Αρχική / Υγεία / Η Υγεία μου / Καρδιολογία / Είμαι καρδιοπαθής και τα φάρμακα που παίρνω επηρεάζουν την σεξουαλική μου ζωή. Τι μπορώ να κάνω;
Είμαι καρδιοπαθής και τα φάρμακα που παίρνω επηρεάζουν την σεξουαλική μου ζωή. Τι μπορώ να κάνω; thumbnail

Κώστας, 42 ετών

Είμαι καρδιοπαθής και ένα από τα φάρμακα που παίρνω έιναι το Lopresor με παρενέργειες στο σεξ

Είμαι καρδιοπαθής και τα φάρμακα που παίρνω επηρεάζουν την σεξουαλική μου ζωή. Τι μπορώ να κάνω;

Ρωτά ο αναγνώστης μας Κώστας Ξ.



Είμαι καρδιοπαθής και ένα από τα φάρμακα που παίρνω έιναι το Lopresor με παρενέργειες στο σεξ που πραγματι συμβαίνει σε εμένα. Τι μπορώ να κάνω;

 

 

Απαντάει ο καρδιολόγος Κωνσταντίνος Τούτουζας

 

Αλλαγή σε άλλο φάρμακο αναλόγως την καρδιοπαθεια (πχ στεφανιαια νοσο, υπερταση κλπ)


[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X