Αρχική / Διατροφή / Κάψε 80 θερμίδες την ημέρα πίνοντας πράσινο τσάι
Κάψε 80 θερμίδες την ημέρα πίνοντας πράσινο τσάι thumbnail

Κάψε 80 θερμίδες την ημέρα πίνοντας πράσινο τσάι

Το τσάι είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και ευρείας καταναλώσεως ποτά στον κόσμο . Πέραν του ότι είναι ένα νόστιμο και φθηνό ποτό που δεν έχει θερμίδες , το τσάι έχει ένα μοναδικό σύνολο  φυσικών χημικών ουσιών που παρέχουν διάφορα θεραπευτικά οφέλη. Το τσάι και συγκεκριμένα το πράσινο έχει σημαντικές  αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες .


1 . Απώλεια βάρους


Τα στοιχεία είναι ακόμα ελλιπή σε αυτόν τον τομέα , αλλά πιστεύεται ότι οι κατεχίνες που βρίσκονται στο τσάι , ειδικά στο πράσινο τσάι , δημιουργούν θερμογένεση , την παραγωγή θερμότητας στο σώμα που σχετίζεται με την καύση θερμίδων . Αυτές οι ενώσεις μπορεί να αναστείλουν ορισμένες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο. Σε μια μελέτη , οι συμμετέχοντες που έπιναν τέσσερα φλιτζάνια τσαγιού ημερησίως είχαν σημαντικά υψηλότερη καύση των λιπών  και έκαψαν κατά μέσο όρο 80 επιπλέον θερμίδες την ημέρα . Πίνοντας τουλάχιστον τρία φλιτζάνια την ημέρα , θα αυξήσετε  το μεταβολικό ρυθμό του σώματός  σας.


2 . Υγεία των οστών


Η κατανάλωση τσαγιού , ειδικά για περισσότερα  από 10 χρόνια , έχει συσχετισθεί με τη μείωση του κινδύνου οστεοπορωτικών καταγμάτων . Πιστεύεται ότι το τσάι βοηθά στη μείωση της απώλειας της  οστικής μάζας με την αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη του  δράση .


3. Καρκίνος


Πολυάριθμες έρευνες έχουν αποδείξει ότι το τσάι είναι ιδιαίτερα ευεργετικό στην πρόληψη του καρκίνου του προστάτη συμπεριλαμβανομένων ,τον καρκίνο  του παγκρέατος , του μαστού , του παχέος εντέρου , του οισοφάγου , της ουροδόχου κύστης , του πνεύμονα και του στομάχου . Οι κατεχίνες που βρίσκονται στο τσάι αποτρέπουν τη μετάλλαξη των κυττάρων, απενεργοποιώντας  ορισμένες καρκινογόνες ουσίες , και μειώνοντας  το σχηματισμό και την ανάπτυξη των όγκων . Πίνοντας τέσσερα φλιτζάνια τσάι την ημέρα  είναι απαραίτητα  για να καρπωθείτε  τα αντικαρκινικά του οφέλη .


4. Στοματική Υγεία


Μαζί με το φυσικό φθόριο που βρίσκεται στο τσάι , οι πολυφαινόλες και οι κατεχίνες που συνδέονται με την εξόντωση των βακτηρίων που προκαλούν φθορά των δοντιών , κακή αναπνοή , και  ουλίτιδα , η νούμερο ένα αιτία για την απώλεια των δοντιών . Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε φέτος από το European Journal of Nutrition διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση ενός ή περισσότερων  φλιτζανιών πράσινο τσάι την ημέρα συσχετίστηκε σημαντικά με τη μείωση του κινδύνου της απώλειας των δοντιών . Προσθέτοντας ζάχαρη, μέλι ή άλλες γλυκαντικές ουσίες στο τσάι , ωστόσο , μπορεί να αυτά τα οφέλη να μην ισχύουν.


 5. Υγεία της Καρδιάς


Η κατανάλωση του τσαγιού σχετίζεται επίσης με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου καθώς και εγκεφαλικού επεισοδίου . Έρευνα που δημοσιεύθηκε από το Χάρβαρντ δείχνει ότι οι άνθρωποι που πίνουν τουλάχιστον ένα φλιτζάνι τσάι ημερησίως έχουν 44% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής . Μερικές μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι το τσάι μειώνει επίσης τα επίπεδα χοληστερόλης .


Προτού αρχίσετε μανιωδώς να καταναλώνετε τσάι  υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε :


• Το ζεστό τσάι περιέχει περισσότερες ευεργετικές ιδιότητες από το κρύο


• Τα φακελάκια τσαγιού περιέχουν και αυτά   ευεργετικές ιδιότητες.


• Το τσάι θα πρέπει να είναι ζεστό αλλά όχι καυτό  (για να σας ωφελήσει)


• Η καφεΐνη μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις όταν συνδυάζεται με φάρμακα  και γι’ αυτό  παίρνετε άλλα φάρμακα ή συμπληρώματα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το φαρμακοποιό σας.

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X