Αρχική / Ομορφιά / Fitness tips / Πώς θα κάνω την άσκηση καθημερινή μου συνήθεια; Προτάσεις για να αγαπήσετε τη γυμναστική!

Πώς θα κάνω την άσκηση καθημερινή μου συνήθεια; Προτάσεις για να αγαπήσετε τη γυμναστική!

Ποιοι είναι οι λόγοι που μας κρατούν μακριά από το γυμναστήριο, καθηλωμένους στον καναπέ, εις βάρος βεβαίως της σωματικής και της ψυχικής μας υγείας; Πώς μπορούμε να κάνουμε την άσκηση αγαπημένη καθημερινή συνήθεια;

Γράφει η διατροφολόγος – διαιτολόγος Κία Καραγιάννη

Υπάρχουν πολλές επιλογές φυσικής δραστηριότητας. Βασικό κριτήριο για την επιλογή κάποιας είναι να σας αρέσει και σας αναζωογονεί. Μπορείτε βέβαια κατά καιρούς να αλλάζετε το είδος της γυμναστικής που ακολουθείτε και έτσι να διατηρείτε πάντα το ενδιαφέρον σας υψηλό.

Αν το αναβάλλετε συνεχώς ή εάν ξεκινάτε γυμναστήριο αλλά στον δεύτερο μήνα σταματάτε, τότε μάλλον δεν έχετε βρει αυτό που σας ταιριάζει πραγματικά. Σκεφτείτε τι προτιμάτε περισσότερο και ακολουθήστε το.

Γυμναστική μόνος ή με παρέα;

Έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση μαζί με αγαπημένα πρόσωπα, βοηθάει να επικοινωνούμε καλύτερα και μας κάνει να νιώθουμε ευτυχισμένοι ενώ η μοναχική άσκηση ηρεμεί, αποφορτίζει και χαρίζει καλύτερη συγκέντρωση του μυαλού.

Ένα άλλο πρόβλημα για μερικούς και δικαιολογία για άλλους, είναι η έλλειψη χρόνου. Και επειδή αυτό πράγματι ακούγεται συχνά και θεωρείται πολύ καλό… άλλοθι δεδομένου του σύγχρονου τρόπου ζωής, το σωστό είναι να κρατήσετε ένα ημερολόγιο για 3 ημέρες όπου θα γράφετε όλα όσα κάνετε μέσα στην ημέρα.

Είναι βέβαιο ότι θα εντοπίσετε διαθέσιμο χρόνο. Μπορεί  να ξυπνήσετε 20 λεπτά νωρίτερα ή να δείτε 30 λεπτά λιγότερο τηλεόραση ή να ξεκλέψετε 15 λεπτά το πρωί και 15 λεπτά το βράδυ. Η άσκηση δεν προϋποθέτει ότι πρέπει να γίνεται συνεχόμενα!

Και αν δεν υπάρχουν χρήματα;

Υπάρχουν τόσες ανέξοδες επιλογές για να ασκηθείτε. Βγάλτε τον αγαπημένο σας σκύλο βόλτα, κάντε ποδήλατο, ακολουθήστε ασκήσεις από DVD που αγοράσατε με την εφημερίδα, συμφωνήστε με τη φίλη σας ότι αντί για καφέ θα φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια και θα πείτε τα νέα σας περπατώντας.

Να έχετε στο μυαλό σας ότι η άσκηση μειώνει τη νευρικότητα και το άγχος και βελτιώνει τη διάθεση. Μας βοηθάει να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση, αισιοδοξία, χαρά και ευτυχία. Τελειώνοντας το πρόγραμμα γυμναστικής θα αισθάνεστε σίγουρα καλύτερα.

Καθιερώστε την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ πριν τη γυμναστική ώστε να πετύχετε τη μέγιστη απόδοση. Ιδανικές επιλογές για να σας δώσουν την απαιτούμενη ενέργεια είναι ένα φρούτο, μία χούφτα ξηροί καρποί, μία μπάρα δημητριακών, 1-2 μπισκότα ολικής, λίγα αποξηραμένα φρούτα.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;

Μελέτες δείχνουν ότι όταν γυμναζόμαστε το πρωί πριν καταναλώσουμε το πρωινό μας γεύμα καίμε έως και 300% περισσότερο λίπος. Ωστόσο οι ειδικοί δεν έχουν καταλήξει ακόμη ποια είναι η καλύτερη ώρα για να γυμναζόμαστε.

Το ιδανικό είναι να επιλέξετε την ώρα που εξυπηρετεί καλύτερα εσάς έτσι ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε την άσκηση για μεγάλο χρονικό διάστημα και να έχετε την ευκαιρία να δείτε και να νιώσετε όλα τα οφέλη στον οργανισμό σας.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Τι γυμναστική κάνει η Χέιλι Μπίμπερ για να «κάψει» ό,τι τρώει; Είναι ιδανική και για εσένα!

Απόκτησε θετική διάθεση και βελτίωσε την υγεία σου! Μπορείς να το κάνεις και εσύ με αυτή την απλή «άσκηση αισιοδοξίας»!

Άθληση με… στιλ! Τι θα χρειαστείς για το look γυμναστηρίου;

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X