Αρχική / Διατροφή / Έχω λεπτή μέση και μεγάλη περιφέρεια: ποια δίαιτα μου ταιριάζει;
Έχω λεπτή μέση και μεγάλη περιφέρεια: ποια δίαιτα μου ταιριάζει; thumbnail

Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Κάθε οργανισμός ανάλογα με τα γονίδια αποθηκεύει σε διαφορετικά σημεία λίπος, αυτό που ονομάζουμε σωματότυπο. Για τις γυναίκες είναι σύνηθες και ιδιαίτερα ελκυστικό το λίπος να συσσωρεύεται στους γοφούς. Προσπάθησε λοιπόν να αγαπήσεις τις καμπύλες σου.....

Έχω λεπτή μέση και μεγάλη περιφέρεια: ποια δίαιτα μου ταιριάζει;

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας είμαι 16 χρονών, έχω βάρος 69 κιλά και το ύψος μου είναι 1.66. Έχω πολύ λεπτή μέση και μεγάλη περιφέρεια 104 την οποία θέλω να την χάσω. Τι θα μου προτείνατε; Θα μπορούσα να κάνω κάποια δίαιτα; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


Στο ερώτημά σας απάντησε η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Κυριακή Απέργη


 


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητή φίλη


Κάθε οργανισμός ανάλογα με τα γονίδια αποθηκεύει σε διαφορετικά σημεία λίπος, αυτό που ονομάζουμε σωματότυπο. Για τις γυναίκες είναι σύνηθες και ιδιαίτερα ελκυστικό το λίπος να συσσωρεύεται στους γοφούς.


Προσπάθησε λοιπόν να αγαπήσεις τις καμπύλες σου και να τις βελτιώσεις με μικρές και μόνιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής και με αγάπη για εσένα σου μέσω της σωστής διατροφής, της καθημερινής φυσικής δραστηριότητας- άσκησης και με επαρκή ξεκούραση.


Όσο αφορά την διατροφή, μοίρασε την τροφή σου σε 3 κυρίως γεύματα και 2-3 ενδιάμεσα σνακ για να ελέγχεις την πείνα σου. Στα κυρίως γεύματα, πρωί, μεσημέρι και βράδυ, να έχεις πάντα κάποιο φρούτο ή λαχανικά μαζί με γαλακτοκομικά ή κρέας, αυγό, ψάρι, μια μερίδα, περίπου 1 φλιτζάνι, άμυλο δηλαδή δημητριακά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, όσπρια, πατάτα ή 1 μέτριο κρίθινο παξιμάδι ή 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής και μικρή ποσότητα από «καλά» λιπαρά, όπως ξηρούς καρπούς, ταχίνι, ελαιόλαδο, αβοκάντο. Για τα ενδιάμεσα των γευμάτων, τα φρέσκα φρούτα ή οι ξηροί καρποί αποτελούν ιδανικό σνακ. Οτιδήποτε άλλο θελήσεις πχ. γλυκό, καλό θα ήταν να καταναλώνετε μετά από κάποιο γεύμα ή σνακ και όχι σε αντικατάστασή τους. Είναι επίσης σημαντικό να πίνεις αρκετό νερό, να μασάς καλά, να τρως σε ήρεμο ευχάριστο περιβάλλον, μόνο όταν πεινάς, αλλά όχι όταν είσαι στεναχωρημένη, θυμωμένη ή κουρασμένη.


Το σώμα σου κάθε μέρα θα αλλάζει και θα γίνεται πιο καλλίγραμμο και σφριγηλό. Είναι σημαντικό να βιώνεις αυτή την αλλαγή, παρατηρώντας μόνη σου την ενέργειά σου, την αντοχή σου και τα ρούχα σου μακριά από ζυγαριές.


 


Με εκτίμηση Κυριακή Απέργη


Διαιτολόγος- Διατροφολόγος


MSc Σακχαρώδης Διαβητης και Παχυσαρκία Ιατρική Αθηνών


Ανδρέα Παπανδρέου 13-17


Μελίσσια, ΤΚ 15127, 6987121394


fb: Κυριακή Απέργη-Διαιτολόγος Διατροφολόγος


www.kiriakiapergi.gr www.thehealthlab.gr


Διαβάστε ακόμα: 


Τι να τρώτε για να είστε όμορφες!


Ποιά λάθη κάνεις στο πρωινό σου!


 


 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X