Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / Δίαιτα για να χάσεις εύκολα 4 κιλά
Δίαιτα για να χάσεις εύκολα 4 κιλά thumbnail

Δίαιτα για να χάσεις εύκολα 4 κιλά

Το συγκεκριμένο διατροφικό πλάνο είναι προσαρμοσμένο στις ελληνικές συνήθειες, προσφέρει κατά μέσο όρο 1500 θερμίδες/ημέρα και μπορεί να εφαρμοστεί από υγιείς γυναίκες και άνδρες. Αν έχετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας είναι απαραίτητο να απευθυνθείτε στον ειδικό.


 


Γράφει η Κία Καραγιάννη, Διατροφολόγος – Διαιτολόγος


 



Μόλις ξυπνήσετε το πρωί, πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό, έχοντας προσθέσει μερικές σταγόνες λεμονιού.


Επιλογές πρωινού γεύματος: (Η κατανάλωση σωστού πρωινού γεύματος είναι το 50% της επιτυχίας)


1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά + 1 κουλούρι σουσαμένιο + 1 φρούτο ή


1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% + 3-4 κουτ. σούπας δημητριακά πρωινού + 1 φρούτο + Κανέλα ή


1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι + 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως ή 1 τορτίγια + 1 φέτα τυρί κίτρινο + 1 φέτα τυρί γαλοπούλα ή ζαμπόν.


Επιλογές ενδιάμεσου γεύματος:


1 μικρή χούφτα από ανάλατους ξηρούς καρπούς και σταφίδες ή αποξηραμένα cranberries + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή


1 φυσικό χυμό φρούτων στο μπλέντερ (μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός καρότο, μήλο, πορτοκάλι, σέλινο) + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή


1 μπάρα δημητριακών και 1 φρούτο + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή


1 ποτήρι ξινόγαλο + 2 κράκερς ολικής αλέσεως + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή


½ φλιτζάνι τυρί cottage + Αγγουράκια/Καροτάκια σε στικς + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα


Επιλογές κυρίως γεύματος:


150 γρ μαγειρεμένο ψάρι ή κοτόπουλο ή άπαχο κόκκινο κρέας + ½ φλιτζάνι ρύζι βρασμένο ή 1 μέτρια πατάτα (βρασμένη ή φούρνου) ή 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως + 1 μπολ σαλάτα εποχής ή


1 πιάτο λαδερά (π.χ. φασολάκια ή μπριάμ) +50 γρ τυρί φέτα + 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή ολικής αλέσεωςή


1 πιάτο μακαρόνια ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας  και 2 κουτ. σούπας τυρί τριμμένο + 1 μπολ σαλάτα εποχής ή


1 πιάτο φακές ή φασόλια + 1 μπολ σαλάτα εποχής + 5-7 ελιές.  


Επιλογές ενδιάμεσου γεύματος:


1 φρούτο εποχής ή 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα.


Επιλογές βραδινού γεύματος:


Ομελέτα με 2 αυγά, λαχανικά εποχής και 1 κουτ. σούπας τυρί + 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή ολικής αλέσεως ή


Ίδιο γεύμα με το μεσημέρι στη ½ ποσότητα ή


1 κεσεδάκι γιαούρτι + 10 τεμάχια ανάλατοι ξηροί καρποί + 1 φρούτο + Κανέλα + 1 κουτ. γλυκού μέλι ή


1 μπολ σαλάτα με καπνιστό σολομό (πράσινα λαχανικά, 2-3 φέτες καπνιστός σολομός, άνηθο, κάπαρη, πιπεριά και dressing από ελαιόλαδο, λεμόνι, μουστάρδα και πιπέρι).


Περπατήστε καθημερινά για 30’.


Καλή Επιτυχία!  


 

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X