Αρχική / Διατροφή / Πώς να γυμνάζομαι και τί να τρώω για να έχω επίπεδη κοιλιά
Πώς να γυμνάζομαι και τί να τρώω για να έχω επίπεδη κοιλιά thumbnail

Η ΕΦΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Πώς να γυμνάζομαι και τί να τρώω για να έχω επίπεδη κοιλιά

Αναγνώστρια μας ρωτά: Είμαι 11χρονών και έχω κοιλιά. Είμαι γυμνασμενη απλά θέλω να χάσω την κοιλιά. Τι πρέπει να τρώω και τι ασκήσεις να κάνω; Ευχαριστώ


Στο ερώτημα απάντησε η Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος





ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θα πρέπει να δούμε όταν εννοείς γυμναστική να πραγματοποιείς καθημερινά ή 3 φορές την εβδομάδα ένα δομημένο προγράμμα με ειδικό προπονητή. 

 

Οι ασκήσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν και  ενδυνάμωση κοιλιακών.

 

Η τροφή θα πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη ώστε ζάχαρη , χυμοί και άμυλο να είναι περιορισμένα.

 

Γενικά σε αυτή την ηλικία οποιαδηποτε παρέμβαση θα πρέπει να γίνει με την επίβλεψη ειδικού στη διατροφή και στην άσκηση .

 

Δρ.Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθ.Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Επ.Υπεύθυνη προγραμμάτων προαγωγής της υγείας "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"

Επικοινωνία:2106827284

Anna_diet@yahoo.gr

info@evrostia-health.gr




Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X