Mindfoodness

6 απολαυστικές ιδέες για ένα ελαφρύ βραδινό!

Γράφει η Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Αδαμαντία Παπαϊωάννου

Ακούμε συνέχεια ανθρώπους να μας ζητούν ιδέες για να φάνε κάτι ελαφρύ ή δροσερό το βράδυ. Φυσικά, όπως κάθε γεύμα, έτσι και το βραδινό θα πρέπει να είναι εκτός από ελαφρύ και ισορροπημένο, ώστε να μας παρέχει την ποικιλία των θρεπτικών συστατικών που έχουμε ανάγκη. Εδώ είμαστε λοιπόν με τις 6 πιο αγαπημένες μας ιδέες.

Φρουτένιες σαλάτες

Τι πιο φρέσκο και αναζωογονητικό από μία σαλάτα που περιέχει όχι μόνο λαχανικά αλλά και φρούτα;

Ένας συνδυασμός που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους πιο τολμηρούς από εσάς είναι: 

  • Ρόκα
  • Αβοκάντο
  • Ξερό κρεμμύδι
  • Δυόσμος
  • Λάιμ και ελαιόλαδο

Bella Italia

Λατρεύουμε τις ιταλικές γεύσεις. Αυτό το πιάτο είναι εξαιρετικά γρήγορο και εύκολο, κατάλληλο για ανθρώπους πολυάσχολους και βιαστικούς. Θα σας συμβουλεύαμε, παρόλα αυτά, να καθίσετε σε μία καρέκλα και να το απολαύσετε με ηρεμία – mindfully.

  • Ντομάτα
  • Μοτσαρέλα
  • Βασιλικός
  • Ελαιόλαδο

Μπορείτε να προσθέσετε 2-3 κριτσίνια ή παξιμάδια χαρουπιού για να μη λείψει ο υδατάνθρακας από το γεύμα σας.

Instant pizza

Αυτός ο τρόπος να φτιάξεις πίτσα είναι πανεύκολος και πεντανόστιμος. Προμηθευθείτε πιτάκια ή πίτες (ναι αυτές που χρησιμοποιούμε στο σουβλάκι), τυρί της αρεσκείας σας, πιπεριές και μανιτάρια και φυσικά ντοματοπολτό για τη σάλτσα.

  1. Χρησιμοποίησε την πίτα σαν βάση για την πίτσα.
  2. Σε ένα μπολάκι ανακάτεψε 1κ.σ τοματοπολτό για κάθε πίτα, μαζί με λίγο ελαιόλαδο, ξύδι και ρίγανη. 
  3. Άπλωσε τη λίγη από τη σάλτσα πάνω σε κάθε πίτα και πρόσθεσε τυρί πιπεριές και μανιτάρια.
  4. Ψήσε σε προθερμασμένο φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί.

Αγγούρι και καρότο σε στικς

Μία ιδέα που παίζει πολύ στα διαιτολόγια μας. Βουτάμε τα στικς σε sauce γιαουρτιού, που φτιάχνουμε με:

  • 200γρ. γιαούρτι 2%
  • ½ στυμμένο λεμόνι
  • 1κ.σ. ελαιόλαδο
  • κάρυ και αλάτι

Σουβλάκια λαχανικών

Το υπέροχο με αυτό το βραδινό γεύμα είναι ότι δεν σε περιορίζει κανείς στο πόσα διαφορετικά λαχανικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Απλώς επισκέψου το μανάβικο της γειτονιάς και αγόρασε ό,τι σου κάνει κέφι. Κόψε τα λαχανικά σου σε μεγάλα κομμάτια και πέρασέ τα σε καλαμάκια. Ενδιάμεσα, πέρασε μικρότερα κομμάτια από τυρί (πχ. χαλούμι ή μαστέλο) που θα σου δώσουν την πρωτεΐνη που έχεις ανάγκη. 

Βαρετές σαλάτες

Αναρωτιέσαι πως θα κάνεις τις σαλάτες σου πιο ενδιαφέρουσες;

Γύρισε ένα ανοξείδωτο μπολ ανάποδα και τοποθέτησε πάνω του μία τορτίγια ολικής άλεσης. Ψήσε στο φούρνο για λίγα λεπτά, ώστε η τορτίγια να πάρει το σχήμα του μπολ. Αναποδογύρισε και έχεις ένα μπολ για σαλάτα που είναι βρώσιμο! Πρόσθεσε τα λαχανικά σου και μια δροσερή sauce από χυμούς φρούτων ή λάιμ και απόλαυσε!

 

Αδαμαντία Παπαϊωάννου, MSc

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Mindfoodness,

Κέντρο Εξατομικευμένης Διατροφής & Διατροφικής Εκπαίδευσης

https://mfn.gr/sxetika-me-emas/

Ρούμελης 2, Αλσούπολη, Ν. Ιωνία

Τηλ : 2102777922, e mail: ap@mfn.gr

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X