Αρχική / Ψυχολογία / Κρίσεις πανικού / Κρίση πανικού: Τι να σκεφτώ για να ηρεμήσω;
Κρίση πανικού: Τι να σκεφτώ για να ηρεμήσω; thumbnail

Στέφανος, 28 ετών

Κρίση πανικού: Τι να σκεφτώ για να ηρεμήσω;

Αναγνώστης μας ζητά τη βοήθεια των ειδικών μας: 


Τι μπορεί να σκεφτει καποιος πριν από μια κριση πανικού; Πώς να ηρεμήσω τον εαυτο μου όταν νιώθω το φόβο να έρχεται;


Αγαπητή αναγνώστρια. Στο ερώτημά σας απαντά ο Επίκουρος Καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Πέτρος Σκαπινάκης.



Θα θυμίσεις στον εαυτό σου ότι ο πανικός είναι σαν τον φελλό της σαμπάνιας που είναι έτοιμος να φύγει από το μπουκάλι. Την στιγμή που φεύγει το χειρότερο ήδη πέρασε και η ένταση ξεθυμαίνει άμεσα. Στην κρίση πανικού τα χειρότερα συμπτώματα είναι πάντα αυτά που προηγήθηκαν λίγο πριν σκεφτώ ότι έρχεται ο πανικός. Αφού τα άντεξα, σημαίνει ότι μπορώ να αντέξω και τα υπόλοιπα που θα είναι πολύ μικρότερης έντασης.


Ας δούμε όμως περισσότερα για την κρίση πανικού ΕΔΩ

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X