γυμναστική στο σπίτι για άνω μέρος του σώματος

15 λεπτά είναι αρκετά για ένα μοναδικό αποτέλεσμα σε πλάτη, στήθος, χέρια και ώμους

Και ενώ σιγά σιγά αρχίζουμε να προσαρμοζόμαστε ξανά στη καθημερινότητα μας, ήρθε η ώρα να κάνουμε το επόμενο βήμα και να βάλουμε ξανά τη γυμναστική στο πρόγραμμα.

Σήμερα θα δούμε πως μπορούμε μέσα σε 15 λεπτά να γυμνάσουμε ολοκληρωτικά το επάνω μέρος του σώματος μας. Πιο συγκεκριμένα θα δούμε ασκήσεις για πλάτη, στήθος, χέρια και ώμους.

Οι παρακάτω ασκήσεις έχουν σκοπό να δυναμώσουν τους μύες του κορμού και των άνω άκρων, καθώς και να μειώσουν το περιττό λίπος της περιοχής.

Οι ασκήσεις εκτελούνται κυκλικά, ενώ ο χρόνος άσκησης είναι στα 30 δευτερόλεπτα. Δεν ακολουθεί ξεκούραση, αφού μιλάμε για 15 λεπτά άσκηση.

Καθώς θα περνάει ο καιρός και θα βελτιώνεται η φυσική σας κατάσταση, μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο άσκησης και να εντάξετε τον χρόνο ξεκούρασης.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα χαλάκι γυμναστικής, πρόσβαση στο ίντερνετ και την καλή σας διάθεση.

Το πρόγραμμα διαρκεί 15 λεπτά οπότε

Stay Fit, Stay Healthy!!!

Δείτε το βίντεο με τις ασκήσεις εδώ:

Διαβάστε σχετικά άρθρα εδώ

Ενδυνάμωση πλάτης και άνω άκρων σε μόλις 10 λεπτά χωρίς εξοπλισμό

 

Article Image coverhttp://www.depositphotos.com/

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X