Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / Θέλω να χάσω το λίπος στην κοιλιά. Τι γυμναστική πρέπει να κάνω και τι θα πρέπει να φάω;

Η 17χρονη Ξένια ρωτά

Θέλω να χάσω το λίπος στην κοιλιά. Τι γυμναστική πρέπει να κάνω και τι θα πρέπει να φάω;

Θέλω να χάσω το λίπος στην κοιλιά. Τι γυμναστική πρέπει να κάνω και τι θα πρέπει να φάω; Πώς θα αποφύγω την κακή διατροφή;

Στο ερώτημά σας απαντά η Αθανασία Αντιόχου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει τοπική απώλεια βάρους πχ. κοιλιακό λίπος. Ωστόσο με το να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή θα χάσεις συνολικά βάρος, αλλά και από το επιθυμητό σου σημείο.  Καλό θα ήταν να κάνεις μικρές αλλά χρήσιμες αλλαγές στην καθημερινότητα σου προκείμενου να πετύχεις τον στόχο σου.

Όπως:

  • Να καταναλώνεις καθημερινά πρωινό.
  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Να καταναλώνεις επαρκείς ποσότητες νερού περίπου 30ml ανά κιλό σωματικού βάρους.
  • Να καταναλώνεις φρούτα στα ενδιάμεσα γεύματα, τα οποία θα μπορούσες να συνδυάσεις με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Συνόδευε τα κύρια σου γεύματα με σαλάτα, αλλά με προσοχή στο ελαιόλαδο.
  • Επέλεξε προϊόντα χαμηλών λιπαρών πχ. γιαούρτι, τυρί, γάλα κ.α.
  • Απέφυγε την κατανάλωση αλκοόλ.
  • Περιόρισε την κατανάλωση κάποιου γλυκού σε 1-2 φορές την εβδομάδα.
  • Αντικατάστησε τα επεξεργασμένα προϊόντα πχ. λευκό ψωμί, ζυμαρικά με προϊόντα ολικής άλεσης.
  • Προσοχή στην ποσότητα αλλά και στους συνδυασμούς τον τροφίμων πχ. μακαρόνια με ψωμί κλπ.

Σχετικά με την φυσική δραστηριότητα θα ήταν πολύ χρήσιμο να επισκεφτείς έναν πιο εξειδικευμένο χώρο που θα είχες περισσότερες επιλογές πχ. όργανα γυμναστικής, αλλά και κάποιον ειδικό που θα μπορούσε να σε καθοδηγεί,  αλλά στην προκειμένη περίπτωση αφού δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος το πιο σημαντικό είναι να παραμένεις δραστήρια .

Επίσης, σχετικά με το αν υπάρχει κατάλληλη η όχι ώρα για γυμναστική, θα σου απαντήσω ότι το πιο σημαντικό είναι κάποιος να παραμένει δραστήριος.

Προκειμένου να μην καταναλώνεις διάφορες ανθυγιεινές τροφές, θα μπορούσες να προσθέσεις κάποια πηγή πρωτεΐνης  στην σαλάτα σου πχ. αυγό, κοτόπουλο, τόνο, τυρί κ.α. Έτσι θα μείνεις για περισσότερες ώρες χορτάτη.

Τέλος αν το αίσθημα πείνας συνεχιστεί προτίμησε να πιείς ένα ποτήρι γάλα η να καταναλώσεις κάποιο φρούτο ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

Αντιόχου Αθανασία

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

athanasia.antioxou@gmail.com

https://m.facebook.com/athanasiaantiochou/

Instagram: athanasia.antiochou

Διαβάστε σχετικά αρθρα

Τοπικό πάχος: «Υπάρχει δίαιτα για να φύγει το λίπος από τους μηρούς μου»;

Κουρκουμάς: Ο ιδανικός… σύμμαχος του οργανισμού

Ντομάτα: Ο «βασιλιάς» των καλοκαιρινών λαχανικών που προστατεύει δέρμα και καρδιά

Οι 10 τροφές που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X