Αρχική / Παιδί / 5 χρήσιμα tips διατροφής για ένα παιδί κοντά στην εφηβεία
koritsi milo

5 χρήσιμα tips διατροφής για ένα παιδί κοντά στην εφηβεία

Το παιδί μου είναι 50 κιλά και πρέπει να χάσει 14 γιατί τώρα πάει πέμπτη Δημοτικού. Τι πρέπει να κάνω ώστε να αποκτήσει ένα φυσιολογικό βάρος για την ηλικία του; Μπορείτε να μου δώσετε tips διατροφής που θα με βοηθήσουν;

Στο ερώτημά σας απάντησε διαιτολόγος από την επιστημονική ομάδα του logodiatrofis.gr

Δυστυχώς δεν έχουμε αρκετές σημαντικές πληροφορίες, όπως το ύψος και την ηλικία, ώστε να σχηματίσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης. Ωστόσο μπορούμε να δώσουμε κάποια γενικά tips διατροφής που ισχύουν για όλα τα παιδιά.

Παρακάτω σας αναφέρω μερικές σημαντικές διατροφικές συστάσεις για παιδιά:

1. Λαχανικά

Φροντίστε το παιδί να καταναλώνει 1-2 μερίδες λαχανικών ( η 1 μερίδα ισοδυναμεί με 150-200 γραμμάρια ωμά ή μαγειρεμένα λαχανικά) και 1-2 μερίδες φρούτων (1 μερίδα ισοδυναμεί με 120-200 γραμμάρια φρούτου) την ημέρα, καθώς έτσι εξασφαλίζεται η πρόσληψη πολλών θρεπτικών συστατικών

2. Γαλακτοκομικά

Φροντίστε επίσης, να καταναλώνει 3-4 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα. Η μία μερίδα αντιστοιχεί με:

  •  1 ποτήρι γάλα (250 ml)
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι (200 gr )
    Να σημειωθεί ότι το γάλα είναι πολύ σημαντικό για τα παιδιά και πρέπει να καταναλώνεται καθημερινά, καθώς αποτελεί πλούσια πηγή ασβεστίου.

3.Υδατάνθρακες

Όσον αφορά τους υδατάνθρακες, τα παιδιά χρειάζεται να καταναλώνουν 5-6 μερίδες την ημέρα. Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Η μία μερίδα ισοδυναμεί με:

  •  1 φέτα ψωμί
  • ½ κουλούρι Θεσσαλονίκης
  •  240ml μαγειρεμένα ζυμαρικά ή ρύζι

4. Όσπρια

Τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 3 μερίδες οσπρίων ( η 1 μερίδα αντιστοιχεί σε 120-150 γραμμαρίων) την εβδομάδα, διότι αποτελούν σημαντική πηγή σιδήρου.

5. Κρέας

Φροντίστε τα παιδιά να καταναλώνουν 2-3 μερίδες κόκκινο ή/και λευκό κρέας (η 1 μερίδα αντιστοιχεί σε 90-120 γραμμάρια) την εβδομάδα.

Από την επιστημονική ομάδα του logodiatrofis.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Παιδί και διατροφή: Πόσο πρέπει να τρώει ένα παιδί για να μη γίνει παχύσαρκο;

Πόσο επικίνδυνο είναι το αλάτι στη διατροφή ενός παιδιού;

Παιδί και διατροφή: Πώς θα του περιορίσετε τα γλυκά;

Ο «δεκάλογος» της σωστής διατροφής του παιδιού σου το πρώτο έτος της ζωής του

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X