Κύρα Κάπη: Ο άνθρωπος που βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του πρωθυπουργού ως διευθύντρια επικοινωνίας – Ρίσκαρε το αναπάντεχο και επιβραβεύθηκε

Η Κύρα Κάπη είναι το πρόσωπο που ενέπνευσε τον πρωθυπουργό να μοιραστεί αυθεντικά κομμάτια του εαυτού του, μέσα από την πλατφόρμα του TikTok, δημιουργώντας έναν χώρο αλληλεπίδρασης με εκατομμύρια πολίτες.

Στον πιο σημαντικό διαγωνισμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία στην Ελλάδα, που είναι τα βραβεία Ermis, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βραβεύτηκε με την ειδική τιμητική διάκριση “Ermis White”, για την viral παρουσία του στο TikTok.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.

Κύρα Κάπη: «Πίσω από αυτή την καμπάνια υπάρχει πρωταγωνιστής»

Η Κύρα Κάπη, στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, παρέλαβε το βραβείο και στάθηκε στο γεγονός ότι, μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες.

Χαρακτηριστικά, ανέφερε: «Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο».

«Ήταν δύσκολο να βρούμε τρόπο να είμαστε στο TikTok, που να μην είναι “cringe”»

Παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση “Ermis White”, η διευθύντρια επικοινωνίας του Κυριάκου Μητσοτάκη τόνισε:

«Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια, που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι θα ερχόμουν σήμερα, εδώ, για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως, τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι «βαρετός» και να μην είναι καθόλου ”cringe”».

Τα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πολλές φορές έχει ανεβάσει στο TikTok βίντεο με ατάκες που χρησιμοποιούνται ευρέως στο μέσο αυτό, ενώ έχει παρουσιάσει στιγμές από τα παρασκήνια, σε πολύ επιτυχημένα βίντεο, έχει… τρολάρει υπουργούς του με χιούμορ, αλλά έχει κάνει ακόμα και «haul», μιλώντας τη γλώσσα του TikTok, και έχει «τσαλακώσει» τον εαυτό του με εμφανίσεις με καπέλο και σκέιτ.

@kyriakosmitsotakis_ ❗️Μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου❗️#youthpass ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

Επίσης, ο πρωθυπουργός έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του TikTok για να μιλήσει για κυβερνητικά μέτρα, αλλά και για να απαντήσει σε ερωτήσεις του κόσμου.

@kyriakosmitsotakis_ Ηρθε η ώρα για haul #kyriakosmitsotakis #haul #ekloges2023 ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

Οι λόγοι πίσω από την επιτυχία αυτής της προσπάθειας

Η Κύρα Κάπη δεν μπορούσε παρά να σταθεί και στους λόγους που οδήγησαν σ’ αυτή την επιτυχία και χαρακτηριστικά σημείωσε:

«Όλα ήρθαν κάπως και έδεσαν μεταξύ τους και επειδή πολλοί ρωτούν ποιος κρύβεται τελικά πίσω από αυτή την περιβόητη καμπάνια, πρώτα θα πω ότι είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο. Δεύτερον, μία στενή ομάδα, η οποία γενικώς παίρνουμε ρίσκα και σε αυτή την περίπτωση πραγματικά μας βγήκε. Τέλος, ένα καταπληκτικό tik tok agency, το οποίο μας έμαθε άπταιστα ”tiktokικά” και κατάφερε να μεταφράσει το περιεχόμενό μας στη γλώσσα του ΤikΤok. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ».

Συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok

Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος, ο οποίος κατά τη βράβευση σημείωσε:

«Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».

Λίγα λόγια για την Κύρα Κάπη, τη γυναίκα που βρίσκεται πίσω από την επικοινωνιακή ομάδα του πρωθυπουργού

Βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του. Δεν έχει απουσιάσει ούτε από μια περιοδεία του Κυριάκου Μητσοτάκη, από το 2016 έως και σήμερα.

Η Κύρα Κάπη σπούδασε Επικοινωνία και MME στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο περίφημο αμερικάνικο πανεπιστήμιο Columbia, της Νέας Υόρκης (Broadcasting Journalism και New Media). Επίσης, έκανε πρακτική στους New York Times, «πέρασε» από την εκπομπή «Φάκελοι» (ΣΚΑΪ) και τον ΑΝΤΕΝΝΑ, Εταιρίες Επικοινωνίας, ΜΜΕ (Εasy 97,2, Ρυθμός 949), έχοντας αναλάβει τα social media για εταιρίες, μέσα ενημέρωσης, καθώς και πολιτικούς και από την πρώτη στιγμή βρέθηκε κοντά στον Μητσοτάκη με τον οποίο την συνδέουν στενοί δεσμοί.

Σε εκείνη, λέγεται, ότι οφείλεται, μεταξύ άλλων, η συμμετοχή του Κυριάκου Μητσοτάκη στις νεωτεριστικές, για τα ελληνικά δεδομένα «ερωτήσεις και απαντήσεις» με απλούς πολίτες-ακολούθους του στο facebook, με τρόπο που ανέδειξε το ανθρώπινο πρόσωπο του μελλοντικού προέδρου της ΝΔ και οι οποίες έγιναν «viral». Εκείνη είναι πίσω από το Tik Tok και όλα τα κοινωνικά δίκτυα με την καμπάνια που κάνει η ΝΔ και ο Μητσοτάκης. Αποτελεί ουσιαστικά τον νούμερο ένα παράγοντα διαμόρφωσης της δημόσιας εικόνας του Κυριάκου Μητσοτάκη και είναι επικεφαλής μιας ομάδας ειδικών συμβούλων.

Με τον Πρωθυπουργό δεν την συνδέουν μόνο οικογενειακοί δεσμοί, αλλά είναι και νονός της. Έχουν, βέβαια και μία επιπλέον κοινή αγάπη, αυτή για τα ζώα.

Η Κύρα Κάπη είναι παντρεμένη με τον υπεύθυνο του γραφείου Τύπου του Μητσοτάκη, τον Χρήστο Ζωγράφο.

Σχετικά άρθρα