των προϊόντων της Pepsico θα της στοιχήσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ από έσοδα, πολύ περισσότερα από αυτά που φιλοδοξούσε να πάρει από τις ανατιμήσεις που επέβαλε. Επίσης, η απόφαση αυτή αντανακλά την αυξανόμενη ικανότητα των λιανοπωλητών να υπαγορεύουν όρους και προϋποθέσεις, αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική τους δύναμη απέναντι στους ισχυρούς πολυεθνικούς ομίλους.

Μένει να δούμε εάν και στην Ελλάδα θα δούμε αντίστοιχα φαινόμενα και εάν θα παραδειγματιστούν από την απόφαση ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους σουπερ μάρκετ της Ευρώπης να συγκρουστεί με την επιβολή των απαράδεκτων ανατιμήσεων, στην προσπάθεια να προστατευτούν οι καταναλωτές.

Σχετικά άρθρα