Αρχική / Διατροφή / Άσκηση / 5 «έξυπνοι» τρόποι για να κάψεις θερμίδες χωρίς γυμναστική!

5 «έξυπνοι» τρόποι για να κάψεις θερμίδες χωρίς γυμναστική!

Αναμφίβολα, ένας σωστός συνδυασμός υγιεινής διατροφής και συστηματικής άσκησης μπορούν να μας βοηθήσουν αποτελεσματικά στο να χάσουμε τα κιλά που οι περισσότερες θέλουμε, ενόψει και του καλοκαιριού που σιγά – σιγά έρχεται και προς τα μέρη μας!

Σύμφωνα, πάντως, με τους ειδικούς υπάρχουν πέντε έξυπνοι και πρωτότυποι τρόπο για να κάψεις μερικές θερμίδες παραπάνω, βοηθώντας ακόμα περισσότερο τον οργανισμό σου στο να χάσει κιλά!

Ας δούμε, λοιπόν, μαζί ποιοι είναι αυτοί οι τρόποι:

Μείνετε περισσότερο στο κρύο

Μπορεί να έχει μπει η άνοιξη, όμως το κρύο του το έχει ακόμα ο καιρός. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η παραμονή μας σε ψυχρότερα κλίματα βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση περισσότερου λίπους. Αξίζει να τονίσουμε ότι, σύμφωνα με τους επιστήμονες, στο σώμα μας έχουμε δύο ειδών λίπος. Το «λευκό» λίπος και το «καφέ» λίπος, με διαφορετική λειτουργία και σκοπό το καθένα: Το «λευκό» λίπος στοχεύει στην συσσώρευση ενέργειας. Το να έχουμε υψηλά ποσοστά σε «λευκό» λίπος οδηγεί σε φλεγμονές και αντίσταση στην ινσουλίνη.

gynaika xaroumeni ygiis

Αντίθετα, το «καφέ» λίπος συμβάλλει στο να διατηρεί το σώμα μας τη θερμοκρασία του σε ψυχρά κλίματα. Σύμφωνα με έρευνες, οι παχύσαρκοι άνθρωποι έχουν λιγότερες καύσεις σε «καφέ» λίπος. Παράλληλα, βάσει μελετών υποστηρίζεται ότι η μεγαλύτερη παραμονή στο κρύο βοηθάει στην καύση του «καφέ» λίπους.

Πιείτε κρύο νερό

Έρευνες έδειξαν ότι όσο περισσότερο κρύο νερό πίνουμε, τόσο πιο πολύ δραστηριοποιείται ο μεταβολισμός μας για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του. Αυτό σημαίνει ότι καίμε περισσότερες θερμίδες, ώστε να παραμείνει σταθερή η θερμοκρασία μας.

Μασάτε τσίχλα

Έχει αποδειχθεί ότι το μάσημα της τσίχλας προάγει το αίσθημα του κορεσμού και την πληρότητα στο στομάχι, ενώ βοηθάει και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού, οπότε και στην καύση θερμίδων. Εάν, λοιπόν, επιλέξετε αυτόν τον τρόπο, προτιμήστε τσίχλα χωρίς ζάχαρη.

Δώστε αίμα

Έρευνες έδειξαν ότι όταν δίνουμε αίμα, ο αριθμός των θερμίδων που καίμε αυξάνει. Παράλληλα, από αυτές συμπεραίνουμε ότι η δωρεά αίματος μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση των φλεγμονωδών δεικτών, η αύξηση της αντιοξειδωτικής δραστηριότητας και η μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου.

Γελάτε συχνότερα

Σίγουρα, έχετε ακούσει ότι το γέλιο μακραίνει τη ζωή. Εκτός από αυτό, το γέλιο βοηθάει να κάψουμε και θερμίδες. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, 90 άνθρωποι που παρακολούθησαν μια κωμωδία στον κινηματογράφο, ανέβασαν τους ρυθμούς του μεταβολισμού τους κατά 10 – 20%.

gelio

Συμπερασματικά, η απώλεια βάρους και το κάψιμο θερμίδων εξαρτάται από τους ρυθμούς που λειτουργεί ο μεταβολισμός μας. Όσο πιο αυξημένος ο μεταβολισμός, τόσο μεγαλύτερος ο αριθμός των θερμίδων που καίμε.

Οι παραπάνω δραστηριότητες είναι πιθανό να οδηγήσουν στην καύση περισσότερων θερμίδων, όμως σε κάθε περίπτωση πριν μπούμε σε διαδικασία απώλειας κιλών, θα πρέπει να συμβουλευτούμε έναν πιστοποιημένο διαιτολόγο – διατροφολόγο ή και τον γιατρό μας, ώστε να γνωρίζουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Με πληροφορίες από healthline.com

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Πόσες θερμίδες έχουν οι τροφές που τρώμε καθημερινά;

Κάπνισμα και διατροφή: Περισσότερες θερμίδες στα γεύματα των καπνιστών

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X