Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / Επίπεδη κοιλιά: Τι να ΜΗΝ φας για να την αποκτήσεις

Επίπεδη κοιλιά: Τι να ΜΗΝ φας για να την αποκτήσεις

Όταν μπαίνεις στη διαδικασία της δίαιτας, και ειδικα όταν έχεις στόχο να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και να χάσεις λίπος από την συγκεκριμένη περιοχή, υπάρχουν ορισμένες τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγεις.

Διάβασε παρακάτω και μάθε ποιες είναι αυτές, αν θέλεις να δεις θετικά αποτελέσματα σε ένα ζήτημα που – κακά τα ψέματα – απασχολεί πολλές γυναίκες.

Το «πιλάφι»

Ενω γενικότερα το ρύζι προτιμάται στις δίαιτες, το «πιλάφι» απαγορεύεται… δια ροπάλου. Ο λόγος είναι, σύμφωνα με τους ειδικούς, ότι ο συγκεκριμένος τρόπος μαγειρέματος δεν ευνοεί σε καμία περίπτωση την απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Αυτό συμβαίνει, καθώς, έτσι υπάρχουν στο πιάτο σου υψηλά επίπεδα άμυλου, ενώ είναι πολύ πιθανό να εμφανίσεις και δυσκοιλιότητα.

Κρεμμύδι, σκόρδο και πράσα

Οι συγκεκριμένες τροφές έχουν την τάση να σου προκαλούν «φούσκωμα», ειδικά εάν καταναλωθούν ωμές, ενώ συνδυάζουν ζάχαρη, θείο και ίνες. Πάντως, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η κατανάλωσή τους εξαρτάται και από την ευαισθησία του κάθε ανθρώπου σε αυτές. Εάν έχεις παρατηρήσει ότι αφού τις φας, έχει πρήξιμο στην κοιλιά σου, καλό θα είναι να τις αποφεύγεις, καθώς ευνοούν ιδιαίτερα την δυσπεψία.

Όσπρια και πράσινα φασόλια

Στη δίαιτα, γενικότερα, τα όσπρια και τα πράσινα φασόλια προτιμώνται αντί για τις κλασικές αμυλώδεις τροφές. Ενώ προκειται για τροφές πολύ ωφέλιμες και πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, έχουν την τάση να προκαλούν ερεθισμό στο έντερο, με συνέπεια το γνωστό «φούσκωμα», καθώς και αέρια. Για την αποφυγή των παρενεργειών αυτών, οι ειδικοί προτείνουν να τα μουλιάζεις πριν τα μαγειρέψεις, ενώ μπορείς, επίσης, να προσθέσεις μια κουταλία του γλυκού μαγειρικής σόδας και στο τελείωμα της προετοιμασιας να ρίξεις, επίσης, μια κουταλια λεμόνι.

Λάχανο, μπρόκολο και κουνουπίδι

Αυτές οι τρεις τροφές, λόγω της τάσης τους να προκαλούν αέρια και «φούσκωμα», είναι ο «νούμερο 1» εχθρός της επίπεδης κοιλιάς που θέλεις να αποκτήσεις. Ακόμα κι αν προσέχεις σχολαστικά τις θερμίδες που προσλαμβάνεις, οι συγκεκριμένες τροφές δεν αφήνουν έστω και ένα μικρό πρήξιμο να φύγει. Εάν, πάντως, θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι από τα τρία ή και τα τρία, προκειμένου να μειώσεις τις παρενέργειες, μπορείς να τα φας σαν σούπα, καθώς στην περίπτωση αυτή διαλύονται οι ίνες που ευθύνονται για το πρήξιμο και το «φούσκωμα».

Δ. Μ.

Με πληροφορίες από e-sante.fr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Ενώ προσέχω τη διατροφή μου, ενίοτε τρώω ό,τι βρω μπροστά μου!

Διατροφή και άσκηση: Τι να φας πριν και μετά το γυμναστήριο;

Επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική; Κι όμως γίνεται!

7 συνήθειες που προκαλούν πρήξιμο και «φούσκωμα» στην κοιλιά!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X