Τρίχες στη μασχάλη, trend ή απελευθέρωση;

Το νέο post στο Instagram της Nike περιλαμβάνει το μοντέλο Annahstasia Enuke με τρίχες στη μασχάλη της. Φυσικά τα σχόλια κάτω από τη φωτογραφία είναι διφορούμενα, αλλά οι περισσότερες γυναίκες εξυμνούν τη κίνηση της Nike να υποστηρίξει τη φυσική ομορφιά των γυναικών. Φυσικά δεν είναι η πρώτη μάρκα που το τολμάει.

 

Η εταιρεία καλλυντικών Billie συνεχίζει ακόμη να υποστηρίζει τη φυσικότητα βάζοντας στις καμπάνιες της μοντέλα με τρίχες στις μασχάλες αλλά και στην κοιλιά. Είτε είναι trend για τις πωλήσεις των εταιρειών που θέλει να έρθει πιο κοντά στις απόψεις των περισσότερων millenials, αφού πλέον φαίνεται να αλλάζουν τα δεδομένα της ομορφιάς! Πολλοί από τους νέους δεν διστάζουν να το τολμήσουν και μάλιστα ακόμα και να βάφουν τις τρίχες στο συγκεκριμένο σημείο! 

 

https://www.instagram.com/p/BwpOoKrnr7v/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/BsWPZO8Fp7e/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/BtLfLZwAU8n/?utm_source=ig_web_copy_link

 

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Η νέα γενιά απορίπτει τους μύθους της ομορφιάς

Σχετικά άρθρα