Αρχική / Ψυχολογία / Αυτογνωσία / Οι 4 + 1 ασκήσεις αισιοδοξίας που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί

Οι 4 + 1 ασκήσεις αισιοδοξίας που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί

Ας κρατήσουμε την αισιοδοξία μας. Είναι και αυτό μια μορφή αντίστασης στους δύσκολους καιρούς. Καθημερινά τρέχουμε και αγχωνόμαστε για πολλές καταστάσεις.

Αισιοδοξία είναι να προσδοκά κανείς έντονα ότι όλα θα πάνε καλά στη ζωή, ασχέτως των εμφανιζόμενων εμποδίων και των απογοητεύσεων.

Είναι η στάση που έχουν οι άνθρωποι που τους εμποδίζει να πέσουν σε απάθεια, απελπισία ή κατάθλιψη όταν αντιμετωπίζουν μια δυσκολία.

Γράφει ο Ψυχολόγος Γιάννης Ξηντάρας

www.xidaras.gr

Κοιτάω τον ουρανό

Αν έχει ήλιο, λιάζομαι.

Αν έχει συννεφιά, αφήνομαι σε μια γλυκιά μελαγχολία.

Κοιτάω τον κόσμο

Αν χαμογελάει, ανταποκρίνομαι

Αν είναι μουτρωμένος, κοιτάω τον ουρανό.

Βάζω ραδιόφωνο

Ακούω ωραίες μουσικές, γιατί όχι χορεύω κιόλας!

Προσπερνάω τις κακοπροαίρετες πολιτικές προπαγάνδες.

Πίνω καφέ

Συζητώ με φίλους για πράγματα ευχάριστα, θετικά.

Αν είμαι μόνος/η κοιτάω τον ουρανό, ακούγοντας μουσική.

Κάνω τη δουλειά μου

Και σκέφτομαι πως στις μέρες μας, αφού εργάζομαι, μάλλον είμαι σε καλό δρόμο.

*Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Σας λείπει η αισιοδοξία; 5 τρόποι για να βλέπετε το ποτήρι πάντα μισογεμάτο!

Απαισιοδοξία: Πώς θα απαλλαγώ από τις αρνητικές σκέψεις;

Πώς να βρίσκετε δύναμη και αισιοδοξία στη ζωή σας: Η συμβουλή του ψυχολόγου

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X