Έρχονται σημαντικές αλλαγές στο Facebook – Οι νέοι όροι

Νέες σημαντικές αλλαγές έρχονται στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, με τους όρους να τροποποιούνται μέχρι τέλος Ιουνίου.

Τόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσο και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών φαίνονται ικανοποιημένες με τους καινούριους, επικαιροποιημένους όρους του μέσου.

Οι όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της, ώστε να ενισχύσει τη στοχευμένη προβολή διαφημίσεων.

Τι αλλάζει στο Facebook

Τo γνωστό social media τροποποίησε την πολιτική του όσον αφορά στον περιορισμό της ευθύνης. Πλέον αναγνωρίζει την ευθύνη που φέρει σε περίπτωση αμέλειας, αν κάποια δεδομένα γίνουν αντικείμενο κατάχρησης από τρίτους.

Επίσης, άλλαξε τη δυνατότητά του να μεταβάλλει μονομερώς όρους και προϋποθέσεις για διαφημίσεις ενώ παράλληλα λαμβάνεται υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή

Τέλος, ενημέρωσε τους κανόνες του σχετικά με την προσωρινή διατήρηση του περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους χρήστες. Μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως αν είναι αίτημα κάποιας αρμόδιας Αρχής.

Φαίνεται πως οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook. Αυτό τόνισε, εξάλλου, και η Βιέρα Γιούροβα, επίτροπος Δικαιοσύνης, Καταναλωτών και Ισότητας των φύλων.

«Έδειξε επιτέλους τη δέσμευσή του για περισσότερη διαφάνεια και για τη χρήση απλούστερης γλώσσας στους όρους χρήσης του. Μια εταιρεία που επιθυμεί να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά το σκάνδαλο Facebook/Cambridge Analytica, δεν θα πρέπει να κρύβεται πίσω από περίπλοκη, νομικίστικη ορολογία».

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Νέο σκάνδαλο για το Facebook, με διαρροή αρχείων

Το Facebook ανακοίνωσε ότι κατέβασε 1,5 εκατ. βίντεο από το μακελειό στη Νέα Ζηλανδία!

Απάτη μέσω Facebook: Χιλιάδες ευρώ έγιναν… καπνός!

Σχετικά άρθρα