Αρχική / Υγεία / Παθολογία / Καταπολεμήστε την αϋπνία με 5 βήματα
Καταπολεμήστε την αϋπνία με 5 βήματα thumbnail

Καταπολεμήστε την αϋπνία με 5 βήματα

Ο Αμερικανός ειδικός ύπνου Andrew Weil, μετά από μελέτες σε κέντρα ύπνου, προτείνει μία τεχνική που υποστηρίζει πως βοηθάει ανθρώπους με συμπτώματα αϋπνίας να αποκοιμηθούν μέσα σε λίγα λεπτά.



Συμβουλεύει τους "ασθενείς" του να ακολουθήσουν την τεχνική του και σε πέντε βήματα θα κοιμηθούν του… καλού καιρού. Μάλιστα, ισχυρίζεται πως ο χρόνος που απαιτείται για να κοιμηθεί κάποιος είναι μόλις 1 λεπτό.


Γενικότερα η έλλειψη ύπνου δεν είναι κάτι που πρέπει να αγνοείται αλλά πρέπει να επιβάλλεται η αναζήτηση κάποιας άμεσης λύσης. Είναι μία “παθηση” που δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα στην ομαλή ισορροπία του οργανισμού και μάλιστα αν είναι παρατεταμένη μπορεί να κάνει τα οργανικά προβλήματα να ενταθούν. Η έλλειψη ύπνου μπορεί ακόμη και να οδηγήσει και σε σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, μπορεί ακόμη και να ευθύνεται για κάποια μορφής κατάθλιψη.


Τα πέντε βήματα για καλό και γρήγορο ύπνο


1. Εκπνεύστε από το στόμα κάνοντας έναν ήχο σαν φύσημα.


2. Κλείστε το στόμα και εισπνεύστε σιγά από τη μύτη μετρώντας από μέσα σας μέχρι το 4.


3. Κρατήστε την αναπνοή σας και μετρήστε μέχρι το 7.


4. Εκπνεύστε από το στόμα κάνοντας έναν ήχο σαν φύσημα και μετρήστε μέχρι το 8.


5. Πάρτε μια ανάσα. Τώρα εισπνεύστε και πάλι και επαναλάβετε τρεις ακόμα φορές παίρνοντας συνολικά τέσσερις ανάσες.



 


http://www.drweil.com/

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X